Dat is een armor alleen voor de medewerkers van Bungie en mensen die hem van hun krijgen. Dus de enige manier om die te krijgen is via Bungie. Hij is niet erg mooi, maar wel exclusief
Hoe load je de foto's naar bungie up want ik krijg ze daar niet. Ik weet dat het vanzelf gaat maar dat is mislukt kan ik hem dan nog op een andere manier naar bungie sturen
Via File Share. Daar kan wel alleen 6 Screenshots op maar die kan je verwijderen. Zo doe ik het ook vaak omdat ik m'n screens op Bungie.net niet zie maar wel op m'n Xbox. Als je dan op je Xbox naar File Share gaat zul je de screens tegenkomen bij Bungie en dan File Share
Dacht het niet, die blijfen staan bij File Share. Of je moet ze dan verwijderen daar maar dan zie je ze nergens. Heb ik ook, heb een aantal mooi screens die ik nergens vind op Bungie :{
Jasper15, doe forge. Ram een scorpion tank achterin, en til hem op ^^ Dan flipt hij vanzelf dat hij schuin valt
Valt mee hoor. Ik had namelijk een telfout gemaakt: het zijn er maar 99 En heb ik dan ooit beweerd dat ik wél een leven heb?
http://www.break.com/index/blame-halo-3.html Niet het filmpje wat je verwacht, maar het gaat wel over halo3.
Bij ons gingen 2 gasten in big team battle die 2 elephants tegen elkaar rijden en dan uiteindelijk valt ie om.