Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten zijn er altijd . Er gaat een gerucht dat er nieuwe (alu?) Macbooks komen na Leopard dus in November . Macbook Pro zal waarschijnlijk pas volgend jaar vernieuwd worden omdat die voor het laatst in Juni een update heeft gehad . Maar dit blijven natuurlijk geruchten. Afwachten dus \o/

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jullie mening vragen om het volgende. Ik wil dus een nieuwe computer kopen en ik denk dat het een Mac word.
    Ik twijfel alleen tussen een kleine mobiele MacBook of een grote iMac. Het is voornamelijk voor internet, MSN en schoolwerk. Wat denken jullie? Wat zou ik het beste kunnen kiezen?

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Wil je em meenemen of thuis laten? Draai je applicaties die een groot scherm nodig hebben? Zo ja, ga voor een imac 20', zo nee neem een laptop. Tis maar net wat jezelf handig vindt. Wat past goed bij wat je ermee wil doen.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je 'hoeft' ook niet mee te gaan in die laptop hype van de laatste tijd. Zelf irriteer ik me mateloos aan bijvoorbeeld een laptop keyboard (welke dan ook). Maar zoals Grave al aangeeft is dat puur persoonlijk.

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik draai niet echt veel applicaties die een enorm scherm nodig hebben, maar zou soms wel fijn zijn. Meenemen lijkt mij erg makkelijk. Internet door hele huis, etc. Hoewel die 13" mij wel erg klein lijkt.

Hoezit dat met het upgraden van de hardware? Stel ik koop een 24" iMac, kan ik er dan gemakkelijk 2 GB geheugen inbouwen zonder gelijk weer allemaal garanties e.d. te verliezen?

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je zegt dat een groot scherm niet perse nodig is zou ik zeker niet voor een 24" imac gaan.. het staat alleen leuk, maar nuttig ist dan niet. Een 20' is dan meer dan genoeg.

Ikzelf heb wel een groot scherm nodig en kan tot nu toe alles prima op mn 20" scherm doen;)

7. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het was maar een voorbeeld :) Maar ik ga binnenkort gewoon eens goed kijken in een winkel waar ze ze verkopen. Ik heb momenteel toch geen geld dus gelijk hoeft hij niet te komen.

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan naar een Apple winkel.

Bij MM kan ik niet aanzien hoe mensen de Mac's zo zitten toe te takelen :mad:... Hoop dat Mac weer uit al die winkels gaat (Media Markt / Dixons...).

Laat het maar moeilijk verkrijgbaar zijn.

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het ergste vind ik nog wel dat Apple Benelux de samenwerking met Media Markt nog opzoekt ook. De eerste Apple Store in Nederland (dus van Apple zelf) zat in de MM in Amsterdam en de tweede is pas geopend in de MM in Den Haag. Echt een trieste actie, maar goed. Want advies hoef je bij de MM ook niet te verwachten, dus kunnen switchers nooit een weloverwogen overstap maken.

10. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zonde inderdaad , maar ook wel weer leuk om een Mac naast een Acer e.d. zien staan .

Morgen Leopard , de Gold Master is tof . Maar vooral heel rap.\o/

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vanmorgen toch stiekem de Leopard presentatie (iig die tutorial achtige video) bekeken op m'n iPod. Nu begint het eigenlijk weer te kriebelen. Vandaag dus ff gezocht naar een Amerikaanse firma welke Apple rotzooi verkoopt en verscheept naar Nederland. Kwam uit op B&H, in 2003 nog geweest bij hun winkel in New York en eigenlijk niet eens zo'n gek idee.
    Scheelt toch ruim 300 euro op een Macbook, als oom agent het pakketje maar niet gaat controleren. Toch eens in de gaten houden..

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist heeft UPS een pakketje met daarin Leopard hier op mijn stage afgeleverd! :)

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was niet thuis toen Apple mijn family pack bezorgde :'-(. Nu komt die maandag pas weer.

Maar goed, moest vandaag werken en het is toch wel bijzonder om mee te maken. Om 5 uur de winkel dicht, in een uurtje alle systemen updaten en vanaf 18.00 mocht Leopard in de verkoop. Stonden genoeg mensen in ieder geval!

Over het systeem zelf, er viel mij echt 1 ding op met het ermee stoeien, het is zo ongelooflijk snel op de Intel-Macs, je merkt het toch veel duidelijker dan ik verwacht had.

Ik raad iedereen die interesse heeft in Apple zeker even te gaan kijken. Je gaat er geen spijt van krijgen ;).

14. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook een doosje opgehaald . Werkt super , en vooral erg snel op iMac Alu en Mac Pro _O_

15. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pa heeft een iphone wat een prachtig ding!!! Heel gebruiksvriendelijk en natuurlijk zoals ik al zij heeeeel mooi.

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Foto!

Leuk om te lezen dat Leopard enorm goed en snel werkt op de Intel. Denk dat ik toch maar Leopard ga kopen voor mijn MacBook :).

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Op Macrumors lees je toch al wel veel geruchten dat er op 6 november wellicht een update plaats gaat vinden. Ik denk toch ook wel dat ze bij Apple iig voor de kerst een nieuwe versie in de schappen willen hebben liggen. Hoop alleen wel dat het een beetje leuke update is, en hopenlijk misschien nog wel een kleine prijsverlaging, maar dat zal wel niet. Hoop zelf op een snellere processor en betere videokaart. Maarja, ik zie het wel.

Zijn ook al een tijdje geruchten over een alluminium behuizing bij de Macbook, maar dat zie ik toch nog voorlopig niet gebeuren. Zou wel dope zijn, though.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ben eigenlijk ook wel benieuwd naar leopard, maar heb geen zin om er zoveel geld voor uit tegeven

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vond het trouwens maar in een klein doosje zitten! Kwam niet echt "powerfull" over! :+

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Daar is ook wel een oplossing voor ;)

osx-leopard105 unknowns

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina