1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222



    Fardo's Xbox 360 Live Tips

    [​IMG]

    Ondanks dat ik weinig problemen verwacht. Post ik hier toch enkele tips hoe je het beste je Xbox 360 op live kan aansluiten. Tevens vertel ik je aan de hand van enkele voorbeelden welke opttie voor jou het beste is en waarom.

    Op verschillende Fora sta ik bekend als de Xbox Live Guru. Ik heb mijn kennis op gedaan door mijn werksaamheden (ik ben IT'er) en ik heb deelgenomen aan de Xbox Live Beta test Europa. Ik heb op het forum van xboxworld vaak mensen uit de brand geholpen.

    Voor we beginnen geef ik al vast de eerste tip. Raak niet in paniek! Geen stress en vooral geen zorgen. Iedereen komt op Live al kost het bij de 1 meer moeite dan bij de andere. Mocht je problemen krijgen post dan zoveel mogelijk info. Dan kan ik jof iemand anders je het snelst helpen.

    De directe connectie
    [​IMG]
    De directe connectie is de goedkoopste oplossing. Echter is deze oplossing niet de beste oplossing. Immers ga je een hoop coole dingen missen als je computer niet verbonden is aan je xbox 360. Tevens werkt deze oplossing niet voor iedereen, omdat vaak een modem aan een MAC adres is gekoppeld en dit MAC adres maar aan 1 machine word uitgegevn. Natuurlijk zijn er manieren om dit te omzijlen, maar er zijn makkelijkere oplossingen.

    Wat heb je nodig?
    • UTP modem
    • Xbox 360
    • Breedbandverbinding
    Wat moet je doen?
    1. Als je je modem aan je computer hebt aangesloten
    2. Schakel je computer uit
    3. Schakel je modem uit
    4. Sluit de UTP kabel aan op de ethernet port van de xbox 360
    5. Zet je modem aan
    6. Wacht even
    7. Zet je Xbox 360 aan
    Als het goed s kan je nu direct gamen. Wil je je weer je pc gebruiken moet je het zelde ritueel uitvoeren.

    Zijn er problemen?

    Het meest voorkomende probleem is een dns error of DHCP error. Wat kan je hier aan doen. Ga naar je computer. Start --> uitvoeren (run) --> cmd . Er opent nu een dos prompt. Tik dan het volgende in. Ipconfig /all . Noteer de volgende gevens: Ip adres, Subnet Mask, Gateway, DHCP, DNS (1,2), Physical Adres (dit is het mac adres). Zet deze gegevens in je Xbox 360. Als het goed is kan je dan gamen. Lukt het dan is je modem niet geschikt voor een directe connectie. Kies of voor een router of voor ICS

    Internet delen (ICS) gebruiken

    [​IMG]
    Internet delen (ICS) is de op 1 na goedkoopste oplossing, maar het vereist wel wat kennis om dit te installeren en goed draaiende te krijgen. Je kiets voor een ICS verbindig als jeXbox 360 en de PC (waar de modem op aangesloten is) relatief dicht bij elkaar staan of dat je een USB modem hebt. Persoonlijk is dit niet de beste oplossing. Je PC moet namelijk aan staan als je gaat gamen en ICS geeft relatief de meeste problemen.

    Wat heb je nodig?
    • UTP modem / USB Modem
    • Xbox 360
    • UTP
    • Breedbandverbinding
    • PC met 1 of 2de netwerk kaarten** of een hub/switch**
    *Als je je xbox 360 op een 2de netwerk aan sluit moet je gebruik maken van een cross UTP kabel. Echter als je gebruik maakt van een hub/swicth moet je een normale UTP (RJ45) kabel gebruiken.

    ** Je hebt een 2de netwerk kaart nodig als je een UTP (ethernet modem hebt) je kan ook een hub/switch gebruiken.
    [​IMG]
    Een hub/switch verdeeld het verkeer. Als je je modem dan op de hub/switch aan sluit kan het data verkeer geregeld worden. Een hub is geen router (Politie agent de het internet verkeer kan regelen) dus moet je wel Internet delen gaan gebruiken.


    Wat moet je doen?

    XP

    [yt]NAEkphv5F5Y[/yt]
    [FONT=Arial, Helvetica][SIZE=-1]

    Vista

    [yt]_EaHUS8NGO4[/yt]
    [/SIZE][/FONT]


    Windows XP Als je de internetverbinding wilt delen met Internet-verbinding delen, moet op de host-computer een netwerkadapter zijn geconfigureerd voor een verbinding met het interne netwerk, en moet een netwerkadapter of modem zijn geconfigureerd voor verbinding met internet.
    1. Meld je aan op de pc als Administrator (beheerder) of als Owner (eigenaar).
    2. Bij Windows XP wordt Internet-verbinding delen automatisch geladen tijdens de installatie.
    3. Klik op Start in de taakbalk, klik met de rechtermuisknop op Mijn netwerklocaties en klik op Eigenschappen.
    4. Klik met de rechtermuisknop opLAN-verbinding. Klik op Eigenschappen in het snelmenu en klik op de tab Geavanceerd.
    5. Schakel onder Internet-verbinding delen het selectievakje Andere netwerkgebruikers mogen via de Internet-verbinding van deze computer verbinding maken in.
    6. Klik op OK.
    7. De internetverbinding wordt gedeeld met je Xbox.
    Als je je internet verbinding gedeeld hebt kan je je xbox 360 aansluiten. Als jhet goed is ben je gelijk verbonden aan Xbox Live en kan je gamen.

    Zijn er problemen?

    Het meest voorkomende probleem zijn DNS problemen. Vaak is dan ICS niet goed geinstalleerd. Installeer deze dan opnieuw. Lukt het dan nog niet. Richt dan je PC opnieuw in en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk lukt het dan wel! Als je een melding krijgt als "Check Cable" heb je vermoedelijk een verkeerde netwerk kabel gebruikt. Vervang deze voor de juiste kabel.

    Router gebruiken
    [​IMG]

    De beste manier om je internet verbinding te delen is door gebruik te maken van een router. Het grote voordeel is dan dat je PC niet aan hoeft te staan als je wilt gaan gamen. Tevens geeft deze oplossing de minste problemen. Budget routers geven vaak meer problemen dan de wat duurdere routers. Maar meestal kan je met een poep en een zucht on-line komen.

    Wat heb je nodig?
    • UTP modem / USB Modem
    • Xbox 360
    • UTP Kabels
    • Breedbandverbinding
    • PC
    • Router
    Wat moet je doen?
    1. Sluit de Xbox 360 aan zorg dat er geen dvd in de lade zit.
    2. Schakel je router en Xbox 360 uit.
    3. Sluit de ethernet kabels aan.
    4. Wacht 30 seconden en zet de router aan
    5. Zet de Xbox 360 aan. .
    6. Op de System Blade, selecteer Network Settings.
    7. Selecteer Test Xbox Live Connection.
    8. Als je de melding krijgt Xbox Live Connected is het gelukt!
    Zijn er problemen?

    Noteer de foutmelding. Druk op Y. Noteer de waardes druk op A en noteer de andere waardes. Post deze gegevens in het forum. Verder geeft een router connectie weinig problemen

    Draadloze router gebruiken
    [​IMG]

    Een wireless router is de duurste oplossing. Deze oplossing gebruik je als je een grote afstand wilt overbruggen en geen ethernet kabels wilt gebruiken. Als je straks video's wilt streamen met behulp van Windows XP Media Center heb je een stabiel netwerk nodig. Microsoft vermeld dat je dan naast 802.11G ook 802.11A moet hebben draaien (je hebt dan dus een router 802.11 G+A nodig). De Wireless network adapter van de Xbox 360 ondersteund zowel G als A. B word niet meer ondersteund, omdat deze verbinding instabiel is

    Wat heb je nodig?
    • Wireless Router
    • Wireless Bridge of Wireles adapter
    • WEP of WPA gegevens van je netwerk
    Wat moet je doen?

    1. Ga naar je pc configuratie scherm
    2. Daar zie je Wirelessnetwerk configureren (Wireless Connect now) (groene golfjes)
    3. Druk op deze knop ...
    4. Maak een bootdisk (kopier deze naar je USB device .. mp3 speler)
    5. Connecteer deze bootdisk aan je xbox 360
    6. Ga naar setup van je xbox 360
    7. selecteer connect now!
    8. Je wirelles netwerk is nu goed opgezet (je WPA of WEP key word gelijk goed gezet ... geen tik fouten meer!!)

    Of probeer dit:
    1. Op je pc ga je administratie of confuguratie pagina van je wireless router. (zie de handleiding)
    2. Scrhijf de gegevens van je wireless netwerk op (SSID), channel, en de security key (WEP key of WPA)
    3. Voor je de connectie gaat aanmaken. controleer dat er geen disk in de lade zit.
    4. Schakel je Xbox 360 uit.
    5. Connecteer de wireless adapter of bridge:
    6. Schakel de xbxo 360 aan en eventueel ook de wireless bridge
    7. Op de System Blade, selecteer Network Settings.
    8. Klik op Windows Connect
    9. Selecteer Edit Settings.
    10. Op de Basic Settings tab, selecteer Wireless Mode
    11. Is je wireless network name (SSID) op het scherm te zien? * Ja, selecteer deze. Anders je de handleiding van je router raadplegen. De SSID naam word dan niet uitgezonden (Broadcast).
    12. Asl je netwerk beveiligd is met met een WEP key of WPA password. Ga dan naar de wireless security setting en vul de gegevens in
    13. Test Xbox Live.
    14. Als je de melding krijgt Xbox Live Connected is het gelukt!
    Zijn er problemen?

    Noteer de foutmelding. Druk op Y. Noteer de waardes druk op A en noteer de andere waardes. Post deze gegevens in het forum. Verder geeft een router connectie weinig problemen. Met een draadloos netwerk kunnen ook de antennes verkeerd afgesteld zijn. Controleer of je niet te veel packet loss hebt.

    Installeer Media Connect en Media Center

    Als alles gelukt is kan je Media Connect 2.0 op je pc installeren en eventueel de setup voor Windwos Media Center uitvoeren. Download de benodigde files via www.xbox.com/pcsetup . Lees ook eventueel ook mijn artikel over Windows Media Center

    Mogelijke problemen?

    Het kan zijn dat je sommige vrienden niet kan horen of niet tegen hun kan spelen. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat je poorten open moet zetten of dat je internet verbinding niet goed genoeg is. Ik kan je helpen deze problemen op te lossen, maar ik heb dan wel de volgende info nodig. Zie ook de connectivity wizard: http://www.xbox.com/en-US/support/connecttolive/webconnectivitywizard.htm

    [​IMG]

    [​IMG]


    Vragen die beantwoord moeten worden, zodat ik jullie het beste kan helpen.

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?:
    Welke provider?:
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:

    Modem

    Welk merk modem heb je?:
    Modem type?:
    USB/ Ethernet?:

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:

    Router

    Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:

    HTML:
    [b][size="4"]Het Probleem[/size][/b]
     
    [b]Wat is het probleem (korte omschrijving)?:[/b]
    [b]Welke provider?:[/b]
    [b]Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:[/b]
    [b]Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:[/b]
     
    [size="4"][b]Modem[/b][/size]
     
    [b]Welk merk modem heb je?:[/b]
    [b]Modem type?:[/b]
    [b]USB/ Ethernet?:[/b]
     
    [size="4"][b]Internet Delen / ICS[/b][/size]
     
