Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 11 sep 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

  1. Halo 3 beta

    24,8%
  2. CoD4 beta

    75,2%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    heb je de can i run it test gedaan?
    Bij mij doet i het wel, alles en het klopot ook nog 8)

    K heb zelf windows XP SP2

    p.s. het is echt de moeite waard om dit spel te spelen even. Dit gaat je zo hard overtuigen om hem te kopen!
    Weet trouwens iemand of er ook een preorder kitje komt voor cod4 op de xbox 360? Er is wel een limited versie maar die was aleen voro de us en de uk ofzo? 8)
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had die test gedaan, alles was goed behalve 1 ding die was net 1 streep te weinig, misschien dat het daar aan ligt =(

    Dan koop ik hem maar voor de console.
     
  3. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PC demo geprobeerd maar COD4 sprak me echt niet aan. Erg scripted ook. Ik had er meer van verwacht.

    Ik had voor November een wishlist van 3 games, best veel Euro's, vandaar dat COD4 eraf mag.:)
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Standaard 16 maps!
    volgens xbox360only. Maare 16 maps is echt veel. Dit wordt een must buy is geuss :)
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees zojuist het volgende:

     
  7. Drogba

    Drogba Guest

    Daar ga ik me niet druk om maken, ik ga deze game puur voor de multiplayer kopen, single player is een leuke toevoeging.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zocht deze topic toevallig gisteren nog en kon hem net vinden ..

    ik heb zelf niet de beta gespeeld .. ivm verhuizing en geen i-net ... maar ik ga hem denk ik wel aanschaffen omdat ik denk dat deze echt vet word puur om de multiplayer
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Boeiend, COD = Multiplayer.
    En met 16 maps online zit dat wel goed!
    Heb er erg veel zin in! Maar weet iemand nu al of er een limited edition voor komt? Of een pre-order kit?8)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar 6 uur is wel erg weinig, mensen zonder gold kunnen beter een andere game aanschaffen. Zelf was ik toch al niet van plan om veel tijd aan de singleplayer te besteden, ik vind de singleplayer van de vorige cod's maar matig.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja daar heb je enerzijds wel gelijk in,maar laten we eerlijk wezen.
    Een xbox360 zonder L!ve is als Vrouw zonder (&^&*^#^) vul zelf maar in.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    lijkt me sterk. Cod games waren tot nu toe altijd rond de 10 uur
     
  13. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    hij zegt ook xboxlive kerel
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    doe nou maar niet zo bijdehand met je "kerel" want jij bent de gene die niet goed leest wat er staat.

    Ik quote uit een post van de vorige pagina waar ik op reageerde:

    "Naast een kersverse recensie van Call of Duty 4: Modern Warfare in het Official Xbox Magazine, wordt echter ook een opvallend detail genoemd. In het blad zou namelijk staan dat Call of Duty 4: Modern Warfare in de singleplayer maar zo'n vijf á zes uur duurt. "

    staat hier live? volgens mij staat er toch echt "singleplayer"

    en ik zeg dat het mij sterk lijkt dat hij echt zo kort is omdat de vorige cod games sinlgeplayer (geen live) ongeveer 10 uur duurde.


    Hoe kun je überhaupt zeggen hoe lang live duurt? multiplayer is toch geen tijd voor te benoemen?
     
  15. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game gaat me warm houden deze winter de beta was echt toppie
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net welke moeilijkheidsgraad ze hebben genomen. Op Normal vlieg je door het spel heen, op Veteran doe je er 4x zo lang over.

    Maar dan nog, ik vind het altijd vrij naief van websites dat ze de singleplayer vaak vinden tegenvallen qua tijdsduur. Shooters die een Multiplayer hebben hebben nooit een lange singleplayer, zeker niet op een gemiddelde moeilijkheidsgraad, dat is inmiddels toch wel bekend. Ze verwachten nog steeds Singleplayers die je oneindig lang bezig houden, en iedere keer valt dat tegen. Kijk naar GRAW, Halo, COD, Perfect Dark, Prey, GOW. Allemaal wel uit te spelen onder de 8 uur (op Normal).
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt uit naar de online knaller van de winter.
    Bijna zover en dan eindelijk weer een leuke online shooter.
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus als alle games baggergameplay hadden dan zou dat ook niet uitmaken omdat ze allemaal baggergameplay hebben? Ik zeg niet dat online games net zo lang moeten zijn als single player-only games maar als ze er een single player in doen moet hij natuurlijk wel van goede kwaliteit zijn anders mag daar gewoon kritiek op geleverd worden. Het is een onderdeel van het spel en ik heb me in de vorige delen meer vermaakt met de single player dan met de multiplayer (De 360-Versies). Ik hoop dat het meevalt maar dit nieuwsbericht is natuurlijk niet positief. Maar de multiplayer is in ieder geval steengoed. :D
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die nu weer ? 4 november zeker
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat het niets uitmaakt, maar het is onzin dat ze er door 'verrast' worden. Halo 3 heb ik ook op Normal na zo'n 6-7 uur uitgespeeld. Het is niets nieuws, iedereen die een singleplayercampagne van 20+ uur had verwacht is simpelweg gewoon naief.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina