Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat versta jij onder verschrikkelijk? Ik heb de eerste 30 afleveringen van Naruto bekeken, uiteraard in de originele Japanse uitvoering, maar ben toen echt afgehaakt. De personages trokken me niet, alleen al het oranje van Naruto = Gi van Goku, het blauw van Sasuke = Gi van Vegeta etc. Het voelde voor mij een beetje nep. Dit komt waarschijnlijk omdat ik in die tijd nog zeer actief met Dragon Ball bezig was en andere Manga en hun Anime niet echt een kans gaf.

Mja anyway, bedankt voor je antwoord.

Het verhaal van Dragon Ball (Dus niet Z) is echt fantastisch uitgewerkt. De ontwikkeling van de hoofdpersonen, de avonturen, heb er echt zo van genoten om alle Manga's te verzamelen. Geweldig.

Persoonlijke meningen, natuurlijk.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was geen antwoord, gewoon een vraag. Want ik kan me nl niet voorstellen dat er mensen zijn die wel van anime (of dbz) houden en niet van Naruto. Ik vind persoonlijk Natruto veel meer verhaal hebben en interessantere persoonsontwikkelingen.

DBZ vond ik zeker tof....toen, want voor mij is het niet meer dan steeds grotere en meer bizarre power-ups laten zien ;)

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Lekker hoor, die spoilers. :thumbs:

@ Kovic: Je weet dat Timeshift een heeel andere soort game is dan Blue Dragon, Eternal Sonata en Naruto: Rise of a Ninja? De laatste 3 zijn eigenlijk al heel verschillend, maar liggen dan nog enigszins in de lijn van RPG. Timeshift is een shooter...

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0

O?

Je zegt het magische woord zelf al; "persoonlijk." Smaken verschillen.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat ben ik wel met je eens. Dragon Ball (niet Z) is werkelijk FANTASTISCH. Ook ik geniet volop van de manga. :)
    (Dr. Slump is trouwens ook heel erg leuk)

6. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Op verzoek van Kiss of Fire...

Naruto zal ingame japanse voice acting hebben. Zelf nog niet getest (ik manage de game niet, doet collega), maar hij verzekert me dat Japans er in zit.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daar zullen veel mensen blij mee zijn :)
    Beetje raar dat op de mainpage op xbw al een advertentie staat met "nu te koop". Weekje te vroeg..

8. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Dankuwel Michiel!

Deze ga ik halen:).

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    zal de game eindigen als de stad is ingenomen door die snakedude waar de hokage sterft of zal je dat nog meemaken..

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Game gaat tot en met episode 80 dus je zal het nog meemaken (is wel zo goed als het einde) ;).

11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    cant wait

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat is zeer goed nieuws (en verrassend), als blijkt dat die japanse stemmen er dus toch inzitten :)
    Wel erg vreemd dat ubisoft nog steeds geen definitief uitsluitsel heeft willen geven op hun eigen forum over deze kwestie...

13. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad goed nieuws om te horen dat de japanse stemmen er in zitten! ben benieuwd...

14. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Japanse stemmen is wel tof. Hopelijk kan je terwijl je aan het gamen bent toch nog wel wisselen tussen Japanse stemmen en Amerikaanse.

En hopelijk zit er bij de Japanse stemmen toch wel een Engelse ondertiteling :9.

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bij de Engelse zitten er Engelse ondertitels (nja, tekst) bij dus ik zie niet in waarom dat niet zo zou zijn bij de Japanse... .

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wanneer komt hij uit?

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Volgende week is zeker en zeer waarschijnlijk 1 november.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Kom op zeg, hou is rekening met de mensen die de anime nog niet hebben gezien. :{ Heel veel mensen verraden hier al het verhaal van de game.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hehehehe, sorry was vergeten dat mijn post/reply uit twee delen bestond :+

en blij dat er Japanse stemmen inzitten :)

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Toch iets wat je meer het naruto feeling geeft als je het mij vraagt. Moet eigenlijk wel ja japans zijn anders mis ik dat naruto feeling.

Deel Deze Pagina