Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    lyon speelt idd ook heeel fijn, was ik in pes6 nog mee begonnen :)

    maar liverpool daar ligt mn hart, dus moet ik er wel mee spelen
    en eigenlijk is het een net-niet-club als je het vergelijkt met ac inter barca en man utd

    maar ze zijn perfect :D
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Die Rosales (ex-Ajax) is ook razendsnel in dit deel. Niet te volgen.
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat perfecte valt wel mee, maar je hebt gelijk; in vergelijking met Inter, Barca en Manchster United valt Liverpool in het niet. Ik speel altijd met Ajax, ruim 50% van m'n wedstrijden gewonnen. Best aardig dacht ik zo.
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel ML met ajax en had net een gruwelijke schwalbe met luque. ik denk eerst ik krijg een kaart maar het was 10 meter over de middelijn en ireland van de tegenpartij krijgt geel:) ik rende en drukte inneens op rb zodat ik in een keer stil stond. hij liep tegen me aan en ik deed schwalbe. het leek net alsof hij tegen me aan beukte:p en nog bijna gescoort uit die vrije trap door een mooie voorzet.

    EDIT: als je voor iemand loopt en je doet RB en dan schwalbe krijg je altijd vrije trap -_- naai daardoor nu heletijd tegenstanders gele kaart aan. ik denk dat schwalbe tog niet zon goed idee was van konami:mad:

    EDIT2: owen staat op de cover en is zwaar overrated. een 88 op koppen wtf? 95 response super snel shot acc van 94 en shot technique 96 en jump 95

    EDIT3: weten jullie waar ik kan zien hoeveel dagen gold ik nog over heb van mijn 12 maanden?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  5. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is zijn bijnaam ook "ownen". *oei flauw:+

    Ikzelf vind Chelsea echt zwaar relaxed spelen, tikt heerlijk rond, en verdediging is super sterk, mijn opstelling:

    Terry, Carvalho, Alex, Cole
    Joe Cole, Makalélé, Lampard, Malouda
    Shevchecko, Drogba
     
  6. DanJen

    DanJen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft hij ook met een andere club tegen Feyenoord gespeeld en gewonnen?

    Want als je een hele Eredivisie speelt met bv Feijenoord en je verslaat iedereen, dan moet je in het 2e seizoen een andere club pakken en Feijenoord minstens een keer verslaan.
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Krijg nu tog wel een paar keer geel voor die schwalbe. denk dat de scheids er niet meer intrapt:p
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hehe nee, dat was het dus :+
    Daar had ik even niet bij stilgestaan.
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een mooi spel, dat is zeker. Teamvision heb ik ook gezien. Ik neem namelijk de corner vaak kort, maar na 3 corners zetten de computer er gewoon een extra mannetje bij.

    Weet iemand trouwens hoe ik aan shirtjes kan trekken?
     
  10. DanJen

    DanJen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nét de Dominated Eredivisie achievement gehaald.
    Heb met Roda JC de hele eredivisie gespeeld en van iedereen gewonnen en daarna, en dat heb ik net gedaan, een exhibition match met Ajax tegen Roda.
    (want ik ga dus niet een hele nieuwe league beginnen alleen maar om Roda tegen te komen)

    En toen had ik dus van iedere club gewonnen.

    Je hebt dus kans dat het toch met alleen exhibition match kan, maar dan moet je dus niet vergeten óók tegen de club te spelen, waar jezelf mee hebt gespeeld.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  11. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Real Madrid speelt ook fijn..

    heb tegen iemand online gespeeld met real madrid,
    Robben die gast is echt snel..

    ik speel zelf ML met Ajax.
    Doel : Stekelenburg
    Centrale verdedeging : Stam,Heitinga
    Rechts Back : Van Der Wiel
    Links Back : Emanuelson
    Middeveld : Davids , Gabri Cmf Luque Amf.
    Aanval: Huntelaar CF (Diepe Spits)
    op links (SS) Mitea
    op rechts (RWF) Rommedahl

    ik gebruik bij elke wedstrijd verschillende spelers.. lichteraan hoe hoog de tegenpartij staat.
    en hoe moe ze zijn enzo.

    Tacktiek heb ik bij corners zo gedaan.
    Stam , Heitinga gaan mee met elke corner dus heb ik veel koplengte met Huntelaar erbij.
    meestal van de 10x scoor ik met een corner.

    Tip : Als je een schwalbe maakt net buite de 16 krijg je vaak ook een vrijetrap op een mooie plek :)

    Luque neemt bij mij de korte vrijetrappen, en dat gaat best goed :D

    kypers zijn niet zo stijf als in pes6..
    en het tempo in het spel is echt niet hoog. ik vind het goed zo :)

    je merkt ook dat de ''cpu'' fouten maakt, bijvoorbeeld verkeerd pasen ofzo,. of verkeerd ingooien.
    de scheids vind ik afentoe maar kut..
    hij blokt soms ballen. of loopt in de weg :confused:

    maar ik vind het een goede game !
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    De lagg is echt niet leuk online, heb 3 potjes gespeeld waarbij 3x lagg... Zo kun je echt niet spelen!
     
  13. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie wel , weet iemand dit zeker misschien , want ik ken iemand die wilt dat ook weten die speelt met inter op amateur en is bijna op de helft alleen hij wilt weten op je op elke niveau's de achiement kan halen anders begint hij misschien overnieuw
     
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Poepoe, net een ranked match gespeeld en het was gelijk raak. Barca, met 4 spitsen. Eto'o en Henry zijn echt te snel! Messi en Ronaldinho natuurlijk ook, maar daar had ik wat minder last van.. Misschien uit vorm. Het was iig echt een te belachelijke game, die gast blijft weer lekker met 5 man achter hangen en de 5 voorin (Ronaldinho, Henry, Messi, Eto'o en Gudjohnson) rennen echt iedereen eruit. Echt belachelijk. Hoop dat niet iedereen zo speelt, maar ik heb geen goede hoop.

    Wat is dat ook voor bullshit met die rode kaarten! Je krijgt echt voor elk tikje dat niet om de bal gaat een rode kaart, al helemaal als die speler een beetje aan het rennen is. Een links of rechtsbuiten die niet in scoringspositie staat naait je ook gelijk een rode kaart aan, echt dikke bullshit.
     
  15. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dit
     
  16. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe je aan iemand zijn shirtje trekt?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Doet ie vanzelf schijnbaar. Als je achter een tegenstander aanrent en dan op A drukken.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben er vrij zeker van dat dat op ELK niveau kan. Er staat nergens dat het per definitie op één niveau moet. Het hoefde bij deel 6 ook niet. Laat je vriend maar lekker doorgaan op amateur. :)
     
  19. Achillias

    Achillias Guest

    Hmm ik dacht ergens gelezen te hebben dat je zelf de aantallen in je muurtje kunt aangeven?

    Hoe kan ik dit doen dan, en hoe breng ik mijn keeper naar voren met een corner?
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij lukt het al als ik alleen LB indrukt heb wel LB en LT omgewisselt, zon andere zij dat je lb en lt in moest houden maar dit is niet zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina