The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    heb Half Life 2 uitgespeeld op de pc, dat was in nov. 2004. Nu, 3 jaar later heb ik hem nog eens uitgespeeld... blijft gewoon een van de beste shooters ever. Ben nu met Episode 1 bezig, die ook erg goed is. Daarna Episode 2, en dan ga ik lekker portal uitspelen. Team Fortress 2 dat is niks voor mij. En dan mag Assassins Creed komen:p
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nu zon gassie bij jouw? Die jouw helpt alsware bij de graveyard?
    En spoiler doe je zo [ spoiler] (je tekst!) [/ spoiler] zonder spatie natuurlijk :p
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nu met een buggy over het zand aan het crossen in HL2.
    Hoelang duurt de game nog? Ik heb er eigenlijk wel genoeg van :eek:
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Verkopen? :+ Volgens mij zit je op driekwart v/d game.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    blech, dan moet ik nog een kwart :+

    Verkopen doe ik nog niet, eerst maar eens zien of TF2 me meer weet te boeien dan de laatste keren dat ik het speelde.

    Portal is natuurlijk altijd een leuk spelletje voor tussendoor :) (hadden ze van mij eigenlijk ook als arcade game mogen verkopen :9)

    Maar in zijn geheel is het nieuwe van 5 games in 1 box er voor mij wel vanaf.
    En nu durf ik ook te zeggen dat *ik* veel meer waar voor mijn geld kreeg met Halo 3 O-)
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is part 5 van de 11

    je bent amper 6 uur bezig ofzo, verwacht je echt dat de game nu al gedaan is;)

    en voor je deze box kocht had je je echt moeten afvragen of je graag singleplayer shooters speelt, want tenslotte zijn 3/5 games pure sp...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het lijkt allemaal zo lang te duren. Ik heb het gevoel al 3 maanden ofzo bezig te zijn :+

    En bij de meeste games van tegenwoordig zou je met 6 uur ver aan het einde zitten, dus zo een gek idee zou het niet eens zijn. O-)
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    zo zie je maar het verschil tussen de standaard in 2003 en de standaard replayability in 2007:+

    nee maar serieus, het is schandalig dat ze vandaag 60 EUR vragen voor games die amper 15-20 uren meegaan
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo lang ben je nu ook weer niet bezig met HL2 en die episodes,... komt misschien omdat ik HL2 al vaker uitgespeeld had maar ik was met 7 a 8 uurtjes door HL heen en de episodes 3 a 4 uur per stuk. Niet dat ik loop te klagen ofzo want ik vond met name ep2 echt fantastisch. Maar wat ik eigenlijk even wou zeggen (t is al meerdere malen gezegd hier) Portal heeft de grappigste credits ever , echt letterlijk ROFL :d dus iedereen die nog een beetje tegen portal aan zit te hikken; de credits alleen al maken het meer dan de moeite waard wat mij betreft
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je alle kleine puzzels al eerder hebt opgelost, weet dat je 75% van de vijanden gewoon kan negeren, hoe de levels in elkaar zitten, etc. dan is het niet moeilijk om HL2 uit te spelen in minder dan 8 uur he ;)

    half life 1 kon je gewoon in een uur voltooien als je alles wist zijn
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Orange Box update online met enkele Team Fortress 2 fixes

    Met de patch die nu te downloaden is voor de Xbox 360 versie van The Orange Box, zullen online gamers verbeteringen merken in de multiplayer shooter Team Fortress 2. Aldus Valve zijn namelijk het gebruik van bandbreedte teruggeschroefd en de algemene prestaties van het spel verbetert. Ook zijn de zoekresultaten gesorteerd op de ideale gast-condities (host) en kun je beter naar Ranked games zoeken. Ook is er een mogelijke bug gemaakt die liet horen dat er te weinig ruimte op je harde schijf was.
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een achievement in Portal maar niet halen: ''long jump'' Jump 300 feet

    Heb het geprobeerd in een grote hoge ruimte. Door die portal op de grond te schieten en eentje hoog te doen. En dan steeds heen en weer gaan. Maar ik haal hem zo niet... Iemand idee?

    Team fortress vind ik trouwens 3x niks... Rest van de box is echt_O_\o/
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die game moet je echt leren kennen. Ik vind het opzich wel aardig, maar die onzichtbare mannetjes die lekker op een plek staan te wachten om je te killen vind ik zwaar zuigen. Persoonlijk vind ik dit mijn top 5 van de hele box:

    1. Half Life 2
    2. Half Life 2 - Episode 1
    3. Half Life 2 - Episode 2
    4. Portal
    5. Team Fortress 2

    Ieder zijn eigen mening uiteraard, maar Team Fortress 2 vind ik nog steeds niet echt geweldig ondanks die update. Het raakt mij minder dan een dialoog met Alyx. ;)8)
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=OSvbJF8vKnc

    In deze ruimte heb ik hem gehaald.
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het:

    1. episode 2
    2. half life 2
    3. episode 1
    4. tf2
    5. portal

    komt natuurlijk ook omdat episode 2 net nieuw is, en ik ep1 en hl2 al op pc gespeel dheb

    @ boven mij, weet je welke chapter dat is?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  16. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens ver in chapter 19, bijna op het laatst
     
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Yellow 13

    Ja het is ook geen slechte game... Maar het is gewoon niet mijn game. Steeds als ik wordt neergeschoten heb ik zoiets van ''hee als ik deze klasse had gehad had ik hem wel gehad'' en etc. Persoonlijk vind ik dat jammer, ik heb liever een shooter waarbij iedereen dezelfde kansen en dezelfde moves heeft waardoor het dus meer op de ''skills'' (<- haat dat woord) van de speler aankomt.

    Team Fortress is cool, maar alleen als je, je erin gaat verdiepen. En dat ga ik niet doen als ik ook halo3 heb :p \o/

    @ auke

    Tnxs! Ga ik straks proberen
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ze hadden voor mij in die update een patch mogen brengen zodat die sentry guns ietsjes minder damage doen.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die dingen zijn niet normaal....heb je de kamer leeg van vijanden staat er nog ergens zon ding in hoekje en die heeft je binnen 2 tel al dood....wel leuk als je zelf de kills er mee maakt :+
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, als je zelf engineer bent, en je gaat dood, blijft dat ding gewoon lekker kils maken:D
    maar nu zit ik hele tjid te sniperen, gewoon vet gevoel als je een dikke headshot maakte, die sentry guns heb je dan ook zo kapot,

    spy ook wel geinig, alleeen als je het tevaak doet hebben ze je door:p
     

Deel Deze Pagina