Hoezo overgeclockte cpu ... lijkt me een foutje Alleen jammer dat mijn videokaart niet mee kan komen.
Medewerker van Crysis heeft bekend gemaakt dat de demo op Zaterdag 27oktober om 2 uur s'middags Nederlandse tijd wordt vrijgegeven.Eindelijk duidelijkheid,maar zal zeker op op choas uitlopen
check: Crysis Singleplayer Demo The demo is going to be released officially on Friday, October 26th at 1:00PM (GMT+1). It will be exclusively available for those who pre-ordered Crysis for about 24hours via the EA downloader. On Saturday, October 27th at 1:00PM the demo will be put online for download an all public sites, so keep tracking your favourite fan site. Bron: Crysis-online.com Vind het ook jammer
Eigenlijk zouden ze geen aankondigingen meer moeten doen.Men verheugd zich,en meestal wordt het uitgesteld,of zit je met trage verbinding.Net nu ook,de hele wereld zit er op te wachten.Loop amerikaanse,australische,en de europese gamesites maar eens af,hoeveel teleurstellende reacties nu zijn.Vind het erg jammer voor de pure fans.
Men die de demo hebben kunnen bemachtigen raden aan om de nieuwe direct x te downloaden op microsoft.nl en de beta driver van Nvidia.Er wordt gezegt dat het dan stukke soepler loopt en kan schelen rond de 6 fps.
Dit is zoooow kinderachtig, ik vind dat we voor straf deze game niet meer moeten gaan spelen. Dan piepen ze wel anders daar bij EA
Ah. is dat neit wat veel? Recommended 640MB videageheugen? Zelf mijn X1950 raakt daar niet aan, en de HD2900XT ook niet. *vervloekt EA en al hun subdevisies.
Ach dat is altijd zinloos, zeiden ze ook bij Colin Mcrae Dirt. Wees maar niet bang hoor je hebt echt geen 640MB nodig om Crysis om op max te spelen. Je hebt die 640MB pas nodig als je tegen de 1920xXXX resolutie aanzit.
Ze bedoelen gewoon dat je een 8800 GTS/2900 XT of hoger nodig hebt om de game deftig op high te spelen. De demo heeft trouwens naar het schijnt grote performance problemen (zeker bij een hogere resolutie)., als je de demo al opgestart krijgt that is.
Welnee, ik bedoel dat op het Crysis forum ergens een tabel staat met, als je welke kaart hebt, welke instellingen je aankan. En mijn X1950 kon het aan op high. Maar max ging niet, mits DX10. (Een hoge resolutie heb iki toch niet, dus ik hoop dat High wel lukt. Trouwens, als iedereen een HD2900 of een 8800 kaart nodig heeft, dan gaan dr niet zoveel mensen Crysis op High kunnen draaien