1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Helootjes, die gasten in Lone Wolves zijn niet dom meer hoor bij mij. :+Ik zit nu op lvl 44, dus die gekken tegen wie ik knok zijn altijd 43-49..dus dat word knap lastig. :p
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja ik had hem al in mijn 2 of 3e potje lonewolves. De meeste achievements zullen knap lastig worden op het moment dat de levels hoger worden. Gebruik iig wapens die je tegenstanders snel dood krijgen (rockets, granaten, shotgun of mauler (evt ook sniper)). Verder heb je best veel tijd om een overkill te halen.

    Ik denk toch dat je hem van zelf een keer krijgt als je gewoon aan het spelen bent en niet op het moment dat je hem wilt halen. Dat had ik met mongoose mowdown. Gewoon 2 maps lang lukte me het niet om iemand dood te rijden ><
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wacht dacht je van een bubble shield, toen ik mijn overkill haalden, zat ik in een bubble shield met mijn AR.
    Kill 1: Er kwam iemand op mij aflopen en die werd beschoten dus die ksde ik ff.
    Kill 2: Die gast kwam op me aflopen die ik net had geks'd, hij schoot in het rond op mijn bubble shield en gooide er granaten op of z'n leven er vanaf hield, dus hij liep op z'n eigen granaat, kan ik hem neer slaan.
    Kill 3: Ik zag op me radar dat er nog iemand aan kwam dus ik liep daar heen en hij stond met z'n rug naar me toe, dus kon hem neer slaan.
    Kill 4: Die was al een beetje dood, dus kon die ook neer slaan.
    Had ongeveer 0,10 sec te weinig en ik had een killtaculair :'-(
    Kijk anders mijn filmpje hoe ik het gedaan had:9:
    http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx?gamertag=gustavo nl
    Is het eerste filmpje :thumbs:
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Bubbleshield doe ik ook zo vaak, maar ik heb gewoon het geluk niet dat er nog een kerel aan komt kakken die ik met me shotgun neer kan peunen. Ik heb gewoon echt pech de laatste tijd.En GForce, I know, I know, ik doe niet anders. :p
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt vanzelf man. Heb al meerdere keren gehad op ranked, en social ook ;)
    Bubble shield in combo met oddball/shotgun werkt ubergoed ;) Zowiezo bij snowbound gelijk nr invis+shotgun lopen als je daar spawned..
     
  6. SjoerdjeA

    SjoerdjeA Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb wel alle achievements. En mijn mening over halo3, de levels kunnen niet op tegen de halo3 levels. En ja, misschien zijn ze toppie symmetrisch en shit, ze zijn gewoon gaar, behalve High ground heeft nog een voorkeur.

    In halo 2 waren de expansion levels zelfs helemaal te gek, Terminal , eigenlijk allemaal, en ja, halo3 met de oude halo2 levels, haha, maar ik overdrijf:p, maar in ieder geval, dat zit me dwars, en dat bigteam battle niet meer ranked is...
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Als je bij Lone Wolves leaved bij een potje dan krijg je normaal toch geen EXP penalty? Bij mij is er wel 1 afgegaan :/.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zon heftige pot Lone Wolves.. In de laatste 5 seconden kreeg ik nog tripple kill (bijna overkill) waardoor ik gedeelde 1e plaats werd. Zo vette match!
     
  10. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel en ook als je iemand betrayd daarom staat er op bungie ergens normaal komt het alleen in team games voor.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Succes, met killnaire, invinceble, de ene onderste rij en die naast skyjacker,
    de laaste 2 zijn nog niet allemaal bekent :9
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ @ SjoerdjeA: Jammer dat t niet ranked was.. Nu weet ik alsnog niet of je tegenstanders zo kut zijn of jij zo goed ;) Toch lekker gedaan hor, is mij nog nie gelukt.
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Niemand betrayed in dat potje, maar die 1 EXP boeit me eigenlijk niks :+. Moet altijd eten als ik online aan het spelen ben =(.
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mhmm krijg je daar een penalty voor? :+ Zal ik er maar eens mee gaan stoppen dan :D
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 62 exp en ik moet voor de volgende rank skill 10 or 150 exp dingen hebben.
    Maar mijn hoogte skill is 14 en ik ga niet omhoog hoe zit dat?
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    doe je ranked of social?
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaat echt geen EXP van af hoor.. dus ga lekker door met je teammaten betrayen:+:thumbs: (zolang je maar niet de game uit wordt geflikkerd :emo:)


     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  18. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het al door
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bijna alle medailles al.. \o/

    mis alleen Killionaire nog, die medailles uit infection en Hail to the King Voor de rest heb ik alles :)

    Linktacular! heb ik op ranked.. niet op social..
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  20. SjoerdjeA

    SjoerdjeA Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    d0h, ik ben zo goed;) Maar jammer idd van unranked.

    @The yakuza, wat is nou je gamertag?

    (omg, me forum naam zuigt:| Kan je dat aanpassen?)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina