Danku! Dat is een 959 op de Ring. Ik denk zelfs dat het in de eerste bochtencombinatie van dat circuit is. Mooie scherpe foto geworden. Flinke reflecties in de voorruit, of zie ik dat verkeerd?
Volgens mij heb ik deze nog niet getoond: Een NSX op Mugello. Ik vind hem zelf wel aardig goed gelukt.
Nu je het zegt ja dat is de ring Even in de war met een andere foto Ja veel reflecties op de vooruit ja Net even de ring onveilig gemaakt in mijn splinternieuwe Enzo
Ik vind die met die ferrari en met die Rx7's heel erg mooi. Triple, wat is dat voor n auto? nissan? Ziet er eh, kweet niet, ''onheilspellend'' (is dit het goeie woord?) uit.
Mooi shot, vooral dat contrast tussen licht en donker. Doet me, beetje maf hoor, denken aan de film Gladiator. Die scènes met dat graan
Dankje , ik vindt dat je zulk soort fotos heb best op silverstone kunt maken omdat je daar veel wolken en een ''grauwe'' omgeving hebt , en lichtgras en grind.
Ik heb een supersnelle Infinity G35, A850, getuned door het Gearbox team. Heerlijke allround auto, die overal goed presteert!
Maar de achtergrond (het uitzicht) wel! In werkelijkheid kun je ook niet alles scherp hebben, en het lijkt me een bewuste keuze geweest om de auto onscherp te houden.