The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er mensen die het kasteel van laatst gedownload hebben? Ik wel namelijk, heb alles ingerecht en ben nu bezig met die standbeelden. De Ogre en Bear heb ik gekocht maar zie ik nergens. Er staat al een beer standaard in bij mij, is dat hem dan? En waar kan ik die Ogre vinden? In een vleugel? Want in de centrale ruimte zie ik hem niet.
    Nog een vraagje. Ik heb een base Magica van 300, kan die niet hoger? Want als ik m'n stats train gaat het niet omhoog. Dan ben ik dus op spreuken/enchantments aangewezen.
    En, een magiër is té makkelijk. Ik heb een Shield Spell van 100, waardoor ik nagenoeg geen schade oploop. Ook kan ik een Xavilier summonen, één van de sterkste Summons in het spel. Verder heb ik Feather 230 pts. waardoor ik 3x zo veel loot kan meenemen als een vechter, die het juist van Endurance/Strength moet hebben! Maar met mijn spreuken top ik elk ander personage.

Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, nog langer dus. Het was slechts een gokje uit de losse pols :+ Zoiets heb ik er over gedaan dacht ik, maar zal dus wel een stuk langer zijn geweest.

Heb er nu in ieder geval iets van 130 uur opzitten en heb nog steeds het gevoel dat ik net begonnen ben en nog veeeeeeeeeeeel kan doen \o/

3. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of je beloningen en de items die je tegenkomt minder goed zet als je hem makkelijker zet(net als forza bijvoorbeeld?)

het is niet mijn gewoonte om hem makkelijker te zetten maar het ging niet meer zonder potions :p

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    geen idee, maar ik pas m welles aan als t ff niet mee zit.. en als het me makkelijk gaat zet ik m gewoon moeilijker:) houd gewoon de lol erin zonder die stress momenten tussendoor.

without: :mad: you have a good time;)

5. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk, gisteren resulteerde een level up in +5 endurance, +5 strenght en + 5 agility :D
    Effective leveling _O_

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik vind het best knap, maar ik heb per level up hooguit 1x een 5 punter erbij en jij hebt er drie? Wat heb je precies allemaal gedaan als ik vragen mag? ;):eek:

7. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ben er ook een tijdje mee bezig geweest maar gister is het me eindelijk gelukt! (met behulp van uesp.net) Wat blijkt nou, je minor skills hebben WEL invloed op de hoeveelheid attributen die je krijgt toegewezen maar hebben GEEN invloed op je "level-up meter". Dus de truuk is eigenlijk om daar een evenwicht tussen te vinden, 3 skills vertegenwoordigen 1 van de 7 attributen. Ik heb op dit moment van elke attribuut 1 major skill. Hiermee kan ik dus efficiënt veel attributen (5/5/5) binnen halen.

Man het wordt wel een erg lang verhaal :D

Ik ben als volgt te werk gegaan, eerst voor elke attribuut (degene waarvoor je 5 punten wilt halen, dus maximaal 3.) 6 à 7 punten met minor skills gehaald. Vervolgens de resterende, 3 à 4, major skills gehaald. (Je hebt in totaal een som van 10 nodig om +5 te krijgen ongeacht minor of major skills)

Poeh wat een lang verhaal zeg, ik hoop dat alles een beetje duidelijk voor je is anders moet je maar even kijken op uesp.net! Als je nog vragen hebt hoor ik het wel :D

*Gaat weer stilletjes verder leren voor tentamen 8)*

Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het gaat wel lukken. Het is dus een beetje logisch nadenken waar je voor vecht als je 1 bepaalde skill upgrade koppelt aan de ander om die 5 punter binnen te krijgen. Bedankt, en nu leren anders krijg je morgen met de lessenaar. ;):9

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had in de Arena moeite met een zwaar gevecht die ik telkens niet haalde. Heb em ff zomaar op 0 gezet (was al laat in de nacht, dus dacht niet goed meer na), had ik ze allemaal met 2-3 slagen dood. Dat is nog kutter dan iets niet halen. Ik houd em dus op standaard, behalve tijdens het trainen, dan gaat ie een stuk moeilijker.

10. Baardaap

Baardaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste uitbreiding .... ik huppel naar die nieuwe locatie (onderweg nog een grot ontdekt die ik eerder gemist had), hak een paar figuren daar neer .... en ik krijg een kasteel?!?

Even op en neer naar de hoofdstad, spullen gekocht en klaar. Nou ja, nou nog die opgezette dingen verzamelen, maar dat is het dan wel?

Voor zijn prijs een goede uitbreiding :p maar als ik er voor had moeten betalen had ik het echt niets gevonden!

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Vind geheime kamers. Die zijn er.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat zwaard verkocht (uit dat kasteel) aan die merchant met 2000 gold, ik dacht dat ik hem later wel terug zou kunnen kopen, maar helaas. Ik had snel gold nodig. Is dat zwaard nog ergens terug te vinden, of ben ik hem gewoon kwijt?

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Welk zwaard? Er ligt toch alleen maar zooi? :+

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb Battlehorn Castle ook meteen gedownload toen ik het spel net had, dus ik heb hem al wel, alleen doe ik er nog niks mee, komt straks wel.

Ik heb van het weekend ook een mooie quest gedaan in Anvil. Die met Benerius Mansion. Erg mooie quest en wat je er aan overhoud is ook erg vet.

Maar ik ga sowieso Shivering Isles een keer downloaden vanaf marketplace, maar wat is het verstandigst om dit te doen. Na het voltooien van de mainquest in het origineel of is het juist beter hem nu meteen al te halen?

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in die geheime kelder komt, daar heeft een tegenstander een enchanted zwaard vast met 19 (?) attack points.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Je moet Shivering Isles maar eens spelen. In die uitbreiding is een zwaard te vinden met een cool handvat gemaakt van drakengoud met een rode smaragd erin. Is btw één van de betere zwaarden in Shivering Isles. Justitie in Shivering Isles deugt echter van geen kant. Ze houden je iedere keer aan en je kan geen kant op als je iets gedaan hebt, dus moord ik alles uit wat mij aanvalt of wat ik tegenkom zodat ik dan wel rustig door de stad of steden kan lopen. ;):9

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Is de GOTY editie nou al uit? En zitten daar ALLE downloads bij? Dus ook dat kasteel, of niet?

18. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de GOTY al 3 weken... werd verkocht bij dixons in alkmaar, vriend van me heeft hem ook gekocht. de shivering isles en knights of the nine zitten erbij als extra content, voor de rest niks. Het is 1 van de betere aankopen die ik gedaan heb de laatste tijd. machtig mooi spel. Maar het kasteel zit er dus ook niet bij, die kwam zelfs pas uit nadat ik de GOTY al had.

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh, maar je kan het kasteel nog wel gratis downloaden, hea? Of niet?

Ik heb trouwens Oblivion zelf al een twee keer uitgespeeld...

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Gratis downloaden kun je nu wel vergeten. De week dat je het gratis kon downloaden is inmiddels voorbij. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina