1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het trouwens veel uit wat voor prijs/merk vga kabel je koopt?

    Is bijv de microsoft vga kabel van 29 euro beter dan bigben/piranha vga kabel van 19 euro??
     
  3. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die van Microsoft zitten wel en gender changer en een 2xtulp naar 1x 3,5mm jack female, wat de rst volgens mij niet heeft, maar verder zijn ze zo'n beetje gelijk in kwaliteit
     
  4. Olic90

    Olic90 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om binnenkort een Xbox 360 te gaan kopen.
    Ik heb een breedbeeldtelevisie van 50 Hz en een computer beelscherm , om precies te zijn heb ik de 170C van Phillips.
    Ik heb dit op meerdere forums gepost , maar daar kreeg ik als reactie dat ik mijn computerbeelscherm het beste kon gebruiken , omdat die meer als 50 Hz bied. Andere zeiden weer dat ik beter op mijn breedbeeldtelevisie kon spelen , want op mijn scherm(4: 3 ) zou het beeld dan uitgerekt worden, dan heb je geen mooi beeld.
    Dus , moet ik nu op mijn breedbeeldtelevisie spelen , of op mijn computerscherm?
     
  5. boatfreak

    boatfreak Guest

    wat je zelf het best bevalt lijkt me... ik zou lekker op je breedbeeld gaan, ik zit namelijk in dezelfde situatie. PC monitor is prachtig scherp en zo, maar ook prachtig klein.

    En dan daarbij, ik zit liever in mijn luie stoel chillend te gamen dan achter mijn bureau :)
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een klein probleempje, k heb hier dus een nieuwe pc liggen, met een plasma tv, en een hdmi to hdmi kabel

    k heb het dus aangesloten van mn pc naar mn plasma hd ready tv

    maar hoe krijg ik beeld op mn tv?

    want eerst via s-video ging dat gewoon via configuratiescherm etc .. maar k weet nie hoe ik dat nu krijg met hdmi
     
  7. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een VGA HD AV kabel erbij, en speel op dat pc scherm, daar kan je gewoon superscherp hd op spelen, ik speel namenlijk ook op een oude monitor gewoon hd super scherp beeld. succes!
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben van plan om binnenkort de Samsung Syncmaster 2032BW te kopen http://www.cool-prices.nl/Producten/Randapparatuur/Monitoren,%20TV,%20Plasma%20en%20Beamers/Monitoren%20-%20TFT%20-%2019%E2%81%84%20--%20inch/8575?gclid=CIX4s6fDnY8CFQw4QgodpVz3fw
    Ik zag dat je er een vga kabel bij moet kopen. De ene kant gaat in de Tv en de andere kant in de xbox360? Dat snap ik niet want die aansluiting pas toch niet? Nu wil ik er ook boxjes op aansluiten deze: http://www.mycom.nl/Products/View/115369.aspx
    Gaan die erin via de: DVI-D poorten
    Eff samenvatten: Hoe sluit je de Samsung Syncmaster aan op de Xbox360, en hoe sluit je de boxjes aan op de tv?

    Thanks:thumbs:
     
  9. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat scherm ga ik ook kopen maar de dan de multiversie ervan (met tv erbij)

    Koop een vga hd av kabel kost 30 euro, je kan dat in dat scherm doen omdat er een vga ingang in zit en de audio gaat ook werken van er zit een plugje bij die kabel waardoor je die tweed audiokabels samenvoegd tot zoon dun stekkertje(zo'n standaard audio kabeltje als bij een oude koptelefoon ;)

    Dus je sluit die audio niet aan op de tv maar op je vga hd av kabel ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  10. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    niemand een oplossing hiervoor?
     
  11. knoxville

    knoxville Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    vga

    [​IMG]


    Scherm: Samsung 206BW

    Speakers: Logitech Z-2300

    Geluid via Line in pc
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een VGa kabel naar mn HD TV, maar hoe zou ik nou mn 360 op zowel hdtv als tft monitor kunnen aansluiten? is er een soort splitter+verlengkabel mogelijk ??
     
  13. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende probleempje; ik krijg over een paar dagen mijn logitech Z-5500 binnen en ik wil daar mijn 360 op aansluiten via de optische kabel. Alleen een probleempje, de z-5500 beschikt maar over een optische ingang dus dan zou ik de geluidskaart van mijn pc moeten aansluiten via de jacks. Zal dit lijden met erg kwaliteits verlies of zal dit wel meevallen? Ik ben nou gewoon gewend aan een goedkoop 5.1 setje via een optische kabel naar m'n pc.

    /Edit sorry verkeerde topic :p
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  14. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf begonnen op een Philips 17 inch model die ik toen op de Xbox 360 heb aangesloten. Het beeld is zeker niet optimaal, maar om het niet mooi te noemen vind ik persoonlijk wat te ver gaan. Je zit inderdaad met het 5 : 4 formaat op resoluties die 16 : 9 is. Met de VGA HD AV-kabel kan je de exacte scherm resolutie instellen: 1280×1024, alleen zie je hiermee of balken óf licht uitrekbaar beeld (dit is instelbaar, mijn ervaring is is dat als het beeld iets uitgerekt is een mooier resultaat oplevert). Om terug te komen op je vraag, het is hoe dan ook mooier dan op je oude breedbeeld televisie.
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Is toch gewoon kwestie: Tv-resolutie VS hd ready?

    Als hij hd ready wilt koopt ie vga kabel kan hij op een 4:3 schermpje naar mooie uiterekte beelden kjiken. Of hij kijkt naar goeie beelden op een minder scherp beeld (uit ervaring: breedbeeld is best netjes).

    Of je verkoopt beide en je koopt een hd tv of een 21inch tft.
     
  16. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Acer AL2216W en ik ben er erg blij mee!! Mooi scherp beeld en ook mooi als je Windows Vista heb.
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb ook een VGA kabel en ben er enorm blij mee, maar is er ook een manier dat je gewoon 16:9 beeld krijgt in je 4:3 scherm? Dat je boven en onder die zwarte balken ziet?
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt ik weet genoeg:D
     
  19. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om binnenkort een nieuw beeldscherm aan te schaffen, welke over een HDMI aansluiting moet beschikken en minimaal 22/24 inch moet zijn. Mijn budget is 450 euro. Dit scherm zal ik ook meteen gebruiken om tv te kijken + mijn 360 op aan te sluiten
    Alleen heb ik nog een paar vraagjes:

    -Weet iemand me een paar beeldschermen aan te raden?

    -Wat voor tvkaart moet ik nemen (rond de 50 euro), Analoog/Digitaal/HD?. En heeft HD zin aangezien 1680x1050 al hoger is dan HD, en werkt dit ook zo? Dus kan ik dan gewoon ''HD'' kijken met een analoge tvkaart?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  20. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar ik weet het al :p. Alleen zit ik nu te twijfelen tussen de volgende 2 schermen:

    -Samsung syncmaster 225MW
    -LG M228WA

    De Samsung is 50 euro goedkoper, alleen dan is mijn vraag wat heeft de LG dat de Samsung niet heeft? Heeft iemand ervaring met een van deze schermen? Of ooit iets erover gehoord? Iemand die z'n mening wil geven wat betreft welk scherm ik zou moeten kiezen?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina