Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me sterk. @ MYSTERY X
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou er toch gek van worden:

    De post is eindelijk geweest (voor het eerst sinds maandag), maar PES zit er niet bij. Ik ga hem nu halen in Den Haag, kost me nog 20 euro minder ook. Ik weet nog niet wat ik met de versie ga doen die ik thuis krijg, terugsturen of doorverkopen, maar dit vind ik belachelijk...
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Probeer het zou ik zeggen :)
    Wij hebben het met verschillende teams geprobeerd...

    Linker trekker hebben wij veranderd in Mannetje wisselen, dus dit is bij jullie in het orgineel de schouder button.
    Gewoon inhouden en schiet maar... Wat de keeper ook doet... Hij zal zitten!
     
  4. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Werkt dit ook bij nederlandse spelers?
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ The Crow
    Wanneer ze een geldig Nederlandse identiteits kaart hebben, werkt deze Bug gelukkig niet...
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waar is die 20 euro goedkoper? Bij de gameshop was die alweer normale prijs hoorde ik!
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Team vision lijkt nu wel te gaan werken bij mij. Over de vleugels kom ik er niet zo makkelijk doorheen meer. Terwijl ik net iets nieuws ben opgestart. Volgens mij onthoud ie alle wedstrijden die je hebt gespeeld!

    Edit; En de lat bug zit er ook nog in, knalde nu keihard op de lat, bleef te bal daarna haast stil liggen!
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik had laatst ook een fraaie animatie. Benzema (Lyon) hield de bal 2x hoog met zijn hoofd. (Wie biedt er meer?:)
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap wel dat je het niet mooi vindt maar ik snap niet hoe het mooier kan. Wat ik dus al zei: je zit van veraf naar een veld te kijken met kleine poppetjes, hoe krijg je dat mooier? Het blijven kleine kutpoppetjes en een groen vlak :{

    En die vergelijking met de PS2-versie vind ik ronduit belachelijk. Ik speel nog regelmatig de PS2-versie bij vrienden en dat is écht wel effe een verschil van hier tot Tokyo.

    Hoezo onzin? Ik heb het over inhoudelijke gameplay elementen. Punten waarop PES FIFA overmeesterd. Op welke gameplaypunten is FIFA dan beter? Iets onzin noemen is het makkelijkste wat er is. Ga er dan ook op in i.p.v. kansloos vanaf de zijlijn je mening te geven.

    Uiteraard. Anders zou het 'n beetje vreemd zijn om zo'n radicale mening te hebben....

    Hoezo? Omdat ik een onderbouwde mening geef?


    We zien het over een half jaartje wel, welk spel er nog het meest gespeeld wordt, goed?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  11. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0

    Weet niemand hier antwoord op? Niemand die zulke achievements al heeft geprobeerd te halen??
     
  12. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bied evenveel.. met luque:+
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10

    Bedankt voor de tip! Gaat een hoop frustratie schelen! \o/
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Kijk maar naar voetbal op TV, dat is toch ook mooier dan pes. Zolang ze niet fotorealisme hebben bereikt kan het dus altijd mooier.
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog een vraagje, hoe werkt dat meer gericht (maar minder hard) schieten precies?

    En hoe passeren de meeste van jullie iemand in een 1 tegen 1 situatie, het enige wat ik beheers is het fake shot, zijn er nog meer bewegingen die niet te moeilijk zijn?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een mooie met Luque. Hij hield de bal hoog(stond met de rug naar het doel met een verdediger in zijn rug) en lobte de bal toen over de verdediger heen, was er langs en kon toen schieten. Helaas schoot ik mis. :mad:
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de Eredivisie gewonnen met Feyenoord en ben en vrij zeker van dat ik elk team minimaal één keer heb verslagen. De achievement heb ik echter niet gehaald...

    Het meer gericht, maar minder hard schot is - volgens mij - X+RT. De bal krijgt dan meer effect mee, maar verliest snelheid. :)

    In 1-op-1 situaties is die schijntrap vrij effectief. Wat ik ook vaak doe is opzij dribbelen, zonder te sprinten, en dan ineens een versnelling inzetten. Werkt perfect met snelle spelers.
    Ze willen ook wel eens happen als je de schaar inzet. Die doe je voor op LB te drukken.
     
  18. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    X+RT en wat betreft die passeerbewegingen zou ik het niet echt weten ik gerbuik ook vaak feint-shot en schaar (2x rt).
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    A+X is ook wel een goeie(Kapbeweging). Gebruik ik vaak om de keeper voorbij te spelen.
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag m'n eerste wedstrijden online gespeeld.. Eerste wedstrijd 3-1 verloren tegen een sterke tegenstander. Hij was Barcelona, ik Inter. Tweede wedstrijd ging beter, 4-2 gewonnen met een aantal lucky goals voor mij :p Hij was Chelsea en ik weer Inter. Had weinig last van lag en ben er erg positief over :)

    Zag trouwens in de rust van die wedstrijd tegen Barcelona Ronaldinho wat moois doen, hij deed die Rainbow flick zegmaar zo om de bal op de vangen en aan de scheids te geven! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina