De toekomst van Halo *!!!SPOILERS!!! mbt einde Halo 3*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 30 sep 2007.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Met de bol in level 7 bedoelde ik het level the covenant waarbij je drie pilaren moest uischakelen zodat die 'bol' kapot ging geloof ik. Maar dat is dus die portaal neem ik aan? Maar hoe kwam de masterchief dan bij de ark aan? Even er een gevlogen. dan was die portaal toch nergens voor nodig?

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Via die portal in level 5 (de enige reden van de covenant om naar aarde te komen) komt MC bij The Ark. De bol in level 7 is een beveiliging van de Prophet, die daar in dat gebouw zit om alle halo's te activeren.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Wat was de blauwe bol in level 5?

De slipstreamportal naar de Ark dus. De Ark ligt buiten ons melkwegstelsel en op Aarde ligt de toegang.

Wat voor bol schakelde je uit in level 7?

Dat was dus het schild rondom de kern van de Ark.

Wat activeerde je op het eind? Een bom op Halo? Ik dacht dat ze de wereldvernietiging activeerde ofzo..
    Maar dat was dus de vernietiging van Halo zodat de brutes niet alle ringen konden activeren ofzo?

Zoals gezegd, je wilde die ene Halo activeren om de lokale Flood uit te schakelen. Maar aangezien Halo nog in aanbouw was, was hij niet klaar voor een activering en explodeerde hij.

Waar waren de brutes in het laatste level? Deden ze niets omdat de Phrophet dood was?

The Covenant was niet geland op die Halo in aanbouw. Ze hadden daar niks te zoeken.

Wat is er gebeurt met de brutes op aarde?

Die zijn vertrokken. De Covenant vloog met hun hele vloot door de portal naar de Ark. Dat zochten ze, de Aarde was niet hun prioriteit.

Als ze aarde toch willen vernietigen waarom vallen ze dan niet aan? Tenminste de woonplaats van de brutes is toch niet halo?

Nee, maar ze zijn dus meer geïntereseerd in Halo dan in de vernietiging van de mensheid. Kwesite van prioriteiten stellen. :+

Ik heb Halo 1 en 2 wel gedaan maar dit vond ik toch onduidelijk

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    de mensheid uitroeien was toch zeker van belang volgens de profeten want de mens zou de ongelovigen zijn die alleen in de weg zouden zitten.
    (wanneer later blijkt dat zij juist de forerunners zijn -_- )

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier zet ik ook 1 groot vraagteken bij?? Want wat voor planeet is dat? Lijkt niet echt op aarde :9
    En eh het kan dan ook niet heel toevallig zijn dat de masterchief uit de lucht word geschoten en daar land? Of heb ik mijn fantasie weer op de vrije loop gezet? :confused:

6. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Im geloof wel dat het een Forerunner planeet is, maar de vraag is wat ze er aan zullen treffen..

Ik weet alleen niet of het zo een duidelijke band met de boeken zal hebben, aangezien Halo 1, 2 en 3 makkelijk te volgen waren zonder de boeken en om nu opeens op een planeet aan te komen waar spartans ofzo zitten lijkt me geen logische stap voor hun.

Jammer want de boeken ownen. Vooral op het gebied van de Master Chiefs persoonlijkheid en gedachten. Damn The Fall of Reach owned.

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik dacht dat je de Halo gewoon kon activeren niet omdat ie nog in aanbouw was maar omdat de Ark, waar op dat moment dus ook die ring was, buiten ons sterrenstelsel ligt en dus geen schade kon aanrichten

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    Coratana verteld geloof ik in deel2 dat wanneer je een ring zou activeren het AL het leven zou vernietigen. dan zal ook wel de aarde van de kaart geveegd worden.

9. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 ring heeft een bepaald bereik.

Ik snap niet wat er zo moeilijk te begrijpen is aan het eind.

Flood moet dood. Halo activeren. Halo is te 'jong'. Onploft(maar gaat wel af volgens mij) en neemt de Ark mee. Chief gaat door de portal en als hij in de portal zit, sluit de portal en drijft de chief in een random universum rond richting een planeet.

En waarom verbergt iedereen zijn spoiler text. Er staat Spoilers in de titel dus ik verwacht niet dat iemand hier komt kijken voor ze hem uit hebben.

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    hij gaat niet in een portal, hij naait 'm er gewoon keihard uit.
    weet anders niet waar jij dat gezien moet hebben.
    de chief zweeft ook mischien al wel jaren rond als ie naar die planeet gaat.
    daar kan je helemaal geen tijd bij inschatten. hij is trouwens gewoon afgebroken, wie weet hoe lang hij daar wel niet naartoe heeft gespaced

11. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Die planeet bevind zich in een stelsel waar;

-Covenant woont (Elites of Brutes of Grunts, enz.) misschien wonen ze samen in een stelsel maar op aparte planeten.

-Forerunners (geëvolueerde mensen8))

-De planeet kan natuurlijk ook onbewoonbaar zijn maar heeft natuurlijk aanwijzingen.

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  12. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Onbewoonbaar lijkt me heel erg sterk als je naar de structuur van de planeet kijkt (zou me namelijk niets verbazen als het een kunstmatige planeet is). Misschien wel onbewoond.

13. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Er is erg veel speculatie in. Aan de ene kant zie ik graag een deel 4, want halo is een van mijn favorieten. Aan de andere kant zou het jammer zijn, want hoewel het einde open is, het is toch ook afgesloten. Maar op deze manier laat bungie wel ruimte over voor (neven) series.

Wat is wel mooi zou vinden is als ze een halo 0, of 0.5 maken waarin duidelijk wordt wat er nou met die andere spartans gebeurd en hoe deze MC op dat ruimteschip uit het begin van deel 1 terechtkomt...

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de boeken. Aan het eind van ''Fall of Reach'' (begin Halo1 game) denken ze dat hun laatste spartans dood zijn gegaan (behalve MC die weer eens op het nippertje ''the pillar of Autumn'' heeft gehaald). Maar aan het eind van ''The Flood'' (Halo1 game) vinden ze een aantal van de spartans weer terug....:x

Het verhaal is zeker nog niet af! Het eind is veel te open. Maar toch is de oorlog (denken ze) voorbij...

Volgens Arbiter: ''Were it so easy...."

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  15. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Arbiter: ''Were it so easy...." :+

16. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0

pardon tik foutje:lol:

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Enige optie imo is een game van de Fall of Reach. Lijkt me overigens wel heel strak omdat verhaal ingame te kunnen beleven.

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    maybe kruip je in de huid van iemand anders

19. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kzou eerder zeggen grammatica fout, zo dicht zit de h toch niet bij de E of de W?:+

20. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    bijde_0/

hier nog een fototje van de mysterieuze planet;

Laatst bewerkt: 12 nov 2007

Deel Deze Pagina