Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    top menu > gallery > track record

2. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    hehe helemaal gelijk :)

Alex klopt is goed :)

Dinamo Zagreb heb ik in me poul staan, en ik had eerder al Modric bekeken..
    en hij speelde goed.
    ik ging hem proberen te kopen, maar hij wou eerste instantie niet, toen heb ik als nog kunnen strikken :)
    En uit 2 wedstrijden heeft hij er al 2 inliggen :) heb hem of AMF staan in het midden.. speeld hij goed .

Ajax heeft hem niet in het echt kunnen strikken maar ik wel :D \o/
    als ik gepromoveerd ben en , daar ook kampioen ben geworden,
    ga ik met een minder team spelen, dat vind ik toch iets leuker :)
    Bijv. WillemII.

Vind de ML ook al ietsjes beter.
    niet veel nieuws , maar toch wel iets.
    en hoop dat het volgend jaar gewoon helemaal veranderd is, en het op ''manager mode'' lijkt.

Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  3. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    van persie is zwaar underrated

en barca zuigt online net als die kut lag

4. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Edit??

5. Drogba

Drogba Guest

Hoe zit dat met de option files, de PS3 heeft er al eentje en blijkt ook gewoon te werken.

6. berenscheet

berenscheet Guest

sta nu 1415e. gaat opzich wel lekker online:). 6 losses 3 draws en 16 wins. Net echt zo stom verloren :mad:!! ik kom uit met mijn keeper die haalt de bal weg en die rolt zo'n beetje naar de middenlijn. die middenvelder neemt aan en kan rustig uithalen in de goal terwijl mijn keeper niet eens de moeite nam om terug te gaan: 2-1 in 85e minuut! En die lag moet natuurlijk snel iets voor opgelost worden want dit werkt zo nooit!

7. Drogba

Drogba Guest

Kan ik Ruudje nog bij Nederland neerzetten? Als ik het Nederlands elftal kies bij Register player zie ik nergens +Add staan.

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je moet hem ruilen voor een andere speler. Ik heb Vennegoor eruit gehaald, en nog een andere onbelangrijke zodat ik van Bommel er nu ook bij heb

9. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel minuten spelen jullie
    als je offline speeld ?? bijv. ML

10. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens online vaak de melding "waiting for another player"..
    ..volgens mij moeten ze dat veranderen in "waiting for another patch"..
    Als je een goeie verbinding hebt, kun je leuke partijen spelen, dus ik red me wel met pes2008 dit jaar.
    Oja, dat gedoe met die pauze knop..grrr..steeds druk ik nog op de start knop om snel door te gaan, maar hier hebben ze t weer net even anders geregeld.
    Trouwens, hoe zit dat met herhalingen ? als ik m wegklik, en hij niet , wat gebeurt er dan ? moet ik dan wachten totdat hij m ook wegklikt ? soms is het wachten dat die scheids fluit ook irritant..dat kan sneller ! latersss

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    10 minuten
    Bij PES 6 was het zo dat degene die scoort de replay weg kan klikken

12. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet de andere op start drukken.. die is dan nog de replay aan het bekijken.
    Maar is die lag al eens opgelost?of gebeurt dat pas bij de volgende patch|:-

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    30!!!! Is er een andere setting dan? :p

14. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Zo... al enige uurtjes erop zitten en kan zeggen dat ik toch tevreden ben over dit deeltje!

Speel de serie sinds PES 2 en heb dus 5x een 'overgang' mee gemaakt, de echte pro'ers onder ons weten dat dit altijd zware tijden zijn ;)

Online is het nog behoorlijk kut, hopen dat KONAMI dit weet te fixen..
    Gameplay is net iets sneller maar vind het wel oke, heb het gevoel dat er
    niet iets meer power in zit dan deel 6. Dat merk je vooral aan de schoten!

Ben hier wel weer even zoet mee.. :thumbs:

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Online komt het wel goed :) Even wachten op een patch die de problemen verhelpt.

Toch een vraagje waar ik nog niet naar gekeken heb:
    In pes 6 kon je online niet een opgeslagen opstelling voor je team kiezen. Althans, je moest eerste ergens offline je opstelling laden, om hem vervolgens online te gebruiken ofzo. Heb dat nooit goed begrepen en gebruikt :9
    Wat ik deed was elke wedstrijd handmatig de opstelling aanpassen. Omdat ik nogal wat aanpassingen deed, duurde het elke keer wel even voordat we konden spelen. Is deze optie in 2008 wel aanwezig, zonder dat ik allemaal omslachtige procedures moet doorwerken?

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je aan shirtjes kan trekken?

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb zaterdag 2 uur online met een vriend (uit Nederland) zitten spelen (15 minuten matches, hj PSV, ik Lyon) ... er was nauwelijks sprake van lag ... de scores waren 'normaal:)

Hij vertelde me wel dat andere online wedstrijden errug 'laggy' waren.

Lijkt er op dat 'lag' ook last heeft van de afstand. Spelen tegen iemand, uit de buurt (wellicht zelfde provider) zou mogelijk gunstiger zijn (ja, ik weet, bij ranked is dat wat lastig kiezen)

Nou ja, wachten op de patch, maar dat online smaakte wel naar veeeeel meer. Heerlijk ... en zoveel beter dan PES6:)

18. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou ik ook wel graag willen weten! Is waarschijnlijk al vaak aan bod gekomen in dit topic, maar heb geen zin honderden posts door te lezen.

19. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    De spelers doen dat automatisch ( staat in de guide ).

20. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met de Eredivisie, maar het irriteerde me dat de laatste transfers niet zijn bijgewerkt. Kan ik die lopende het seizoen ook gewoon bijwerken via Edit? Of moet ik dan weer opnieuw beginnen?
    Verder vroeg ik me af of de betreffende speler dan in de plaats komt van een andere, of dat je gewoon een extra speler bij je team hebt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina