Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind het wel mee vallen dat het een dribbel spel is, alleen als je met de echte toppers speelt kom je er wel makkelijk langs. In de eredivisie is het lastig en het nederlands elftal ook. Vermaak me goed met spel, herhalingen lijken ook wel meer te stotteren!
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Over de namen: heb je de default players gekozen, of de match mode players, in het begin van de Master League. na het filmpje met de uitleg? Als je match mode gekozen hebt, moet het kloppen.

    Over de transfers: je kunt spelers kopen/huren/verhuren na 17 speelrondes. Er is dan een aantal weken geen voetbal, waarbij je je slag kunt slaan op de transfermakt. Na het seizoen kun je ook spelers kopen/huren/verhuren en oefenwedstrijden inplannen.
     
  3. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij even uitleggen hoe de master league werkt?
    Het lijkt mij dat als ik de originele namen wil hebben ik moet kiezen voor exibition mode players.
    Klopt dit?
    Als ik default players neem krijg ik allerlei verzonnen namen.....
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar je hebt het nog steeds niet over de wielen, ofwel de essentie van de game. Online is één van de modes, die inderdaad nog niet goed werkt, maar de essentie is de gameplay, en die staat al. Dat die niet geheel jouw smaak is, is een tweede, maar ik hoor veel fans van de serie zeggen dat het lijkt op PES 4, wat voor mij het beste deel is dat ik heb gespeeld. Nogmaals: je kan ook een paar weken wachten met het kopen/spelen van de game, zodat je volop van de online mode kan genieten. Het is niet zo dat je wordt afgezet, omdat de online mode gefixt wordt (zoals het hoort), en je de gameplay en alle offline modes al hebt.
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Jij komt ook altijd met een goede reactie ;)
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik had voor die linkerkolom gekozen van de 3.
    Maar na 17 matches dus, okay. Heb er net 10 gedaan. :thumbs:
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel een beetje het doel van een forum ja ;) Met elkaar discussieren en daarna gezellig met mekaar een spelletje spelen (als de patch uit is 8))
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    wielen = essentieel onderdeel van fiets/auto. Dat is voor mij de online mode in pes :) Ik koop hem alleen daarvoor, en dat is tot op heden slecht. Het frame, de gameplay, is ook niet je-van-het, omdat het allemaal te snel is (fifa 08 is kwa snelheid veel beter).
    Pes 4 is jouw favo deel, volgens anderen is dat het slechtste deel in de serie ;) Dus iedereen zo zijn mening :)

    Begrijp me niet verkeerd, ik ga de game verder echt wel grijs spelen als de patch er eenmaal is. Ook deel 6 vond ik maar matig (balans aanval/verdediging was zoek), maar heb ik wel +/- 650 online matches gespeeld, á 10 minuten :)
    En online speel je alleen met toppers. Wees eerlijk, hoeveel pes 6 wedstrijden heb je online (ranked) gespeeld met ADO? Inderaad ;)
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tis simpel, PES (en Fifa, en veel andere games) is een lopende serie ... 10 delen of zo. Dus die is PER DEFINITIE nooit 'af'. Konami 'bevriest' op een gegeven moment wat ze hebben en stoppen dat in het spel. Als dat wat slordig gebeurt krijg je wat vervelende bij-effecten en patches.

    Misschien nu wel wat teveel, kan je over twisten.

    Welk spel is dan wel 'af'? Nou een spel als Bioshock bijvoorbeeld. Daar wordt een paar jaar naar toe gewerkt en afgeleverd als 'af' product. Halo(1) als campaign of de komende Mass Effect ook wel maar dan hebben ze het toch al gauw over een trilogie etc. (en dan wordt er toch weer 'gesleuteld')
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zijn we het redelijk met elkaar eens, alleen ontleden we de fiets op een andere manier :+. Laten we het erop houden dat meningen verschillen. Als de postbode ooit nog langs mijn huis komt, en de patch uit is, zullen we dan een keer online gaan? *)

    Oh en om op je vraag aan fcdanny in te gaan: 1 :cool:
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Online competitie? :confused: Mis ik wat?
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als de patch er eenmaal is, ben ik veel op live te vinden :) Zeker dat je een keer mijn 4 CB's mag dollen ;)
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb ook maar een mail gestuurd met de probs wat betreft online.
     
