Ik heb altijd al veel over Naruto gehoord, laatst was er ook een preview ofzo van de game op Gamekings, die gast legde ff het verhaal kort uit, maar nu ben ik wel een keer benieuwd. Is dit al ergens op de Nederlandse TV te zien? Of op DVD of is het alleen nog op de manier te verkrijgen die hier niet genoemd mag worden?
Hmm, er gaan geruchten dat het op jetix komt in het nederlands (geen advies dus). Maar je kunt het gewoon torrenten...
Gewoon via de torrents.... weet eigenlijk niet goed of het nu legaal of illegaal is. Maar aangezien het hier om een serie gaat die 'gewoon' op de Japanse tv wordt uitgezonden vind ik dat wij er ook van mogen genieten toch? dattebayo is de meest bekende subber (de groep die de ondertitels maakt) voor Naruto. Neem eens een kijkje daar, Naruto zal zeker niet teleurstellen. Mocht je er aan beginnen: kijk ep 1 tot en met 135 en begin daarna met shipuuden. Daartussenin zitten alleen maar fillers die kwaliteit behoorlijk omlaag halen.
Voor de eerste episodes (denk ondertussel al hee Naruto) zal je de batches moeten downloaden (1-25,...) en dan voor Shippuuden zal je het waarschijnlijk nog episode per episode moeten doen. Denk trouwens dat het illegaal is aangezien ze Naruto in de EU geven... of is dat nog per land? Bleach is zeker illegaal want er zijn al dvd's van uitgebracht in de Benelux .
Aardige episode. Het einde was voor mij het interessantst, aangezien ik de manga/het verloop van het verhaal niet ken. Ik kijk dan ook erg uit naar de komende afleveringen. Dat stukje was echt geweldig!
Lam dat ze dan wel een bestand uploaden :C Japanse politie auto's :') Betekent dit een dubbele ep volgende week?
Waarschijnlijk niet... (kan me toch niet herinneren dat dat op het einde van de vorige episode was gezegd).
oh! is die al uit? ik kan m nog niet vinden, tenminste, op veoh staat die nog niet! edit// laat maar, heb al gevonden, meteen ff kijken