    [b]Werk je net ICS (Ja/Nee)?:[/b]
    [b]Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:[/b]
     
    [size="4"][b]Router[/b][/size]
     
    [b]Welk merk router heb je?:[/b]
    [b]Welk router type?:[/b]
    [b]Welke firmware?:[/b]
    [b]Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:[/b]
     
    [size="4"][b]De Foutmelding[/b][/size]
    [b]Wat is de exacte foutmelding?:[/b]
    [b]Wat heb je geprobeerd?:[/b]
    [b]Waar stopt de test?:[/b]
    [b]Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):[/b]
     
    [b][size="4"]Als je iemand niet kan zien of horen[/size][/b]
     
    [b]Wat staat er bij NAT?:[/b]
    HTML code er bij gezet, zodat jullie het makkelijker kunnen invullen
    Welke poorten moeten er open staan?
    Port: 1900
    Naam: UPnP Framework
    Protocol: UDP
    Scope: My network (subnet) only
    Port: 2290
    Naam: Remote Media Center Experience
    Protocol: TCP
    Scope: Any computer (including those on the Internet)
    Port: 3376
    Naam: Media Center Extender Service
    Protocol: UDP
    Scope: Any computer (including those on the Internet)
    Port: 5555
    Naam: Media Streaming (Media Connect)
    Protocol: TCP
    Scope: My network (subnet) only
    Port: 7777
    Naam: Network Validation
    Protocol: UDP
    Scope: My network (subnet) only
    Port: 88
    Naam: Xbox Live 1
    Protocol: TCP / UDP
    Scope: Any computer (including those on the Internet)
    Port: 3074
    Naam: Xbox Live 2
    Protocol: TCP /UDP
    Scope: Any computer (including those on the Internet)
    Hoe kan ik mijn poorten forwarden naar mijn Xbox 360?
    Geef je Xbox 360 een statisch adres en check deze site voor meer informatie. Hoe je je router kan instellen: http://www.portforward.com/routers.htm
    Handige tips van ms als je een firewall gebruikt

    Windows
    McAfee
    Symantec
    Zone Labs
    Microsoft Tips
    http://support.microsoft.com/search/default.aspx?qu=360&range=21-40

    Silver = Voice chat en heel soms gamen maar niet aan toernooien mee doen ... Wil je op Live gamen (elk weekend) dan heb je een Gold account nodig. Content downloaden kan alleen met een Gold Account tenzij het speciale updates zijn ...Gold Account gaat het zelfde kosten als een Live abbo nu ... als je over gaat op de xbox 360 word je huidige Live account een Gold Account. Siver is gratis ... Gold niet
    Tevens kan je met je silver account MMO's spelen (soms tegen betaling)
    Je kan ook premium content downloaden (kopen)
    What is Xbox Live Silver?
    The Xbox Live Silver service means you can connect your Xbox 360 console to a broadband Internet connection and get functionality right out of the box without having to pay any amount of money.
    With Xbox Live Silver you can:
    Create an online Gamer Profile
    Access the Xbox Live Marketplace
    Engage in voice and text messaging
    Talk to a single friend at a time using voice chat
    Receive video messages from Gold level members
    Access massively multiplayer online games (additional fees may apply)
    What is Xbox Live Gold?
    The Xbox Live Gold is similar to the current paid Xbox Live service. The Xbox Live Gold service delivers the complete online connection package. With Xbox Live Gold you have all the features of Silver level, and additionally:
    Play multiplayer games online
    Video chat
    Multiplayer online tournaments
    Participate in Xbox Live online programming, such as Game with Fame, Play and Win, and Prime Time activities.
    De prijs
    Xbox 360 Live 12 month Value Pack ($69,99)
    [​IMG]
    • Full-year subscription + Headset
    • Xarcade Game - Billiards
    • $20 - game rebate*
    • 200 Marketplace Points
    Xbox 360 Live 3-month Value Pack ($39,99)
    [​IMG]
    • 3-month sub card + Headset
    • Xarcade Game - Joust
    • $10 - game rebate*
    • 100 Marketplace Points
    Xbox 360 Live 12 Month +1 Month free Subscription Card ($49,99 / € 49.99 )
    [​IMG]
    Xbox 360 Live 3 Month Subscription Card ($19,99 /€ 19.99 )
    [​IMG]
    Xbox 360 Live 1 Month Subscription Card ($7,99)
    [​IMG]
    De huidige Xbox Live starter:
    Xbox Live 12 Month Starter Kit w/ Project Gotham Racing 2 and Arcade ($69,99)
    [​IMG]
    Xbox Live 12 Month Subscription Card ($49,99)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wat is Xbox Live Marketplace?
    Jouw ultieme gameshop op Xbox Live voor extra content, trailers, leuke arcadegames, kaart- en bordspelletjes, demo's en meer voor de Xbox 360.
    Xbox Live Marketplace is ongeveer de belangerijkste locatie van de online service op de Xbox 360, waarschijnlijk komen sommige functies wel bekend voor oude Xbox beheerders, zoals content download en Xbox Live Arcade.

    Hoe werkt Xbox Live Marketplace?
    Ten eerste is het erg toegankelijk, zodra je bent ingelogged met Xbox Live kan je gelijk naar de Marketplace, Silver of Gold maakt niet uit, beiden hebben toegang tot Xbox Live Marketplace.
    Ten tweede Xbox Live Marketplace accepteerd geen geld, alles wordt betaald met Microsoft Points, dit zijn prepaid kaarten die gewoon in de winkel te koop zijn

    Wat kan je nou precies krijgen op Xbox Live Marketplace
    Je kan genoeg dingen downloaden op Xbox Live Marketplace voor ieder wat wel anders, onder andere:
    - Demo's en trailers
    Heb je een leuke game gezien of komt die binnekort uit, maar weet je niet of je 'm wilt kopen, download dan de trailer of speel de demo om er zeker van te zijn.
    - Skins en thema's
    Maak je interface wat meer pikanter door skins en themes te downloaden die de uiterlijk voor je menu, gamer profile veranderen en meer!
    - Gamecontent
    Voor de meeste gamers is dit de rede om lid te zijn van Xbox Live Marketplace, niet alleen omdat de content de game plezier verlengt met content, maar ook omdat het zo simpel is om te downloaden en te verwijderen.
    - Xbox Live Arcade
    Ook wel bekend voor oude Xbox beheerders, oude classics die compleet te downloaden zijn, geschikt voor alle gamers, jong en oud.

    Als je nou per ongeluk je content verwijdert hebt, bijvoorbeeld een killer map voor Perfect Dark Zero, kan je die altijd makkelijk opnieuw downloaden via Download History, gratis natuurlijk.

    [​IMG]

    Check voor meer informatie over de laatste updates en nieuwtjes op Xbox.com.
    Heb je verder nog vragen over Xbox Live Marketplace of wil je iets kwijt erover is dit de thread.

    [​IMG]
    Wat zijn Microsoft Points?
    Microsoft Points is het nieuwe betaalmiddel voor de next-gen Xbox console dat voor iedereen toegangkelijk is, bij de oude Xbox console was het zo, als je geen credit card had dan had je geen premium content, maar nu kan je dan een prepaid kaart kopen in de winkel met een bepaalde waarde.

    Wat kan ik nou precies doen met Microsoft Points?
    Natuurlijk kan je premium content via Xbox Live Marketplace kopen onder andere skins, levels, maps voor multiplayer games, volledige versies van Xbox Live Arcade games.
    In de toekomst is de verwachting dat de User-to-User transactie mogelijk zou moeten zijn, dit houdt in dat je bijvoorbeeld een skin voor Project Gotham Racing 3 kan verkopen doormiddel met Microsoft Points.