  14. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Hej mij xbox maakt best wel krasjes maar als het op die buitenste ring is dan maakt het tog niet zoveel uit? of leest de xbox de hele disc of alleen dat kleine in het midden.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    als dat zo was hadden ze de game toch op een kleinere disc kunnen zetten... neem aan dat de hele dvd gebruikt wordt.
     
  16. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem weer helemaal geweldig!!!
    Alleen de replays en tussen scene's zijn echt belachelijk...die framerate :'-(:'-( (PS3 versie tenminste)
    Zouden ze dit nog kunnen fixen doormiddel van een update ofzo ???
     
  17. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens als die patch er is en we allemaal pes 2008 grijs draaien is er dan ergens op het een competitie met allen nederlandse clubs?
    Zou wel cool zijn een tournamentje onder elkaar
    athans dat lijkt mij wel cool


    En wat die lag betreft ben wel blij dat ik nie meer op mijn ps2 speel want die kende de patch tijdperk nog nie en heb toen een jaar met lag gespeelt tegen een maat die hier 5 km vanaf woond
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem uiteindelijk ook maar gehaald. Eerste indruk:

    -graphics zijn echt afzichtelijk lelijk. Sorry hoor maar dit kan echt niet door de beugel.
    -Technisch ook niet wat hij zou moeten zijn, framedrops bij close-ups en dergelijke
    -Licenties slechter dan vorige edities
    -Hij is wel errug snel, zeker als je met barca ofzo speelt.
    -Het is wat meer arcade dan fifa 08
    -Online loopt het nog niet

    Zo na een aantal uurtjes spelen moet ik toch voorlopig fifa het voordeel van de twijfel geven. Toch grappig, jarenlang was fifa te makkelijk en te arcade, fifa 08 laat zien dat pes helemaal niet zo realistisch is als iedereen altijd schreeuwde.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind het een heerlijke game, maar hij is wel wat op de aanval ingesteld ... op de een of andere manier voelt het aan alsof je een 'highlights' wedstrijd zit te spelen. Ik heb nog niet echt meegemaakt dat een wedstrijd 'op slot' zit.

    Maar goed, qua voetbal vind ik um geweldig. Je kan spelen zoals je in gedachte hebt, en sommige goals zijn ook fabuleus.

    De snelheid lijkt hoog maar dat is het niet. Ik heb echt ff gemeten maar een speler doet er toch 15 seconden over om sprintend met bal het veld over te steken. Dus dat is niet de verklaring. Misschien moet die gezocht worden in het feit dat de spelers errug goed zijn.

    Maar ik denk dat een heel belangrijk ding wordt vergeten. Jij als gamer hebt een beter overzicht dan echte spelers. Je speelt tenslotte op 'wide' en hebt meer overzicht. Bv een speler die een bal aanneemt weet in het echt niet precies de situatie achter hem, maar in de game weet je dat wel, dus kan je sneller/betere combinaties opzetten ... dus het voetbal gaat een beetje 'telepatisch' perfect, misschien dat het daarom ook een beetje 'highlights' voetbal lijkt.


    En ja, de vrije trappen en schoten zijn veel gevaarlijker dan in PES6. De keepers zijn ook beter maar zoals gezegd is de balans imo een beetje naar het aanvallende/spectaculaire aspect gelegd in deze iteratie van PES.

    Al met al een heerlijke game toch weer.

    De minpunten daar erger ik me nauwelijks aan (hoewel ik nog geen online ervaring heb met PES2008)
     
  20. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had fifa, teruggebracht, nu heb ik PES, maar ik begin toch weer zwaar hard te twijfelen. waar ik me aan ergerde bij fifa was het dribbelen, maar dat is denk ik gewoon n kwestie van wennen/beter worden,

    ieamnd die ze alle 2 heeft en me n beetje op weg kan helpen ? welke speel je meer enzo ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina