Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111

Zelf een room creeren en dan aangeven dat er alleen met landenteams gespeeld mag worden. Ben je van het barca probleem af. En dan nog, dan ben jij toch ook Barca? Barca vs Barca, eerlijker kan niet :D

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Het kan aan mij liggen, maar als ik jou verhaal zo lees ben ik of, RETEBLIND als ik na mijn scherm kijk, of heb een super slechte internetverbinding van 1kb per seconde, want online is het 1 groot drama...

3. Drogba

Drogba Guest

Dan moet je tegen Braziliƫs, een Kaka die overal doorheen knalt :thumbs:

4. Dayuum

Dayuum Guest

Is barca zo overpowered dan? Ik vond het nog wel meevallen in PES6
    Misschien dit jaar toch maar fifa halen ookal viel de demo tegen

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Barcelona heeft gewoon een heel erg sterk team.
    Wat wil je met onder andere Messi, Henry en Ronaldinho..

6. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Barcelona slaat helemaal nergens op; Messi, Ronaldinho, Eto'o en Henry zijn gewoon te snel. Behalve Messi misschien dan.
    Ik heb nog nooit met Barca gespeeld. Vind dat niet eerlijk.

7. Drogba

Drogba Guest

Ik blijf lekker met Real spelen, ik vind het aan de ene kant wel mooi dat ik alleen maar tegen Barca's speel want elke wedstrijd geeft weer dat extra gevoel om ze pak slaag te geven.

Als de lag voorbij is zullen ze wat krijgen van de enige echte 7.

8. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals mijn post aangezien ik nog geen reactie heb ontvangen! Waar zijn de echte kenners???

Weet iemand toevallig waar ik een patch vind voor de shirtjes van de engelse club zoals arsenal enz. Ik heb gelezen dat het mogelijk is deze via de pc te downloaden is en dan via een usb-stick over te zetten is op je 360.

Vraag is dus: is deze patch er al, en zo ja waar vind ik hem?

En waar zijn er eventueel allemaal patches voor beschikbaar? Dat er 1 komt voor de xboxlive lag is mij al bekend.

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  9. Besman

Besman Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ben ook heeel benieuwd naar zon shirtjes patch idd!

Barcelona was bij 6 als je er goed mee om kon gaan ook veel beter dan de rest, als je messi beetje lekker kon besturen liep je overal langs tik je hem op eto o(zon heerlijk vieze cutback) en die maakt het af of je schiet hem zelf.
    Het is te begrijpen dat barcelona het beste is, ze hebben ook de beste aanval van de wereld beste spelers van de wereld..

Weet iemand hoe ik trouwens er 1 in knal vanaf 35 meter? gewoon een zondagsschot in je poten hebben of moet je hem eerst terugleggen ofzo?

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Barca is in het echt tog ook goed? of vinden jullie ze dan ook overpowered? ze kunnen die spelers ook moeilijk een 87 voor technique geven en henry een 85 voor speed. die gozer is gewoon retesnel net als eto'o en messi.

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wat IK niet begrijp is dat het 'zillion licenties' een altijd grote vraag is van de gemiddelde PES/Fifa gamer, en dat 90% van de PES/Fia gamers dan aan de slag gaan met de top 3-4 van de sterkste teams.

Als men dan zo graag de volledige DEENSE league wil hebben ga gvd dan ook aan de slag met FC Bjornby of hoe het dan ook mag heten:)

Dus dat ge-emmer dat Barca zo goed is. Speel dan niet met Barca of boycot gewoon iedereen die maar durft het woord Barca te laten vallen. Tsja en dat hele 'ranked matches' idee vind ik ook niets (maar ja, ik ben dan ook geen 'achievement junkie')

(btw, deze 'rant' post heeft niets met jou te maken Jows:)

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook, Barcelona heeft de beste selectie van de wereld,en dan bedoel ik niet qua resultaten en qua voetbal. Ook al is het ouderwets genieten op zn momenten, is het Barca van 2 jaar geleden er nog niet. Komt hoop ik wel als de madrilenen weer een pak slaag krijgen in het Bernabeu ;)

Enfin, ik geniet echt van de nieuwe PES! Heerlijk!! :D

13. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook ik vind hem super :) en doe ondertussen ook fm2008 vermaak me daar ook prima mee:)

14. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik heb een probleem. Ik heb net de Eredivisie afgemaakt en gewoon gewonnen...maar ik krijg geen achievement. Ik had hier ook al een probleem mee (met achievements) toen ik direct FK goal maakte op xbox live...heb er toen een stuk of 5 moeten maken -.- (wat ik wel goed kon met Frankrijk, oftewel Henry :p). Heeft iemand een idee waarom dit zo is, ik vind t namelijk echt kut. 34 wedstrijden voor niks gespeeld :mad:.

P.s. Voor de mensen die over Barca zeuren, dat hoort zo. Als je een hekel heb aan Barca in PES doe dan national, zoals ik. Frankrijk FTW :p

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  15. berenscheet

berenscheet Guest

had ik dus ook bij die FK..hoop dat er een patch voor komt ofzo want dat zou best jammer zijn.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je moet niet kampioen worden, maar elk team 1x verslaan. Dus ook het elftal waarmee je hebt gespeeld. Suc6 ermee!

17. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    okee ff feyenoord verslaan dan. Bedankt!

18. Achillias

Achillias Guest

Nee Konami heeft alleen nog de licenties van de Premier league en Bundesliga nodig, dan is het voor mij compleet!!!

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    idd ik hoef niet met een ploeg uit de regionale competitie van engeland te spelen.

20. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou spelers unlocken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina