[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Weet niet zeker of ik in deze thread goed zit, maar kan ik hd wmv content zonder kwaliteitsverlies draadloos naar mijn 360 streamen?
     
  2. bntjah

    bntjah Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is : ipconfig /all en niet msconfig /all

    Ipconfig = toont ip etc
    Msconfig = opstart zooi

    Volgende keer doe je bij run:

    cmd /k ipconfig /all

    Toont ie het direct vanboven ;-) HF
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Draadloos kan problemen geven het beste is om dit via draad te doen. Maar op zich moet het lukken
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik kan sinds vanmiddag plotseling geen matches meer vinden in R6:Vegas , vroeg me af of dit misschien een router probleem kan zijn? NAT staat op open,... ik heb helemaal niets veranderd aan mijn settings maar ik denk ik vraag t ghier maar even misschien herkent iemand het probleem. Als ik zoek naar matches timed hij out en zegt dat t te lang duurde :/
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Maakt het uit wat voor type of merk router je koopt?
    Ik heb niet veel verstand van routers dus weten jullie een goede, maar niet dure router?
    Alvast bedankt
     
  6. crazytown

    crazytown Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag een router maar als ik op xbox live wilt dan krijg ik failed bij DNS, hij kan wel me ip adress vinden. Kan iemand mij helpen ?
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
  8. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het volgende probleem: ik heb de 360 op een ander network aangesloten met nieuwe ip en alles, alleen nu kan ie niet de dns connecten.
    hij geeft de volgende codes.

    w:0000-000b
    x:0000-f001
    y: 0000-0000
    z: 8015-1904

    oplossingen iemand?
     
  9. Hydroholic

    Hydroholic * HaRdCoRe 4 LiFe *

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen

    1: ik heb nu een Livebox/provider van Orange en heb hier wat problemem mee met mijn NAT. Orange wordt binnenkort T-Mobile (heb hier een mailtje over gekregen van Orange) en wil daarom overstappen omdat ik T-Mobile niks vind. De vraag is nu wat een andere goede provider is die ook een goede modem heeft waar bijna of geen NAT problemen mee zijn.

    2: Ik wil ook een nieuwe router kopen van het merk Draytek. Ik zou graag willen weten welke serie ik van dit merk het beste kan kopen (als het goed is zijn de meeste routers van dit merk Xbox Live compatible en dat vindt ik wel belangrijk)

    Ik hoop dat iemand hier de antwoorden op heeft*)
     
  10. alecots

    alecots Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik mijn xbox360 en pc tegelijk online te krijgen. De modem zit aangesloten op een switch van conceptronic C100S8 en vanuit daar naar mijn xbox360 en pc.

    IK kan wisselen tussen de twee door iedere keer de stekker van de modem er even uit te trekken.
     
  11. louvaek

    louvaek Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Router - problemen

    Beste,

    Ik heb al een tijde een computer met internet-verbinding, alsook een Xbox360 met Xbox Live.
    Ik moest telkens veranderen van Ethernet-kabel, de modem afleggen, eventjes wachten en opnieuw opstarten ... (telkens ik van pc naar xbox of omgekeerd wilde veranderen)

    Na een hoop gesukkel, heb ik mij een router aangeschaft ...

    Nu komt het probleem: de xbox360 en pc zijn beiden aangesloten op de LAN's van de router ... de router is via de WAN aangesloten aan de modem ... maar ik geraak niet op Xbox Live en ook via de pc niet op internet !!!!

    Wanneer ik de Xbox Live Test Connection laat lopen, gaat alles goed tot aan de DNS-test ...

    Wat wil dit zeggen en wat moet ik doen om zowel Xbox Live en Internet op pc te kunnen laten draaien ...

    Ik heb al vele trucs en tips via Google geprobeerd, ook de handleiding van de router helpt me niet vooruit ... KAN IEMAND ME HELPEN AUB ???

    mvg
    Kristof
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Om verbinding te maken met PC/Xbox360 rechtstreeks via de modem moest je toen een soort computernaam invoeren ??

    Als dat zo is , moet je deze computernaam ook invoeren in de router.
    Anders krijgt de router geen verbinding met de DNS-server van jouw provider.
     
  13. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

    Ik wil graag op mijn Xbox 360 games kunnen hosten dus ik ben even aan de slag gegaan in me router.

    Ik heb toen dit open gezet:

    XboxLive3601 .... 88-88 ..... TCP/UDP(both) ...... IP: 192.168.1.105
    XboxLive3602 .... 3074-3074 ..... TCP/UDP (both) ..... IP: 192.168.1.105

    Ik heb 192.168.1.105 omdat ik bij ''Edit Settings'' op me xbox dat IP Address zag dus dat moet goed zijn.

    Nadat ik dat had gedaan ging ik even me connectie testen en inderdaad NAT stond op ''Open''. Ik blij en meteen op PGR4 een game gehost maar er kwam niemand in... Iniedergeval niemand joinde!

    Mijn vraag dus: Heb ik nou iets verkeerds gedaan of joint er gewoon niemand? Zelfs na een paar minuten nog steeds niemand..

    Weet iemand wat het probleem kan zijn?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  14. Bartus appe

    Bartus appe Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje x-box live draadloos gespeeld maar toen ik een keer mijn x-box op de internetkabel heb aangesloten kan ik niet meer een wireless verbinding krijgen tussen mijn pc en 360

    alvast bedankt
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hallo allemaal ik heb een probleem.

    Ik kan geen PES8 spelen omdat er staat dat mijn NAT op MODERATED staat. En op HALO 3 kan ik sommige gasten niet joinen of mee spreken?

    Ik heb een SWEEX router. Weet iemand hoe ik mijn NAT kan openen aub?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  17. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen 360 of PS3 gekocht en daarom deze vraag;
    Wat is het minimum wat je nodig hebt qua verbinding om nog behoorlijk op Live of PSN te spelen?
    Ik heb op het moment KNP adsl GO 1,5 mb/s Download en 256 kb upload (best sloom). is dat voldoende?
    We wonen behoorlijk afgelegen en dus is veel sneller internet niet mogelijk!
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    upload is net aan voldoende, maar dan mag je niet internetten of de game zelf hosten
     
  19. furus

    furus Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een speedtouch 780 ( experia box ) en een probleem met het hele NAT gebeuren, deze staat namelijk op strict ... nog steeds :mad:

    Ik heb op portforward.com alle stappen meerdere malen doorgelopen, mijn xbox een statisch adres gegeven en alles doorverwezen naar het ip van min 360. Of ik doe iets gewoon niet goed of er moet gewoon nog wat gebeuren?

    Please please please! Help ...
     
  20. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Sweex router kan je hem niet open zetten, zit met hetzelfde probleem.

    Weet er iemand een goede draadloze router waarmee ik sowieso goed op xbox live kan?

    Mvg,
    Cees
     

Deel Deze Pagina