Xbox 360 HD DVD Player [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 15 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Upscaled de HD DVD speler DVD films ook met HDMI? Of alleen met VGA ?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oke, ik heb een HD-Ready die ik op 720p heb staan. Dus ik kan gewoon moeiteloos via Component HD-DVD kijken. Mooi, hoef ik geen VGA-kabel aan te schaffen! :)
     
  3. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem dinsdag al ontvangen, alleen ik heb hem daar niet besteld.
    Uit ervaring weet ik dat dvdpacific de pre orders altijd eerder opstuurd. 300 had ik zelfs voordat die daar gereleased werd.

    Nu heb ik zelfs Face off al binnen terwijl die pas 30/10 uitkomt in de USA. kortom als je ze snel wilt hebben dan zou ik ze bestellen bij dvdpacific, althans voor pre orders.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er staat nog niets van de actie op Xbox.nl. Hoop dat er snel meer informatie komt, ga ik volgende week meteen de speler halen en kan ik de lijst invullen!
     
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, daar ben ik ondertussen nu ook achter. Volgende keer maar DVDPacific proberen... Weer wat geleerd ;)

    Transformers trouwens nog steeds niet binnen... :'-(:'-(
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren even bij de Dixons langsgeweest en daar wisten ze nog helemaal niets van de komende actie af! :eek:
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    haha heb 2x de HD dvd van face off gekregen. Kreeg hem net weer binnen.

    Ik zet hem mss binnenkort wel te koop.

    thanks dvdpacific ;)

    ps: ze hadden mij voor 2 pre orders die apart verstuurd werden wel 2x belast met verzendkosten....terwijl dat 1x moet zijn.
     
  8. Nosferatu111072

    Nosferatu111072 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI upscaled dvd's tot de maximale resolutie die je tv aan kan. De meeste HDDVD's hoeven niet geupscaled te worden die gaan tot max 1920 x 1080 (full hd).
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is Transformers gearriveerd \o/_O_ Ik weet niet of ik het hoesje mooi vindt, moet er nog even aan wennen, maar het gaat uiteindelijk toch om de film :+

    Helaas kan ik hem dit weekend niet kijken, veel te druk met andere dingen...

    @Bianconero; ik ben misschien wel geïnteresseerd in de 'extra' HDDVD van Face Off. Wat zou de prijs moeten worden? Mag via PM... ;)
     
  10. DeKwakzalver

    DeKwakzalver Guest

    Ik kijk redelijk wat HD Materiaal op de HTPC. 720p en 1080p. Allemaal even mooi. Hoe is de interface van de 360 speler?
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoeld interface als in in interface? Dan is het USB :+.
    Theoretisch gezien goed voor 60MB/s, werkt prima :).

    of je bedoeld interface @ je tv, dat lijkt op het DVD menu toch? Je selecteert je HD DVD via de DVD lade icoon op je tv. Je kan in feite 2 dvd drives beheren. Check @ youtube voor de werking hiervan.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hij staat in xbazaar, je kunt daar bieden ;).
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klein vraagje, is het nu eigenlijk nog wel handig zo'n ding te halen aangezien straks videomarket place komt...?
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    kijk, het verschil zit hem hierin:
    Op de video marketplace kun je hd films downloaden voor 800 MP (HD) en 400 MP (SD). (2100 punten = 25 euro)
    Zodra je de film na het downloaden op Play zet gaat de 24uur timer af. Na 24 uur word de film automatisch gewist van je HDD.

    Een HD-DVD kun je natuurlijkj zovaak kijken als je zelf wilt.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarnaast is het ook iets tastelijker. Kijk, we kunnen allemaal wel ílligaal kopieren en dergelijke. Maar ik vind een CD/DVD/HD DVD is een stuk vetter als 'ie origineel is met boekje, doosje, eventueel collectors edition verpakking e.d.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar geef ik jullie groot gelijk in maar ik huur tegenwoordig alleen maar films en de gem huur film is rond de 3,50 per film. En hier in friesland is de blue-ray / HD-DVD support echt 0,0 dus vandaar dat er weinig reden is om zo'n ding te halen. (al kun je genoeg films kope natuurlijk) (mediamarkt w/e)

    Alleen 800 punten is best wel duur per film...
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De HD-DVD actie gaat pas vanaf 1 November in las ik net. Dus als ik bijvoorbeeld vandaag al de speler koop, dan mag ik niet 1 November alsnog die HD-DVD's bestellen? Mag dat alleen wanneer je de Add-on vanaf 1 November koopt?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het gemakkelijkste is natuurlijk om gewoon ff tot donderdag te wachten. :9
    Zo lang is dat nu toch ook niet. ;)
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is waar! :+
    Het formulier zal wel online komen, en je moet dat even uitprinten neem ik aan. Misschien dat ik 'm bestel via internet, zit namelijk de hele week op stage en voordat ik afgewerkt ben..zijn de meeste winkels al dicht! :+
     
  20. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina