Hmm, ik had Dragonball Z: Ultimate Battle 22 voor de PS1 in het Frans(audio en boekje), maar qua klank is het dan een stuk beter dan in het Engels, een bijna-acceptabele optie zou het zijn imho.
Weet je het 100% zeker!? Want op het officiele forum (zie link) van Naruto zegt men nu weer dat het er NIET inzit!? Zit het er dan alleen in de Europese versie WEL in, en in de USA versie niet in? Of hebben zij het mis? Of heeft Ubisoft NL het mis!? Hoeveel kan Ubi NL, jij of je collega, GARANDEREN dat de japanse stemmen er ECHT inzitten!? En wanneer mensen de game kopen met het idee dat ze erin zitten (zijn inmiddels al een paar keer nieuwsberichten geweest dat het er in zal zitten, o.a. in de nieuwste GMR magazine waarin het vermeldt wordt), en de stemmen zitten er niet in, dan kunnen die mensen bij Ubi de game weer inleveren en geld terug vragen!? Want wees eerlijk, het is een beetje erg vaag dat Ubisoft niet gewoon 100% duidelijkheid geeft over dit onderwerp van discussie. http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/6471063855/m/8501090206/p/1
Check wat filmpjes en je weet wat je kan verwachten van het vechten. Denk ook dat je redelijk vaak zal mogen vechten. Naast de gevechten van Naruto die in de serie voorkomen zal je ook af en toe tegen een gewone bandiet moeten vechten. In een oud interview werd gezegd dat als er door de game werd gerushed en alleen de main quest werd gedaan, dat je nog zo'n 15-20 uur nodig had om de game uit te spelen. Vage shit allemaal en gelukkig voor mij boeit het mij niet zo hard . Japanse stemmen of niet, deze game in m'n collectie. Hoop hem morgen of woensdag al te krijgen (zal waarschijnlijk woensdag worden, met wat tegenslag zelfs donderdag).
kan je dan wel melden hoe je m vind? plus en minpunten, en of de japanse stemmen er in zitten of niet
Ohja, Ultimate Battle 22 en Final Bout. Wat een nostalgie! Haha, ik had ook beide games in het Frans, wat een drama. Kon er echt geen wijs uit worden hoe ik nou een Kamehameha wave kon uitvoeren (later wel). Ook ben ik er pas achter gekomen dat er een soort van RPG element in Final Bout zat, dat ik nooit heb kunnen gebruiken door mijn zeer beperkte Frans...Vond het sowieso absurd dat een game die de Dragon Ball naam draagt in (heel) half Europa onder een secundaire taal uitkwam.
Nieuwe Trailer http://www.dailymotion.com/Playscope/video/x3btht_naruto-rise-of-a-ninja-introduction_videogames
spel is ook al uitgelekt op usenet dus ik denk toch echt wel dat er snel een antwoord komt van de taal keuze
Only french press release so far: Quote: LES VOIX OFFICIELLES JAPONAISES DE L’ANIME NARUTO™ CONFIRMEES POUR NARUTO™: RISE OF A NINJA EN CONTENU TELECHARGEABLE Paris – le 29 octobre 2007— Ubisoft annonce la possibilité de télécharger gratuitement sur le Xbox Live les voix officielles japonaises de l’anime Naruto™ pour le jeu Naruto™: Rise of a Ninja sur Xbox 360™. Ce pack sera disponible peu après la sortie du jeu et contiendra les voix de : - Junko Takeuchi - Uzumaki Naruto - Kazuhiko Inoue - Hatake Kakashi - Chie Nakamura - Haruno Sakura - Noriaki Sugiyama - Uchiha Sasuke - Kujira - Orochimaru - Akira Ishida - Sabaku no Gaara La sortie de Naruto: Rise of a Ninja est prévue le 2 novembre 2007. De plus amples informations sont disponibles sur le site www.narutoriseofaninja.com. Via DLC komen er japanse stemmen bij..alleen nog niet zeker of dit voor multi of singleplayer alleen geld.. Het is tenminste gratis dus Ubisoft doet zn best..
