Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij is een vraagteken ''killed by the gaurdians''
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Er staat toch, Classified liiiiieeeeeeee en toch niet Killed by the guardians..
     
  3. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil killed by the guardians dan eigk zeggen want ik heb wel paar mensen daarmee gekilled :p
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijvoorbeeld op snowbound: Je schiet op iemand hij is bijna dood en hij loopt het level uit en word dan door zo een turret doodgeschoten en dat is killed by the gaurdians. Het kan ook zijn dat je een fusion coil kapot schiet en dat hij daardoor dood is gegaan.
     
  5. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan zal het wel fusion colls zijn want ik heb nog nooit iemand het level uit zien lopen en door die turrets is doodgegaan :eek:
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    @ LeGeNdaRisCh & hayabusa halo, ty :thumbs: Het is me nu echt duidelijk :)
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    duidelijkste voorbeeld van killed by the guardians: Naar beneden pleuren in bijv Guardian of Construct
     
  8. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is knap gedaan dan, killed by the guardians wil zeggen dat de oorzaak van de kill voor het spel niet goed duidelijk is (bijv je maakt elkaar op precies hetzelfde moment dood), je kan hiervoor dus nooit een kill krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jawel, de kills die je krijgt als je bijvoorbeeld iemand schiet en hij daarna de afgrond in tyft, die worden geclassificeerd als 'Killed by the guardians' ;)

    Kijk ook maar eens in je eigen stats ;) Jij zult ook wel kills hebben staan die zijn geteld als 'Killed by the guardians'
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  10. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onzin, je bent 'killed by the guardians' als iets je had moeten doden (een speler, een voertuig, een explosietonnetje) maar dat niet gebeurde. Het is dus een soort van glitch, het spel kan de kill niet aan iets toekennen en de gamescore verandert dus ook niet. De oorzaken van die glitch verschillen per deel. In halo 1 bijv. gebeurd dit vooral als je elkaar op precies hetzelfde moment doodmept.

    De 'guardians' zijn dus een soort van indenkbare scheidsrechters die beoordelen of een kill aan iets toegekend wordt of niet ;).
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ga anders nog even multiplayer in Halo 2 spelen en spring naar beneden in Ascension, en zie wat er in beeld verschijnt: Killed by the guardians

    En mijn stats zeggen dat ik 16 keer iemand heb gekilled 'by the guardians', zijn dus weldegelijk aan mij toegekent ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja of bij dat level bij die trein in halo 2. als je voor die trein springt: Killed by the guardians
     
  13. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ga anders eerst even leren lezen en logisch nadenken, het enigste wat verandert is het death aantal.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    agh laat ook maar
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  15. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel jij mij dan eens hoe jij afleest dat iemand een kill heeft gekregen door een death waarbij 'killed by the guardians' het geval is?
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bekijk je stats.. daar laat de site zien hoeveel je met welk wapen hebt gekilled. Daar staat ook Killed by the guardians tussen, ook een manier dus hoe je iemand hebt gekilled :)
     
  17. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar snap ik dus niks van, want ik heb dus nog nooit een kill gekregen als een speler gedood werd door killed by the guardians
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik snap het verder ook verder niet maar dat maakt niet uit :9 Haha, laten we het erop houden dat het gewoon vaag is, zoals vrij veel vaag is about de stats van Halo :+
     
  19. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jingga heeft denk ik gelijk.
     
  20. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, als je bijv op iemand schiet in Narrows en hij gaat vervolgens door de man cannon maar valt onverhoopt in de afgrond, krijg jij de kill. Of het dan door guardians is, weet ik niet. Ik heb ook een keer iemand met een power drain vermoord en toen keek ik na het potje op Bungie.net, was het een kill door 'de guardians'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina