Mass Effect: Bioware's X360 RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door jellejelle, 4 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij www.dimensionplus.nl staat de Special Edition voor €69,99 aangegeven.

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dan bestel ik hem daar bedankt.
    is het eigenlijk een betrouwbare zaak??

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dimension plus is zeker betrouwbaar.. op alle vlakken, ze zijn altijd op tijd met de nieuwste games, soms zelfs wat eerder, en ze zijn snel met leveren plus verder goede service, zeker aan te raden.

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk concreet bekend hoeveel planeten/locaties er te bezoeken zijn? Ben echt enorm benieuwd naar de omvang van het geheel.

Zoals ze het in de filmpjes doen overkomen is het echt heel erg groot. Eerst zoomen ze in op een bepaald deel van het universum, vervolgens heb je in dat deel verschillende sterrenstelsels, daarin heb je weer verschillende planeten en als je dan op planeet niveau bent, dan zijn er soms ook nog eens manen te bezoeken.

Is het echt zo groot als ze doen overkomen?

6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je een spel verwachten met ongeveer de grootte van oblivion.. dus lkkr groot.. :) denk ik, je moet niet te hoge verwachtingen hebben.. ;)

7. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Daar sluit ik me helemaal bij aan.
    Service is zeer goed..... bijv.: als je een game al aanbetaald hebt en je wilt de bestelling daarna toch annuleren, dan heb je het geld op dezelfde dag nog terug ( keer meegemaakt ).

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  8. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar leveren ze ook altijd op release dag? Normaal boeit het me niet zo maar deze game moet en zal ik op release dag hebben :). Bij andere webshops heb ik de CE nog niet gezien en vraag me af of hij in de gewone winkel komt te liggen.

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  9. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en meestal bij kleinere releases een dag eerder.

10. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    wtf de ntsc/j versie van mass effect kost gewoon €28.22 bij play-asia!! Dit is toch niet normaal!? Zelfs al komt er 10.- douane belasting bij.. is ie nog 38 euro!

Soms loopt t verschil wel erg uit de klauwen wat betreft prijs in europa en de rest van de wereld!

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik had ook het gevoel dat je echt ontelbare gigantische planeten kon bezoeken, maar ik ben bang dat je op al die planeten en manen slechts kleine stukjes kunt spelen voordat je weer verder reist. Blijft nog steeds fantastisch maar het zal wel niet zo grootschalig worden als ik in eerste instantie (met m'n naïeve gedachtengang :+) hoopte...

Hoe dan ook, ik kan niet wachten...

Da's inderdaad belachelijk. Is ie zeker niet regiovrij?

12. Hydroholic

Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de CE van Mass Effect bij E-plaza besteld (in de winkel niet op internet). Dus bij deze winkel heb je zeker een CE, maar bij bij www.consoleshop.nl heb je ook de CE, dus keuze genoeg:)

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ergens in een forum berichtje op het Mass Effect forum opgedoken dat er ongeveer 32 planeten zijn die te bezoeken zijn. Niet heel veel, maar goed, ik weet niet wat het formaat is van die planeten. Bij elkaar zal het niet meer zijn dan een Oblivion. Ik bedoel, het zal toch echt ook allemaal op een DVD moeten passen...

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik denk dat het wel aanzienlijk meevalt,volgens mij zal het net zo zijn als bij de KOTOR Games dat je als het waar alle Planeten op zo'n manier selecteert en dat je op een bepaalde plek land en vandaar uit je avontuur voortzet.

aangezien het Feit dat je van hop naar her moet Reizen,lijk me dat het meest Logisch gewoon :)

Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Stel je niet teveel van de grootte voor. Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. Verwacht ongeveer de lengte van Kotor. Als er dus 32 planeten zijn, wil dat waarschijnlijk zeggen dat je echt niet op elke planeet kunt rondlopen. Het zullen eerder stilstaande plaatjes met tekst zijn. Ik verwacht eerder dat je ongeveer de helft kunt verkennen, waarvan een paar maar echt groot zijn en veel speltijd opleveren.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal deze thread eens doorspitten als ik er tijd voor heb, want toen ik zei dat er echt niet ZOVEEL planeten zouden zijn als sommige dachten (men had het over over de 200 planeten :{) werd ik toch behoorlijk tegengesproken... want iemand had dan weer wat berekend en volgens een filmpje moesten het er wel meer dan 100 zijn, bla bla bla...

Kortom, zoals zifnaf het al zegt, verwacht nou maar niet teveel van de grootte, denk een beetje aan de vorige games van bioware en dan zul je in de buurt zitten, of wat groter, maar echt geen 200+ planeten.. dat is waanzin.

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enerzijds is er de positieve review van Game Informer: http://www.n4g.com/M/8/Images//74000/74437.jpg

maar ik las gisteren op wiki iets over de Famitsu review: 14/40
    - niet serieus genoeg
    - nieuw dialogen systeem laat te wensen over

nu kijk ik vandaag op die wiki pagina van Mass Effect...is dat bericht weggehaald

edit: die vroege reviews bepalen of ik de limited edition bestel of niet...dus weet iemand of die Famitsu score klopt of niet?

Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  18. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    ga er maar vanuit dat die famitsu score niet klopt anders was het wel bij de diverse gamesites opgedoken.

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.443
    Die eerste review ziet er positief uit. Ondanks de 9,75 lees je toch wel tussen de regels door dat het allemaal wat kleinschaliger is als gehoopt. Het nieuwe dialogue systeem is een groot pluspunt! (hoop ik in andere spellen ook terug te zien)

20. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een 3.5 is wel erg laag. Je zou toch denken dat dat niet echt kan zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina