Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat jij dat ergens ver terug ook met goede spelers wilde spelen.
    Maar je mag ook toevoegen uit interesse :+.

    zOMG ik wil BXRen
     
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    het wordt ook veel sneller saai. Halo2 kon ik echt de hele dag spelen maar bij halo3 heb ik na een uurtje alweer zoiets van nu is t wel weer leuk geweest voor vandaag. Hoop dat bungie nog een paar vette maps uitbrengt en desnoods een paar remakes maakt van halo2 zoals midship ofzo. Er zijn bijvoorbeeld geen objective gametypes waar je met het zwaard rond kan sjokken :'-(:emo:
     
  3. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik miste bloodgulch al, maar hoorde het gerucht dat hij straks te downloaden is \o/
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha die kauwgom toch weer8)
    maar idd, het is gewoon veel ervaring, veel spelen met mensen die er al wat langer in inzitte, en vanzelf kom je dan in een team.
    Voor je het weet ben je al 1 van die ouwe rotten:+
     
  5. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mooi dat geklaag af en toe, halo 2 moest op halo 1 lijken en halo 3 moet op halo 2 lijken, neem het spel plz gewoon zoals het is. :+
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind halo3 op live geweldig! Ik kan er zo een paar uur achter zitten, wat ik eigenlijk nooit met games heb.
    Ik speel het vaakst social slayer, dit gaat ook nog best wel goed. Maar als ik Ranked team player doe is het veel moeilijker, en verlies ik ook veel vaker, dat is dan weer jammer ;)
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    H1 blijft onaangetast _O_

    h3 is beter dan h2, ik speel evenveel h3 dan ik toen h2 speelde, en sinds ik minder game in het algemeen is dus h3 verslavender voor mij dan h2. Dus ook beter, maar h3 is zoiezo beter.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Halo 3 met wat Nederlandse gasten is wel de shit! Net met een stel nederlanders halo 3 gespeeld en dat blijft het beste.
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk Halo 3 alweer een stuk minder leuk dan eerst..
    Steeds meer valt de BS mij op die in deze game zit. Het mag dan lag zijn, of whatever maar ze moeten dit op kunnen lossen..
    Je begint eerder met schieten, slaat die kerel.. Hij gaat niet dood hij slaat jou ongeveer tegelijk (net iets later) en jij bent wel dood.
    Het levelen is niet te volgen.. Ik speelde de afgelopen 3 dagen samen met een jongen op team slayer (dus als ik won won hij ook!), hij begon bij 28, ik bij 17. Nu ben ik 33 en hij 35... Wtf?!
    Een kerel was laatste van ons team, een KD van +1. Ik ben 1e, een KD van +8.
    Hij gaat 2 levels omhoog en ik geen een! We hadden de laatste 10 matches samen gespeeld dus daar kan het niet aan liggen.

    En steeds meer bs.. Op een of andere manier kan ik echt niet wachten tot Assassins uitkomt, ik begin hier al beetje zat van te worden.. Gears vond ik vetter, maar heb ik geen zin meer in omdat ik daar niets meer kwa achievements heb. Alleen 10.000 kills en daar zou ik 2 maand ofzo over doen..
    Bij Halo kun je teminst enog een beetje levelen (voorzover dat te begrijpen is)
     
  10. Obl1vioN

    Obl1vioN Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt wow en is te druk daarmee voor halo.. :<
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik wacht gewoon even af met h3, er komt hopelijk binnenkort een grote update waar het spel wat beter mee zal lopen en een aantal maps bij zullen komen. Is het spel dan nog zo als het nu is, dan ga ik wel richting cod :)
     
  13. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die halo 3 online willen spelen? Wil met nederlanders spelen dus ja hehe. Me highest skill is 40 met team slayer dus het liefst ook zoiets. Voeg me maar toe als je wil: rawdiee.
     
  14. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede mensen zijn in verhouding nu lvl 80 ff voor duidelijkheid.

    Ging het levelen met halo 2 na de update al snel. Nu maakt Bungie gewoon iedere koper blij want levels hebben op dit moment net zoveel waarde als dat ik er de vertouwen in had dat Hamilton de F1 zou winnen.
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de online maps toch wat tegenvallen. Het liever wat grotere maps gezien, zoals het grote ijslevel in Halo 1. In geen enkele map kan je gebruik maken van alle voertuigen en dat gaat denk ik toch wel een beetje ten koste van de gameplay.

    verder hoop ik dat bungie binnekort een patch uitbrengt, waarmee je de gametype kan kiezen, ipv dat alles toevallig wordt gekozen. Heb een hekel aan territories, maar vind capture the flag zalig.

    Mensen die vaak social slayer spelen kunnen me toevoegen: Terreurfiguur
     
  17. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloodgulch is er toch al, valhalla lijkt er heel erg op. Van mij hoeven ze bloodgulch niet te remaken. Doe mij maar midship en een echte nieuwe Lockout, of eventueel een warlock of sanctuary. beter dan epitaph, construct en isolation. De maps in halo 3 zuigen bijna allemaal enorm. Alleen snowbound, highground, en guardian zijn wel leuk
     
  18. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word juist helemaal gek van Snowbound. 8) Gisteren met 2 anderen teamslayer gedaan, 4x achter elkaar dat pokkelevel gedaan. Wij zijn de hele tijd maar buiten gebleven om het nog enigszins interessant te houden, want anders gaat iedereen constant binnen achter die barriers lopen campen.

    Maar je hebt wel gelijk wat betreft die maps ja, de maps uit Halo 2 waren stukken leuker. :)
     
  19. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de mp levels vind ik ook zwaar tegenvallen. Voor de rest krijg je het oude Halo gevoel wel weer terug. Ik voeg wel een paar van jullie toe aan mn frendlist, want nu speel ik eigenlijk alleen maar matchmaking in mn eentje.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, snowbound is het grootste camp level ever :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina