Hey, Ik heb een probleem met half life 2. Als ik het opstart gaat alles prima, totdat ik op new game druk, dan begint hij te laden en als hij klaar is komt er 'half life 2' in beeld. Maar daarna krijg ik een 'hl2.exe' crash. Ik heb het spel net gekocht en m'n hardware is ok. ik hoop dat iemand mij kan helpen. mvg, Vince
ja ik zal het eens proberen, want de half life 2: deathmatch doet het wel. Edit: Nee het werkt niet, Half life 2: deatmatch en Half life 2: lost coast werkt wel maar Half life 2 normaal niet. Iemand nog meer sugesties?
Klik in STEAM met de rechtermuisklik op Half Life 2, kies properties -> local files -> verify integrity.. Dan controleert hij of hij wel volledig HL2 heeft gedownload. Zorg er ook voor dat bij updates -> Always keep this game upto date staat. Als hij gaat downloaden was of HL2 corrupt of waren er patches die jij nog niet hebt.
Allemaal gedaan maar helaas, ik heb ondertussen ook al m´n video instellingen op z´n laagst gezet maar te vergeefs. Ik snap er niks van.
Ik geloof dat Valve er een patch voor heeft uitgebracht. Mijn 360 heeft het steeds bij het laden, wordt er knettergek van!
ok ik ben er nu achter dat hij het wel doet als ik hem launch via steam met -nosound. weet iemand een oplossing voor dit probleem, zodat ik hem wel met geluid kan spelen?
ik heb een thread gezien op steampowered.com die ongeveer hetzelfde probleem omschrijft. Ik zal eens even kijken of ik die nog terug kan vinden. Probeer anders even je geluidskaart drivers up te daten. Edit: hier een thread (zonder antwoord): http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=573581&highlight=nosound crash
bedankt maar de link werkt niet bij mij. Ik heb geprobeerd m´n audio drivers te updaten. maar dit heeft niet geholpen...
Er staat ook helaas geen antwoord bij. Probeer anders dit lijstje te doorlopen: http://support.steampowered.com/cgi...SZwX3NlYXJjaF90ZXh0PWNyYXNo&p_li=&p_topview=1
Bij audio in het spel kan ik geen EAX optie vinden. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Zijn er nog mensen met suggesties?
Schakel steam uit Haal de ClientRegistry.blob uit de steam map (op andere locatie zetten). Start steam op. Speel HL2 Wellicht werkt dit, heb hetzelfde toen ook gehad
Hey, Het is een tijdje geleden maar ik kan nog steeds geen half life 2 singleplayer doen. Wel kan ik nog steeds half life 2 deathmatch spelen. @Chrs: Als ik dat doe en ik start daarna steam op, zet steam de file zelf weer terug op z'n plek, dus heeft weinig tot geen zin.
Het probleem is na 3 maanden eindelijk opgelost. Ik heb m'n C schijf geformateerd, alles opnieuw ge-installeerd, en nu werkt alles perfect.