Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd als het vandaag online beter gaat.maar wat scheelt er met die keepers.9van de 10 laten ze ballen los en de tegestander heeft maar binne te tikken
     
  2. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat iedereen zo ligt te huilen maarja als ik me er maar mee vermaak en ik vind het een topspel de gameplay is werkelijk geweldig dus dat komt wel goed :)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is gewoon triest dat jaar na jaar Konami spreuken de wereld ingooien, die ze niet nakomen.
     
  4. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Luque is echt vet goed :)
    Ik kruis altijd van de linkerkant naar binnen en schiet de bal dan in de korte hoek, wat een schot heeft die vent.
     
  5. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het liefst met liverpool, 433

    heeeerlijke aanval heb je dan, met ryan babel (perfect), dirk kuyt (gewoon een buffel met superhard schot) en natuurlijk torres (heerlijke spits)

    daarachter gerrard natuurlijk, samen met riise en xabi alonso

    en sowieso perfecte verdediging
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    ff een vraag: op het hoesje van pes 2008 op de achterkant, zie je iemand die een vrije trap neemt met van die poppen...Kan dat in het echtte spel ook? Want ik heb het nog niet gezien:confused: Tis weer zelfde training als pes6 volgens mij.....Of kan je dat ergens veranderen, en dat je ook een x tegenstanders heb met de training? iemand?
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb geen poppen gezien in de game...
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    maar die training is dus zelfde in pes6 he? Weer geen tegenstander in de training zegmaar...
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, helaas
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De gameplay is zeker relaxt, maar het heeft niet zo bijster veel met (realistisch) voetbal te maken. De snelheid ligt daarvoor nog steeds te hoog.
    Daarbij komt nog dat individuele dribbels wel heel makkelijk zijn gemaakt. Je kan (als je goed bent) met 1 speler de hele verdediging dol draaien.

    Verder heb ik het gevoel dat de game gerushed is
    - replays met framerate van 3 ofzo
    - online framedrops tijdens het spelen
    - online (nog) veel lag (hopelijk na vandaag beter)

    2 laatste punten waren er ook bij de launch van pes 6. Dat was de 1e next-gen titel, nu hoort het gewoon eruit te zijn!
    Daarbij roept Konami dat ze 2 jaar ontwikkelingstijd hebben gehad. Vraag me hard af wat ze in die 2 jaar hebben gedaan?
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    bij pes5 had je training met rondo's en alles, dat was tof !
     
  12. pagutry

    pagutry Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het keepen bij penalty's ook ontzettend irritant om eerlijk te zijn :confused:
     
  13. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    CUTBACK!!!! haha.. dat was een taboe in de Playstation 2 versie.


    OMG dit is toch om te huilen? Replays met zo'n slechte framerate... Konami wat heb je in godsnaam gedaan, dat mag gewoon niet.. Online framedrops ook ziekelijk.. Online nog veel lag.. dat was vorig jaar in de 1e week bij de PS2 versie helemaal ziekelijk, denk dat je ze even de tijd moet geven..

    Maargoed, ik heb de game niet maar als ik die verhalen hoor van framedrops enzo.. damn.. wat doe je konami..
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ge kunt wel tegen u reserve spelers spelen
     
  15. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat m'n 360 kapot is heb ik PES 2008 tot nu toe niet gekocht...Ik was 'verslaafd' aan het online spelen van Pes 6 maar als ik jullie reacties zo lees weet ik niet of er goed aan doe om dit spel te kopen. Is het echt zo beroerd??
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad, het kan gewoon niet. Het komt bij mij wat zelfzuchtig over van Konami. Wat gameplay betreft komt het ech wel goed. Moet dan maar weer met 4 CB's spelen, maar dat is dan maar zo.
    Maar framedrops, lag en al die rommel is gewoon onbegrijpelijk. 2 jaar in ontwikkeling my ass!

    Maar we zullen zien wat de toekomst brengt, en vooral wat ons belooft gaat worden voor pes2009/pes 8
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou wat recensies lezen als ik jou was, en je niet te veel aantrekken van wat er in dit topic gezegd wordt.. De 'pro's' hier vinden het niet zo snel goed ;)



    - No offence
     
  18. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik beschouw me zelf wel als die hard pro evo en ja er is veel wat beter had gekunt maar ik denk ook dat de meeste wel weer zwaar veel plezier zullen hebben met deze game .
    En die lag online zal ook wel beter worden was vorig jaar ook weg na een patch dus ken dit jaar ook ,maar mischien is het vandaag al beter als ze er meer servers aan gaan hangen.
    Ik heb er weer zin in en ga zo weer lekker knallen met pro evo 2008 want de fun is nog steeds super groot aan deze kant
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als het je gaat om bijkomende dingen en je hebt gehoopt dat er nieuwe leagues of zo zouden komen, dan is dit jouw spel niet want dat is op wat 'oppoetswerk' na bijna hetzelfde. Gaat het je puur om de gameplay dan zou ik het spel maar snel kopen want dat is top!
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje over de edit functie, is het ook mogelijk om bestaande spelers qua uiterlijk lichtelijk aan te passen? ( dus haarstijl terwijl je zijn gezicht hetzelfde houdt)? Ik kon het niet vinden jammer genoeg :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina