Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee seizoen duurt van September - Januari.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is best wel kort opzich dan.
    3 van die korte seizoenen met de manier die ik op de vorige pagina heb uitgelegd en die Rank 1 is van mij. 8)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is ook heel makkelijk. Nadeel is, dat ik nu geen uitdaging meer zie in de Career Mode. Platinum Arcade wordt iets te moeilijk denk ik. Dus ik ga voor de Gold.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand ook tips voor deze achievement?

    Net even geprobeerd met de eerste hot lap die ik unlocked had met de apollo. Flink wat bash-werk, op steel gedaan en (uiteraard) wel gehaald, zonder ook maar een keer te remmen, maar de achievement niet unlocked.

    Ik heb wel eens het gas los gelaten om vaart te minderen. Of is het de bedoeling om constant gas erop te blijven houden?
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Master of Blades:

    je moet het met een auto en een bike halen.

    Zie hier een handige achievement guide:

    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=40887


    Bij die achievement guide staat ook het volgende:

    Superstar - 40
    Earn 5 Kudos Stars three times in a race.
    For this achievement, and for "5-Star Racer" and "Showboater", take a car with high power and good drifting (ex- DBR9) and do continuous drifts around the figure-8. Be sure to end your combo once you ahve gotten up to 5 stars, because you cannot get more than 5 stars at once.

    Kun je deze achievements (en Kudo's) ook gewoon via custom match halen?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  6. Drogba

    Drogba Guest

    Je wordt hier echt doodgegooid met achievements of niet, ik ben net geen 15 kwartier bezig en al 8 achievements.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja dat kan.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nog een vraagje:

    Hoe kan ik bij PGR4 een nieuwe Profile maken zodat ik gewoon over nieuw kan beginnen met de single player?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Niet volgens mij.
    Profile zit gebonden aan je Gamertag.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Oke bedankt.

    Master kampioenschappen en die kampioenschappen waarbij je een auto kan winnen, zijn toch niet aan je rank verbonden (Pro, Hotshot, Master)?

    En als je een van deze verliest kan je deze volgend seizoen gewoon nogmaals proberen?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zodra je Pro wordt, mag je deelnemen aan Pro Championships. Hetzelfde principe als je Hotshot en Master wordt. Verlies je een Championship, geen probleem. Ga je gewoon verder met de volgende, al heb je dan minder Ranking Points behaald en duurt het wat langer alvorens je Rank 1 bent.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En die kan je dan gewoon volgend seizoen opnieuw proberen om in dat kampioenschap 1e te worden.

    Je hebt ook die Majors en Invitationals, deze zijn toch niet aan je rank verbonden?
    Dat zijn gewoon races die voor elke rank open zijn toch.
    En als je een van deze verliest kan je dit ook volgend seizoen opnieuw proberen?

    Damn, ik vraag echt veel...
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Elk seizoen heeft zijn eigen Championships. Dus als je er één verliest, heb je die gewoon gedaan. Die krijg je niet meer terug. Maar dat maakt ook allemaal niet uit. Het enige voordeel om alle Championships te halen is dat je dan snel Rank 1 bent. Het geeft helemaal niets als je een keer een Championship verliest.

    Als je een Major verliest, don't worry. Je krijgt er nog genoeg. Als je een Invitational verliest, weet ik het niet of je die nog een keer terug krijgt. Ik heb ze namelijk allemaal in één keer gewonnen.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De eerste Major had ik verloren (verkeerde keuze in motor, die was gewoon té sloom bij een Eliminator race), en toen kreeg ik wel een berichtje zo van: "jammer dat je verloren hebt, probeer het volgend seizoen nogmaals".

    Invitionals heb ik ook nog allemaal gewonnen gelukkig, want het zou wel raar zijn als je bjivoorbeeld een bepaalde auto niet meer kan winnen.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Precies.
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan ook gewoon. Ik had de eerste keer de Invitational met de Maserati 250F (_O_) gedaan en dat was gelijk mijn eerste keer op de ring in PGR4 (in PGR2 en Forza1 al wel vaak gereden) en de eerste keer met sneeuw. Ik spinde gigantisch vaak. Had wel gigantisch veel kudo's, maar kwam pas na meer dan 12 minuten over de finish. Er stond dat ik gewoon volgend seizoen opnieuw kon deelnemen aan de Invitational, en een seizoen later kon ik gewoon weer opnieuw. Ditmaal met meer ervaring in de sneeuw en ik reed heel beschaafd en zonder echte fouten heb ik em gehaald.
     
  17. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb daarnet even gespeelt in de lokale Media Markt, en ik moet zeggen dat het spel er goed uitziet.
    Besturing moto is erg goed gedaan.
    Komt zeker in mijn collectie, als de prijs wat gezakt is natuurlijk.

    Peter M
     
  18. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je voor die 'major tournaments' geen kudos krijgt als je wint?

    of doe ik iets verkeerd?
     
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hehe sta met zo`n arcade evenement zomaar ff 9e van de wereld :9
     
  20. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het voor het verloop van het spel of het halen van achievements iets uit of je de 'gotham career' op 'hardcore' of 'medium' uitspeeld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina