[Halo 3] Problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door black wasp4, 26 sep 2007.

  1. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een zwaar kutprobleem: Ik heb missie 5 gehaald in co-op legendary(!) echt tyfusmoeilijk. maar na dat laatste filmpje (waarin masterchief samen met arbiter relaxed het vliegtuig instapt (als ze een misstap doen zouden ze er vanaf donderen), filmpje helemaal afgekeken dus, scherm werd zwart en toen..., en toen..., een melding dat de disc onleesbaar was en dus vies was, ik dacht kut.., ik moet alles vanaf een bepaald stuk opnieuw doen, na dat heb ik gedaan.., level gehaald, ik kom bij de volgende level: en ik krijg niet de achievement ervan terwijl ik toch echt alles gehaald heb, dat staat in de menu :confused::confused::confused:

    wat moet ik doen om die achievement helemaal toch te krijgen.., zeg me niet dat ik die missie helemaal opnieuw halen moet.., die grote spin is echt irritant

    enne is er al een thread over die skulls.., ik moet die ook nog hebben namelijk:p
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem ligt in hetzelfde straatje als dat van vh91, maar dan net even anders. Bij mij liep de 360 namelijk niet vast, maar ik verkrijg een aantal level achievements niet. Ik heb wel die van level 1 t/m 5 en het laatste level. Voor alle andere levels heb ik geen achievement gekregen.

    Vreemd genoeg is wel weer in het campaign menu te zien dat ik ze heb voltooid (sp heroic - coop legendary). Ik heb 2 levels waarvan ik geen achievement heb ontvangen volledig opnieuw gestart en voltooid. Dit leverde echter ook geen achievement op...

    Iemand enig idee hoe ik de achievements verkrijg?
     
  3. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tip voor die scarab je kan de achter kant eraf schieten(op de achterkant zit een knobbel die moet je raken.) en dan hoef je er niet op. Je kan dan gewoon dat deel die je moet slopen eraf schieten met je voertuig.
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Doet matchmaking het ondertussen al met NAT OPEN?

    thnx
     
  5. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor achiements moet je vanaf Mission Start beginnen.
    Minder puntjes, komma's A.U.B( Het was bijna niet te lezen).
     
  6. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Speedtouch modem met NAT Open en doet het nog steeds niet. Toch wel balen, vooral gekocht voor multiplayer :mad:
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mm nog steeds niet verholpen dus:mad:
    ik HADhetzelfde probleem! Ik hoefde in de modem instellingen slechts 1 ding aan te passen!
    Nu staat NAT op Script (of zo) en doet hij t!:thumbs:
     
  8. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik zal minder puntjes en komma's gebruiken:p maare als ik die missie opnieuw doe, krijg ik dan wel achievements want in de menu staat er wel dat ik die achievements heb en straks denkt de 360 dat ik al die achievement heb dus zal hij'm ook niet opnieuw ontgrendelen
     
  9. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg net een melding dat mijn nat niet open is. Maar ik heb niks veranderd zal wel weer aan ms liggen.
     
  10. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Experience points

    Ik heb net 60 Exp. points gehaald en nu staat er dat ik mijn volgende promotie pas met 150 Exp. points (!) krijg - weet iemand hoe dit kan? Ik zie nl. in mijn friendslist gasten staan die allang lieutenant zijn (zo'n zilver plaatje) en die hebben bijv. 81 Exp. points en daar staat "next promotion at 85 Exp. points......ik snap er niks van.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je level is niet hoog genoeg. Voor elke rank (luitenant, majoor etc.) moet je een bepaald level hebben gehaald. Als je dat level niet hebt dan heb je veel meer xp nodig.
     
  12. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net samen met iemand het Level The Ark op Legendary gespeelt, voor de Meta achievement van dat lv (ingesteld op Team). Uitendelijk had ik een score van 18,332. Maar ik kreeg de achievement niet. Ik hoor hem toch gewoon te krijgen of ben ik nou gek

    mijn score: 18,332
    zijn score: 9,260
    Totaal: 27,592
     
  13. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 2 levels waar je 50000 punten moet halen ( weet niet of het The Ark is though ).
     
  14. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Elvini zegt dat klopt , want bij de levels "The Ark" en "Covenant" moet je een score behalen van 50.000 punten. Dat lijkt moeilijker dan het is. Gewoon een zooi skulls aanzetten en dan op de "normal" moeilijkheidgraad er doorheen rushen voor de tijdbonus. Dan heb je die punten zo.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bovendien, moet de Meta Game op "Free for all" staan en niet op Team. :)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet waar, je kan het ook op Team spelen, als je individuele score maar hoger is dan het vereiste voor de achievement :)
    Als je 'm op FFA zet zie je alleen meteen je score en of je het wel gaat halen en in Team niet :9
     
  17. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat het is maar elke Keer als ik Host ben in een game dan Lag ik eruit weet iemand wat dat is ?
     
  18. Speedy Erik

    Speedy Erik Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements skippen

    Ik heb bij heel veel skulls (6 ofsow) dat ik geen achievement krijg als ik ze heb. Maar als ik kijk bij me skulls heb ik die skull wel gewoon.
    Iemand met ook dit probleem?

    Had trouwens laatst ook nog iets leuk, weet niet hoe dat level heet, maar toen ik in die hornet moest, lag er nog eentje een beetje zwevend op het water:+

    Wel irritant is dat ik dus niet meer op xbox live kan, weet niet waarom maar lukt niet meer, m'n vriend heeft dit probleem ook, alle kabels goed enzo maar kan nog steeds niet inloggen.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  19. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    bij sommige skulls zijn er helemaal geen achievements die zijn dan gewoon om de moeilijkheidsgraad wat omhoog te halen:)
     
  20. NHabermehl

    NHabermehl Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik was vanmidag bezig met een eigen edit van Sandtrap en nu wil ik net vergaan geeft ie dit aan: "Unable to start because a player in your party is restriced from playing with user-created content." enig idee wat ik fout heb gedaan. network staat trouwens gewoon op Local.
     

Deel Deze Pagina