Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, mijn 360 is er nu ook mee op gehouden :mad:

    Ik heb sinds de launch geen problemen maar nu opeens gaat geeft die error 0102 aan. En loopt de xbox vast na 1/5 min.

    Dat wordt wordt maar ff aan de telefoon zitten vanmiddag.
     
  2. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de europese wet heb je op alle producten 3 jaar garantie als het een productie fout betreft. Bij de 360 is dit dus heel duidelijk het geval. Als je product dan wordt vervangen gaat de garantie weer vanaf het begin in, het is niet de bedoeling dat als ie dan na bijvoorbeeld 2 jaar stukgaat je opeens geen garantie meer heb.

    maja dit is een stukje wetgeving, of MS zich hier meteen aan houd zonder dat je een zaak tegen ze moet beginnen is iets anders :p
     
  3. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff.... heb mijn 360 nu zo'n kleine maand terug na een ROD, en nu maakt hij weer krassen... PES2008 helemaal beschadigd, die het dus ook niet meer doet.
    Zo maar Xboxhelpdesk bellen, maar weet iemand hoe ik mijn spel vergoed krijg?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ie op de lijst staat krijg je een nieuwe maar moet je 15,- betalen en anders heb je gewoon pech

    :cry:
     
  5. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel dom dat niet alle games vergoed worden. Als een game kapot gaat die niet op de lijst staat ben je dus gewoon de lul |:-. Maar misschien kan je naar de winkel gaan en zeggen dat je xbox hem heeft bekrast. Misschien dat je een nieuwe krijgt O-)
     
  6. G@mer69

    G@mer69 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    gewoon trug naar de winkel brengen als het game nog geen week oud is.
    was bij mij ook zo het geval.
    Kreeg een nieuwe omdat hij nog geen week oud was + garantie!
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gaat nog steeds snel :)

    hijs is al op weg naar duitsland :D

    Type: Pakket
    Status: In transit
    Verzonden naar: WEITERSTADT, DE
    Service: STANDARD
    Gewicht: 3,80 Kg


    /me knijpt zichzelf, jezelf niet blij maken met een dooie mus.....
     
  8. Dayuum

    Dayuum Guest

    Die van mij was binnen een dag in duitsland en dat was 2 weken geleden
    Ik heb gister gebeld en ze beginnen nu pas om de console te maken en volgens hun duurt het 10 dagen voordat de console er weer is
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    holy shit :mad: daar gaan we al :)
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik hecht niet zo veel waarde aan wat die gasten bij de xboxservice je te melden hebben.

    Ik heb vanmorgen gebeld en t bleek dat mijn xbox zijn operatie afgelopen dinsdag zou ondergaan, maar er was intussen geen satusupdate meer geweest. Maar meneer kon mij verzekeren dat hij gewoon weer lekker vroeg terug zou zijn... Net alsof hij bepaald wat wel of niet vroeg is.... ik heb in heel oktober de 360 nauwelijks kunnen aanraken omdat ik hem nu 2 x heb moeten opsturen...

    Net zoals al dat gelul van spoedprocedures. Daar geloof ik dus helemaal niks van. Je moet gewoon ontzettende mazzel hebben dat alles goed aansluit wat betreft UPS en de reparatie. vorige x had ik hem in een week terug. dat gaan we dit x bij lange niet halen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe hun systeem daar werkt. Waarom pakken ze niet de 360's die het eerste binnenkomen? Alleen zo krijg je toch een eerlijke verdeling van het weer terug krijgen van je 360? Overbodig om te melden, maar die van mij is nog steeds weg (5 oktober).
     
  12. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kevf dat heb ik me afgelopen zomer ook afgevraagd toen mijn repair procedure van me 3e en 4e 360 in totaal 13 weken achter elkaar in beslag nam ;)
    Enige wat je kan doen is blijven bellen en elke keer een ander lul verhaal te horen krijgen, maar goed blijf er wel achter aan zitten!!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  13. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is was al eerder naar duitsland geweest voor ROD. Komt ie terug kom ik niet meer op LIVE die failed de hele tijd. Dus na de helpdesk nog een keer te bellen heb ik hem meteen weer opgestuurd naar Duitsland. Ik blij, dacht natuurlijk ik kan weer op LIVE als ik hem terugkrijg.\o/
    Dus ik kom gister thuis, wil hem proberen FAILED LIVE weer!!!:'-(
    Weer gebeld, status codes doorgegeven maar nu wordt ik terug gebeld hopelijk vandaag, nou ben benieuwd.
    Heb overigens gewoon 2x me eigen console mee terug gekregen.
    Heeft iemand hetzelfde probleem dat LIVE failed?
    Gr
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbox live failed betekend dat je 360 mogelijk gebanned is ... ik zou de helpdesk even bellen (samen met je nummer van de reparatie)
     
  15. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister gebeld, wordt hopelijk vandaag weer teruggebeld. Ben benieuwd wat er nu weer gaat gebeuren. Maar weet anders ook niet wat ik zou moeten doen. Je zou toch denken dat als hij voor ROD en daarna voor dit LIVE probleem toch wel gemaakt zou zijn, of het zou opgelost moeten zijn.
    Gr
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    die vorige van mij was ook 5 oktober. die was binnen een week terug.
    weliswaar slecht gerepareerd maar ze hadden iig een poging gedaan.


    als ik mijn console niet voor de release van COD4 terugheb dan gaat er echt een brief naar radar toe voor een koude douche.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je mag hem ook niet flashen O-)
     
  18. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet geflashed :'-(
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zat je ook maar wat te dollen joh, probleem schijnt zo nu en dan vaker voor te komen :)
     
  20. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox is het ook aan het begeven. Halo3 wilt ie niet eens lezen. Krijg constant de melding " Unreadable Disc" . Zit geen enkele kras op. Andere spellen beginnen nu ook vast te lopen en demo's lopen ook steeds op hetzelfde punt vast. Moet maar weer naar Duitsland gestuurd worden....Box nmr 4..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina