1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wordt eigenlijk wel eens tijd dat we eens wat van het project van Peter Jackson krijgen te horen. :confused:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    MMO lol je hebt bij 4vs4 al lag.......word wel eens tijd ze hun wanproduct (het online gedeelte) dedicated host krijgt..

    Gebruik je de BR of Sniper wel eens? Of laat je die gewoon liggen?

    Vind het grappig om te zien dat bij de meeste spelers de meeste kills met Melle, AR of SHotgun gemaakt worden. Lijkt erop dat H3 nog meer close range geworden is...
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    film is cancelled.. Of iig uitgesteld tot .. niemand weet het. Google maar eens.


    Due to rising movie costs and concerns over the current director’s experience, both Universal and Fox Studios have pulled out of the Halo movie production. Since the budget was supposedly pushing $200 million already, and Microsoft was demanding a great portion of the profits, the studio executives have finally crushed Halo fans’ dreams. Peter Jackson was the executive producer, but Neil Blomkamp hasn’t even directed a single feature film yet, with only a short film called Alive in Joburg to brag about, so it’s hard to get pissed at Fox and Universal for their decisions.
    This doesn’t mean that we’ll never get a Halo movie, but Microsoft isn’t making it easy for fan fulfillment when they are demanding an upfront fee of five million for the rights to the film, and 10% of the total profits. I’m not too worried though, if there’s ONE video game based movie that could succeed in story and sales, it’s definitely a Halo movie. I have a feeling it might just happen to coincidentally come out in theatres around the same time as the next Microsoft’s Xbox console launch.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Met het project van Peter Jackson wordt een game bedoelt ;)
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand eigennlijk alle vooraf ' uitgelekte' dingen, of roddels (namen maps/wapens etc) wel eens vergeleken met de game nu echt?
    Ben wel benieuwd of het nou allemaal klopte wat men helemaal in het begin op t internet zei..
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet alles meer maar heb wel veel dingen terug gezien, maar ook andere dingen niet meer zoals die sneuwscooters en de Warthogs met Rupsbanden.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik kwam laatst in singleplayer op een verstopte plek een 3d afbeelding van 3 aapjes bij elkaar. Duidelijk iets wat door de makers als grap in het spel is gestopt, is hier al wat meer bekend over of niet? Ik ga dadelijk wel even een foto uploaden om duidelijk te maken wat het precies is :)
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is gewoon een easteregg. Verder niks.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Die was al bekent. Dat is ergens in level 1 staat al ergens een filmpje op het net.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In het 2e lvl is er een conversatie over een paswoord. Waarschijnlijk heeft iedereen die al gehoord :)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dat stukje was lachen! :+
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.616
    Leuk Bevonden:
    8.708
    ik mis trouwens die cutscene van die trailer met die kinderen, die was net zo cool! Vond ik wel een beetje tegenvallen...In H2 deden ze dat ook al met de can you stick it trailer..
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beetje late reply maarja :+ Team swords + Multiteam is zo geck heh :9. Ik heb ook nog een game gesaved op construct waarop ik 2 overkills had en 5 triples en 4 doubles.

    Ben nu echt uitgekeken op lone wolves, ben nu 41 maar heb er echt geen zin meer in omdat te veel kills gejat worden en er wordt gewoon teveel gecamped. Ook krijg je alleen maar guardian en epitah en beide maps zijn echt niet mijn ding =(. Slayeren heeft ook nog maar weinig zin omdat dat ranken gewoon veels te langzaam gaat. Best jammer, ik wil brigadier worden en geen frikkin' colonel grade 2 8) Is het ranken met team doubles trouwens echt zo makkelijk?
     
  14. SjoerdjeA

    SjoerdjeA Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was in een dagje van 0 naar 44, me partner van 0 naar 22. Merk wel dat je sneller gaat dan teamslayer, zeker als je een mixed party hebt:mad:
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een paar dagen bezig aan een CTF map en hij is eindelijk klaar! \o/

    Voor mensen die morgen/overmorgen mee willen doen ofzo voeg me maar toe \o/
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hehe, als het goed is krijg ik bijna Halo 3 binnen. 2 jaar geleden had ik Halo 2 op Heroic uitgespeeld. Is het slim dat ik METEEN op Legendary ga beginnen? Of zou dat té moeilijk worden?
     
  17. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Op coop is legendary goed te doen in je eentje weet ik het niet*)
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    In je 1tje is het best pittig (vooral level Cortana|:-), maar ik zou zeggen probeer het, dan merk je vanzelf of het te moeilijk is of niet.:b:
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij niet leuk om meteen op legendary te spelen.
    zou juist op normal beginnen ofzo en later legendary doen zodat dat nog leuk blijft.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heroic is een goed begin :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina