Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook, maar ik heb hem gehaald in New York op die baan met die brug, je moet zorgen dat je ong. 260 km/u rijdt en dat gewoon een endo doen, als je lang genoeg op je voorwiel blijft springt hij net van 99 naar 100 kudos.
     
  2. Drogba

    Drogba Guest

    Oh en nog een vraagje, hoe krijg ik de Bloc Party achievement? Ik heb dat nummer tig keer geluisterd heb nog steeds geen achievement van Tonight make me unstoppable.
     
  3. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    die krijg je door een streetrace te doen met dat nummer op, en dan te finishen in 2e positie. Moe je gewoon bij options even zorgen dat dat nummer als enige word afgespeeld, en dat in je carreer of arcade een streetrace opzoeken en in 2e positie finishen.
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hotlap is een snelle ronde. Timed run zijn meerdere ronden.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Ahh, thanks man. Niet over nagedacht. Kheb em nu gehaald met nog 20 tellen op de klok :)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor de Platinum achievement hoef je het maar met één van de twee uit te spelen he! :)
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar chorus is er één vd oude stempel, doe het niet, of doe het goed.
     
  8. Spykore NL

    Spykore NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PGR 4 op 1000/10000. Die nurburgring race kun je het beste doen met de ferrari f50, maar de behemoth met de mercedes van de a-klasse gebruiken. Die is wel langzamer maar het beste in de bochten waardoor je goed voor kunt blijven of steed korter bij kunt kruipen.

    Nog een tip meteen na de start, neem niet de bochten maar probeer recht door te rijden, met een beetje gelukk lig je dan meteen eerste of tweede!
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Had ik al verwacht ja! :)
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je een spel alleen voor de achievements uitspelen? Ik heb overigens wel al 1000/1000.
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Die cones omver rijden is wel 1 van de makkelijkste dingen die ik ooit heb gedaan _O_
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou ik heb net je GS even bekeken en volgens mij doe jij ook alles om achievements te behalen. ;)
    Er zijn bepaalde dingen in een game die je normaal niet zou doen, waar je nu GP voor krijgt. Ook die heb jij gedaan.

    Ontopic: Het hele spel kan me echt niet bekoren. Vond ik deel 3 al ruk, deel 4 is echt helemaal niks.
    Wat me nog het meest irriteert zijn de hobbelende auto's. Echt elke auto hobbelt dat het een lieve lust is.
    Ik irriteer me al als ik het spel opstart, en dat hele gevoel is niet meer weggegaan. Het is een verspilling van tijd, geld en moeite. Moeite die de makers ook niet hebben genomen om een goed spel neer te zetten.
    Ik heb de game een kans gegeven, bijna iedereen zei dat het verbetert was, op bepaalde punten is dat ook zo. Maar het blijft ruk.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ga jij je mond eens spoelen:x
     
  14. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Doe normaal of reageer niet ofzo. :{
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Purr :cool:. Sta nu 9de met 1009 points in de career mode, maar damn wat worden die race saai! Saaie races zijn het, ze hadden van mij de Arcade mode wel tig langer mogen maken. Sommigen dingen (N-ring reverse) was daar nog moeilijk maar de rest :eek:.

    Ook een WRtjes gereden op Park Row, kan nog stukken sneller (al 3 tienden sneller in de eerste sectie 8)). Maargoed, heb er nu wel eentje...B klasse
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Potverdorie Sinnerz jij gaat straks bij mij over de knie :)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn.
    Was een beetje sarcastisch bedoeld hoor.

    :):
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ah ok. Excuses. :)
     
  19. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de nurburgring in 6,45.nogwat in de sneeuw met een ferrari enzo volgens mij kan dat toch nooit zo snel ik dacht dat de tijd altijd wat langer was van die baan???????
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Wil nog niet zeggen dat ik de games alleen koop voor de achievements.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina