The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook maar the orange box gehaald. Was al een enorme fan van HL2 op de pc. Portals is erg cool vind ik, maar krijg je later ook nog de mogelijkheid beide kleuren te schieten? Oranje en blauw?

    Is het verder nog mogelijk om TF2 met bots te spelen?
     
  2. Kovic

    Kovic Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja ik vind het bijna puur om de online gameplay en team fortress 2 lijkt meer op een tekenfilm ze mochten het wat realistic doen van mij want dit lijkt op bullshit voor mij is gears of war de beste shooter
     
  3. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar lekker Gears of Wars spelen. Doei _0/
     
  4. Kovic

    Kovic Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ga jij maar lekker een tekenfilm als southpark spele man das toch niet normaal ik vind HL wel gaaf maar team fortress 2 is nog slechter kwa uitsraling van deel 1 man kijk die hoofden is
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dus het spel is bullshit omdat jou de grafische stijl niet aanspreekt? Dan ga je toch snel weer Gears spelen?
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel een beetje respect voor elkaars mening. Wat de een tof vind, hoeft de ander niet tof te vinden. Smaken verschillen.
     
  7. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een Manhack?
    En een energy ball is dat het secundaire wapen van dat futuristische wapen?
     
  8. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit 1 van de games op PC aangeraakt? Dan wordt het echt genieten geblazen voor je! In my humble opinion is de HL serie nóg beter dan Halo!


    Tja, als Kovic het grafisch stijltje bullshit noemt kun je de bal terug verwachten! :)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Manhack: Vliegende propellor met rood lampje, dsssss tjak tjak tjak
    Energy bal is idd zo'n vliegende knikker (zoem zoem, toink toink, bots bots):+

    Heb soms het idee dat Halo wat dingen van Half Life gejat heeft, ook de soorten vijanden waaronder de flood...
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    lol dit is echt wel irritant hoor :+,
    eerst had ik bijna 4 Advanced Maps klaar en me Xbox 360 sloeg vast en toen stond alle Advanced Map progress weer op 0, nu had ik al die Time + Portals op Gold gehaald op alle maps en moest nog aleen een paar steps levels en alles was gewoon weer gereset :+
     
  11. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle Halflife delen heb ik regelmatig vastlopers bij het laden van een nieuw level-gedeelte. Hebben meer mensen daar last van?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ikzelf niet maar vriend van me had erg veel dirty disc errors met de Orange Box
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heel erg af en toe,

    ik heb net de gnome achievement gehaald:D

    wel geinig, hele tijd zo'n kut kabouter meeslepen:p

    weet iemand trouwens die site, waar staat hoeveel mensen een bepaalde achievement hebben gehaald enzo?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    hehe is best wel grappig om te doen bij het begin, maar wanneer je moet rijden wordt het echt moeilijk soms, zeker bij het Helicopter stukje
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, heel snel uitstappen, kut kabouter weer 100 meter ver gooien, en weer terug,

    wel geinig dat stukje dat je met die vort adt je dat extract moet gaan halen,
    ik liet die kabouter bij alyx naast de tafel, kom jen aar boven met die lift, zie je die kut kabouter daar heel droog staan,

    hele vreemde achievemetns, maar heeft toch wel iets raar's grappigs:p

    in episode 3 : 25G: retrieve the gnome from the moon:p
     
  16. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet zoveel Klagen. Krijg je een lange neus van. 8) (k)
     
  17. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net HL2 gespeelt, en moet zeggen: topper :thumbs:
    Echt leuke puzzels erin en actie is ook goed.
    60€ nu al waard, en heb nog maar 1 game op de disk gespeelt :b:

    Peter M
     
  18. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net vanaf midden HL2 tot Midden HL2 Ep2 gespeeld. in 1 ruk(+ eten ofc).
    Geweldig spel en super verhaal lijn.
    Als je in HL2 Ep1 Die citadel opblaast worden jij en je trein door de lucht geslingers als een stelletje vodo poppen.
    Maar een tijd daarna zie je doodleuk combine over een brugje lopen uit City 17. Moesten die dan ook niet dood zijn gegaan ofso.



    Mensen gebruik meer spoilers als je over dingen praat die over de verhaal lijn gaan etc. Niet spoilers gebruiken kan storend zijn voor de mensen die het nog niet hebben uit gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    meeste van de combine soldaten zijn geevacueerd,
    aangezien de combine zelf de citadel heeft laten ontploffen, hadden ze alletijd om weg tegaan,
    en je werd niet weggeslingerd, je trein reed gewoon door als je goed keek, alleen de brug was neit helemaal goed meer, combine konden gewoon onder een steen gaan zitten:p

    episode 2 vind ik de beste half life game denk ik, gebeurt gewoon veel, en zoals alyx al zei: never a dull moment

    en over die spoiler, ik koos me worden voorzichtig, je kan er nix van uitleiden als je het nog niet heb gespeeld
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien de combine het plan had om de citadel op te blazen hebben ze zich natuurlijk allang uit city 17 teruggetrokken aangezien zij ook weten dat het een flinke blast radius heeft. Daarnaast heb je in HL2 ook genoeg combine forces buiten city 17 gezien (nova prospect), die gasten zitten overal op de wereld.



    Ik raad overigens iedereen aan die meer wilt begrijpen van het verhaal deze website eens door te lezen: http://members.shaw.ca/halflifestory/

    Helaas is hij niet helemaal up to date (de nieuwe veranderingen uit Ep2 zijn er nog niet in verwerkt maar daar is hij mee bezig) maar geeft toch een goed overview van de gebeurtenissen. Ook gaat het over Half Life 1 die waarschijnlijk sommige van jullie niet hebben gespeeld. Let natuurlijk op, die site zit vol spoilers dus alleen lezen na ep2 te hebben uitgespeeld ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007

Deel Deze Pagina