Hmmmz zat altijd van wat zitten mensen nou te zueren over japanse stemmen. Heb altijd dbz in Engels gekeken (japans is irritant) en dacht ik wil Naruto lekker in het engels hebben maar zit nu Naruto te bekijken (zit nu in aflevering 21) en die is japans gesproken en engels ondertiteld en vind het fantastisch. Heerlijk sfeertje geeft dat eraan. Zit toch erg te twijfelen of ik deze game ga kopen aangezien ik al zo weinig tijd heb en Assasi's creed eraan komt en mass effect. Maar naruto is een geniale serie vind ik tot nu toe en volgens mij word het spel ook wel cool. (zeker de laatste trailer is super stoer) maar vraag me echt af of er nou een beetje veel gevochten gaat worden in het spel en of het echt zo groot is. Ach ik zie wel. Wil eigenlijk toch wel eerst de series kijken voor dat het verhaal word verraden (Damn Zabuza was echt geniaal)
Die laatste trailer is echt super vers jammer dat ik op de dag van release moet afrijden zit ik smorgens eerst bij 't CBR en dan de hele dag op t gemeentehuis whehe opckers ff tijd vinden om m te hale donderdag
het relaxte vind ik nog wel dat ze die DLC's gwn gratis doen! mr wat ik weer zo raar vind is dat je dat gedoe moet doen om bij ubisoft op de site te registeren ofzo, voordat je het kan downloaden... tenminste, zoiets las ik paar pagina's terug! mr ja, khaal de game wel wat later, want er komen gewoon zoveel zieke games uit de komende maanden... niet normaal
japanse stemmen zitten erin Nieuws: Naruto wel met Japanse stemmen Dat Naruto: Rise of a Ninja een heel aardige game wordt heeft het Official Xbox Magazine al even voor ons duidelijk gemaakt. De Xbox 360 exclusive scoorde in het laatste nummer namelijk een nette 8. De groep gamers die aangetrokken is tot deze game is echter beperkt: echte Naruto fans zullen alleen geïnteresseerd zijn in de game. De interesse in de game leek gisteren even hard te kelderen doordat bekend werd dat Naruto geen Japanse stemmen had. Vandaag leren we uit een officieel persbericht van Ubisoft echter anders. De game heeft wel Japanse spraak, maar deze staat niet op de disc. De Japanse spraak is te downloaden van Xbox Live Marketplace. De gamers die geen zin hebben om er geld aan uit te geven krijgen een goede dag: de spraak is namelijk gratis te downloaden. Daarnaast gaat het gerucht dat de game in twee versies geleverd zal worden: één versie met Engels en Frans op de disc en één versie met Engels en Japans op disc. Als we kijken naar Blue Dragon, dan zou de laatste versie ook wel eens voor de Nederlanders kunnen zijn.
Meh, zoals ik vage shit allemaal. Ik zal het wel horen als ik mijn exemplaar ontvang en als ze er niet inzitten zal ik ze wel gewoon downloaden dan . IGN heeft trouwens al een review.
Goed nieuws. Nu alleen hopen dat we de Eng/Jap versie hier krijgen, ipv de Eng/Fra versie. Met Blu-Ray hadden ze dit probleem niet gehad
Als alles goed gaat zou ik morgen mij exemplaar ontvangen (waarschijnlijk wel het NL/FR exemplaar als het gerucht waar is). Net op tijd want ik lag net uit verveling nog eens wat episode van (de originele) Naruto te zien en potjandorie .
Er komt denk ik wel een vervolg uit, want ik het het einde gezien (staat op Youtube) en die laat iets zien dat pas na episode 80 gebeurt maar ze laten ook maar een klein stukje zien en dan is het afgelope dus ik denk dat er gewoon een nieuwe spel uitkomt Naruto Rise of a Ninja 2 of het komt in de vorm van DLC. Ik hoop dat er dan DLC die Itachi speelbaar maakt