    Hoe kom ik aan die Microsoft Points?
    Er zijn meerdere manieren om aan Microsoft Points te komen:
    - Voor mensen met een creditcard kan je ze simpelweg via Xbox Live Marketplace kopen.
    - Als je nou geen creditcard hebt kan je altijd nog een prepaid/gift kaart kopen bij de lokale retailer.
    - Natuurlijk kan je ze ook gewoon winnen met promoties of krijgen bij speciale events waar ze dan worden uitgedeeld.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG][​IMG]



    Deel 2
    Deel 3
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  2. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is Xbox Live down ofzo, want ik kan er niet opkomen en bij de test Failed ie bij Xbox Live.. Het kan niet aan mn internet, router of wat dan ook liggen, omdat daar niks aan is veranderd sinds gisteravond (toen het het nog wel deed..)
     
  3. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Xbox.com is ook niet te bereiken.
    Zal wel een storing zijn of iets.
     
  4. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje is dit product de zelfde utp kabel als die er meegeleverd is met de xbox 360 of is dit een normale utp kabel?

    klik
     
  5. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat ongeveer hetzelfde ja :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bij mij ook, Xbox.com doet het ook niet.
     
  7. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt. Ik heb namelijk een verkeerde kabel gekocht, ook een utp kabel maar die was niet goed, als ik in zo'n computer winkel ben waar moet ik dan naar vragen om de juiste kabel te krijgen? is daar een aparte naam voor? Ik vroeg namelijk pas om een normale utp kabel maar dat is dus niet de juiste, alleen weet ik niet hoe die andere heet?
     
  8. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer doet hij het bij jullie niet ?

    @Fardo
    in de begin post, onderaan heb je [ulr= en dan de link maar moet URL zijn ipv ULR, ik snap dat je dat wel weet en dat het typefoutje is maar ik den kzeg het even:)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ethernet Kabel toch, maar weet het niet zeker.
     
  10. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    ik ook geen online gebeuren met de 360 ?? @FARDO, fall update?
     
  11. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik neem wel gewoon die oude kabel mee, zij zullen het moeten weten toch dus komt wel goed dnek ik, bedankt voor de informatie ik ga nu eerst die oude kabel terugbrengen en als er in de buurt een winkel zit waar ik de neiuwe kabel kan halen doe ik dit ook meteen.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    utp = ethernet kabel

    Geen idee wat er aan de hand is .. ga even checken

    Fall update lijkt me niet vanwege de feestdagen in amerika .. en anders was er wat gelekt
     
  13. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    O oke, dan ben ik weer terug bij af denk ik, want wat voor kabel moet ik dan halen aan gezien die normale utp kabel het niet doet?
     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    wat staat er op de kabel en weet je wel zeker dat het aan de kabel ligt?
     
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is er net 2 minuten geleden bij ons ook mee opgehouden :'-(
    hoop dat het snel verholpen is :)
     
  16. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    bij mij doet ie ut ook nie...

    was al bang dat ik per ongeluk iets veranderd had:)
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde probleem. Bij de homepage van Forza 2 en Halo 3 kan ik ook niet meer inloggen. Hoop dat het snel voorbij is.
     
  18. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wel als ik de reacties van hier bekijk na mijn vraag,
    ik deed de bijgeleverde kabel erin en zag gelijk een lampje op mn router dat er verbinding was en met die nieuwe utp kabel heb ik dat niet.

    grtzz
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je misschien een utp cross over cable gekocht. Die zijn om 2 xboxen direct met elkaar te verbinden. Om een verbinding met een router te maken moet je een normale utp cat5 ethernet kabel hebben (dus niet cross over). Maar volgens mij ook al zou het een cross over kabel zijn alsnog het lampje moeten branden, denk dat de kabel misschien gewoon defect is.
     
  20. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live doet het niet meer.... terwijl ik eindelijk tijd heb vandaag doet ie het nie=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina