Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thavoice

    thavoice Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een groot probleem. In PES6 was het mogelijk bij de cup's eenvoudigweg de computerplayer te vervangen door een human player. In PES 2008 lukt me dit raar genoeg niet. Er zijn 4 controllers aangesloten, maar de enige mogelijkheid die wordt geboden is alle 4 toewijzen aan de ploeg die al gekozen was. Het lukt dus niet de computerspeler te vervangen door een vriend.

    Iemand nog dit probleem? Of weet iemand hoe dit wel ingesteld moet worden? Dankjewel
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Eerst 6 wedstrijden op regular om er in te komen, de rest van het seizoen uitgespeeld op professional. Maar volgens mij maakt het voor de achievement niet uit of je het op top player doet, of op beginner.
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja natuurlijk geef ik ze rust;) maar ben vanavond al kampioen geworden. maar ik denk dat 'Teamvision' je tacktiek enzo het hele seizoen analyseert en daar een opstelling tegen maakt. want in het begin ging het makkelijk en de laatste 10 wedstrijden kwam ik er steeds moeilijk door enzo. maar maakt het wel leuker want werd op een gegeven moment te makkelijk. heb Defoe gekocht die is trouwens best wel goed(voor ajax) morgen maar weer ff nieuwe transfers doenO-)
     
  4. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat staat er helemaal niet. Er staat all serie A TEAMS dominated. Dat betekent dus alle teams die in de serie A spelen overwonnen. Of ik heb het verkeerd gelezen, maar dit betekent dus toch echt wat anders.

    En waarom ik niet direct een league begon...tsja, eigenlijk wel raar, maar ik wilde de ML spelen en niet ook nog eens de leagues.
    Verder weet ik idd van PES6 (speel vanaf PES:cool:dat je daarin echt de leagues moest winnen, maar daar stond het dan ook zo. Vandaar dus mijn vraag.

    Maar wel bedankt voor je antwoord :). Ook al zal je nu waarschijnlijk gaan opzoeken wat er nou echt precies staat bij deze achievement. (Dat moet ik eigenlijk ook gaan doen..., maar voor zover ik mij kan herinneren dus bovenstaande).
     
  5. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0

    En hij heeft ook 'problemen' met zulke achievements en heeft wel een league gespeeld (geen ML)
     
  6. cap01

    cap01 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had met PES 6 online vaak Inter Milan, nu neem ik ze ook alleen verlies ik gvd bijna alles online....scoren gaat bijna niet meer tig schoten op de keeper en er geen 1 in, zij schieten elke keer 1 lullig balletje en ik sta meteen achter met de meest domme simpele goals ...zucht :mad:
    Is Inter nu slechter dan de vorige versie ?
    Eens een ander team zoeken om vast mee te spelen want dit zuigt.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inter in pes 6 was gewoon overrated (Adriano voornamelijk). Niet gek dus dat je daarmee in pes 6 kon winnen. Volgens mij is Barca nu een van de beste teams.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Net wat potjes tegen m'n broertje gespeeld, dan is de schwalbe echt een geweldige move :thumbs:

    Ik heb ook wat ML en International Cup gespeeld, maar daar gebruik ik de schwalbe eigenlijk niet..
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerste succesvolle schwalbe online gemaakt, gelijk een penalty versierd. Vette shit. Ik vind hem opzich wel vet, al is het tempo veel te hoog! De niet gelicenseerde teams vallen alleszins mee qua tenue, mooi zo. Wel kut: de lag online. Ranked Matches wil die niet eens starten, playermatches bevatten veel lag. Behoorlijk aso van Konami, regel die shit nou is op tijd.
     
  10. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    vage shit die achievements.. ik ben er 100% zeker van dat ik in elk stadion gespeeld heb.Maar ik krijg die achievement gewoon niet.. echt vaag maar ben gelukkig niet de enige die er problemen mee heeft zo te zien :p
     
  11. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    manchester is ook heel goed met rooney en C Ronaldo (daar kan zelfs een baby een pro mee dollen)

    ik zeg 1 ding: liverpool ownt alles
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Alles 'ownen' met de beste clubs vind ik nooit zo spectaculair. Zelf weer met Lyon bezig. Minder sterk dan in PES6 maar blijft een fijne club. Wel is het nu 4-4-2 ipv 4-3-3.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ben nu met Ajax in de Master League. Op zoek naar een vervanger voor Sneijder dus :+ Luque staat nu een beetje op zijn plek, alleen wat aanvallender en Suarez, Huntelaar en Rommedahl in de aanval. Weet iemand nog een vervanger voor Sneijder? Ik zat te denken aan Kaka maar ja, die is dan weer erg duur 8)
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Guti? Is misschien wat minder duur. Of Okocha uit Nigeria?
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ene C.Rodriguez gekocht. Verrrassend goede speler, gezien zijn stats. Kan ook als linkshalf.

    Ik speel wel professional, had beter meteen op top player moeten beginnen want dit een heel seizoen is saai. In het begin ging het nog wat stroef maar nu win ik alles met 5 goals of meer.. Maja, nog 6 wedstrijden en dan Division 1 en Top Player, hopelijk wat moeilijker dan. 8)
     
  16. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je 4-3-3? Waarom zet je Mitea niet op de plek van Suarez? Ik zit nog niet in de negotiation periode, dus ik kan nu even geen vervanger noemen voor Sneijder...
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel 4-3-3 ja, en het liefst op het middenveld de punt naar voren. Mitea had ik nog niet aan gedacht, Suarez bakt er inderdaad maar weinig van. Hij is wat slechter dan in het echt.
     
  18. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet absoluut Mitea proberen dan. Die kerel is ontzettend snel en loopt met gemak zijn mannetje voorbij, hij is nog beter dan Rommedahl als vleugelspits.
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mitea heeft wel maar een slechte Balance, dus word zo opzij gezet. Dat is wel een nadeel.
     
  20. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    De balance van Rommedahl en Mitea zijn volgens mij gelijk. Rommedahl is wel zwaarder en sterker dan Mitea, maar Mitea heeft een hogere agility. Hoge agility + snelheid + hoge acceleration = een goede vleugelspits.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina