Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Klote post, gisteren is er helemaal niks gekomen, en vandaag ook nog niks, terwijl de post normaal gesproken voor 3 uur binnen is :mad:
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk je kan een eigen poppetje maken, alleen dan ben ik klaar en druk ik op ok en staat er dat als ik hem in de master league erin wilt doen ofzo moet ik 3680 nog wat punten moet hebben maar ik begrijp dat niet helemaal wat ze bedoelen.
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee hoeft niet kijk maar bij command list:eek:
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt in de ML toch een soort van geld, alleen dan heet het daar punten? Misschien dat je hem in de ML kan 'kopen' met die punten? Helaas kan ik het niet voor je opzoeken, wegens de falende postbode hier
    Maar dat is fout ;) staat een paar pagina's terug al
     
  5. berenscheet

    berenscheet Guest

    bij mij doet ie het dan alleen maar:9..als ik LT alleen gebruik doet ie het niet maar misschien komt dat omdat ik LB en LT heb omgedraait.
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    @joene90 Dat is wel heel laat. bij welke winkel bestelt?
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    XBW preordershop, maar het ligt niet aan hun, hij is dinsdag al verstuurd, de postbode is gewoon (in de hele straat) niet geweest. Vandaag is nog niet voorbij, dus ik heb nog een klein beetje hoop.....
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop het voor je ;)
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is inderdaad erg storend. Resit Schuurman (De Graafschap) en Leon Kantelberg (VVV Venlo) leggen zelfs vrije trappen er al in. Verder raken ze bij mij écht heel vaak de lat of de kruising. Timmer vist er regelmatig eentje uit, maar een vrije trap rond je eigen zestien weggeven is inderdaad dodelijk.

    Zoals hierboven al wat vaag omschreven staat dus.
    Helemaal helder:
    Na de match op A drukken -> Match Details -> Ratings.
    Mijn hoogste cijfer tot nu toe is een 9. Chun-Soo Lee scoorde gisteren 5 keer (\o/) tegen Panathinaikos.

    Ach, wat is slecht. Er zijn simpelweg iets te veel minpunten aan de game, maar ik heb er zoveel plezier mee, dat het me zal roesten. De pluspunten winnen het bij mij dik van de minpunten, waardoor ik ook PES 2008 weer een heel jaar ga spelen, dat weet ik nu al wel.

    Klopt, het gemiddelde cijfer over een X aantal wedstrijden heb ik in ieder geval nog niet kunnen vinden, en die is er ook niet, denk ik.

    Ja, wel handig dat je dat bij je tegenstander op kunt vragen. Zie je direct wie de sterspeler is en wie je in de gaten moet houden. Omdat ik verdedigend keihard zuig is dat een nuttige optie. :)

    Inderdaad. Met de grote clubs is het op Top Player te makkelijk, maar met de mindere goden heb ik voorlopig nog een flinke kluif aan spelniveau professional. De enige die bij mij echt 3 man kan passeren is Chun-Soo Lee (overigens zwaar overrated, zelfs beter dan Makaay...) en verder moet ik het doen met schoten van afstand en op z'n tijd een vloeiende combinatie.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  10. Achillias

    Achillias Guest

    Jongens ik sta nu nummer 45! van de wereld van de 10.000

    Wel op de PS3.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat doe je goed! Heb je een screenshot? :D
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel niet eens online anders zou ik denk ik ook wel hoog staan. aangezien ik met pes 6 en 5 ook aardig hoog stond. het is mij nog teveel lag.
     
  13. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag voor het eerst online (player match) gegaan...net mijn 1ste partij gespeeld...maar was wel lag-vrij \o/ \o/\o/\o/ en gewonnen 3-1_O_
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  14. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle serie A teams verslagen in de exebition mode, maar ik krijg de achievement niet!
    Als ik play again with diffent teams doe, onthoud hij mn vorige winst niet ofzo??
    Of moet ik persé in een league van alle teams winnen??
    Dat zou gaar zijn!

    Speelt super trouwens!! (maar ik voel dat de topsnelheid van Fifa beter is, oftewel Fifa in van deze jaren PES gaat inhalen. Ik denk eigenlijk al volgend jaar als ze de gezichten mooier maken en de respons perfect maken)
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Moet dat dan ;) jammer dat Konami geen website heeft zoals EA om het online te tonen
     
  16. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m ook..

    moet ik weer een heel jaar winnen..zucht
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoeft niet, ik geloof je, maar persoonlijk vind ik het altijd vet om te showen met een plaatje als je zoiets haalt :)
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Dear customer, Thank you very much for contacting the Konami customer support team. Konami Digital Entertainment has uncovered issues which affect the gameplayquality of PES 2008 on Xbox Live. We are working at full strength to find asolution as quickly as possible. We sincerely apologise for thisinconvenience. Further announcements will be made as quickly as we haveadditional details.

    Dit is het antwoord dat ik kreeg, toen ik konami mailde over de leg online!
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Afwachten weer dus, net als vorig jaar. Ach ja, niks aan te doen!
     
  20. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is erg moeilijk hE om 1 tegen 1 voor elkaar te krijgen online!=(
    Sinds pes 4 is er lag en dit is bij elk deel zo geweest!SCHANDALIG!!!!!!!!!
    Im wacht wel weer op de patch.
    Vermaak mij nog prima met halo pgr en de sp van pes:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina