Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ook ;)
     
  2. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij moest je voor dat regenboog effect zelf ook daadwerkelijk het waar kunnen nemen. Dat het verschijnsel bestaat, jazeker, maar dat je het waar kunt nemen is een 2e. Niet ieder persoon heeft in dezelfde mate te maken met dit effect, het is maar net hoe de ogen het aan de hersennen doorgeven, en hoe zij er dan weer mee omgaan. Als je tijdens een demo bemerkt er geen last van te hebben, is er volgens mij niks aan de hand. Beide technieken hebben voor en nadelen, zo is dat met alles natuurlijk. En wat in jou situatie het beste is, hoeft bij een ander niet zo te zijn. LCD heeft een aantal bekende verschijnselen die ook niet iedereen waar neemt. Tis maar net waar jij als persoon last van hebt.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad. Op school hebben we alleen maar DLP beamers en zo'n gast zei een keer dat die beamer super irritant was, want als hij met z'n ogen knippert zag hij alleen maar drie kleuren. Ik heb daar totaal geen last van en ik weet dus ook niet wat ik me daarbij moet voorstellen.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk programma gebruiken jullie voor die tekeningen? Heb genoeg geld op dit moment dus wil het een en ander gaan uittekenen en opmeten! :)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Google Sketchup:

    http://sketchup.google.com/download.html

    Als je het hebt geinstalleerd ga dan naar: Help > self placed tutorials > intro. Als je daarmee klaar bent zet dan je camera op 'iso'. Dan kun je aan de slag.
     
  6. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag een advertentie op marktplaats voor projectieschermen, zéér goede prijs.
    Is iemand hier bekend mee?

    Voor die prijs lijkt het me wel wat! Wou eerst zelf een scherm maken maar hiervoor hoef ik het te laten!
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Misschien wel handig als je even de link geeft. ;)
    Dan kunnen de mensen hier een iets beter oordeel vellen.
     
  8. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ziet er prima uit toch :)
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt op mijn scherm:). En daar ben ik nog steeds erg tevreden over:).
     
  11. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Okedan!

    Ja voor zo'n prijsje lijkt mij het ook wel de moeite waard!
     
  12. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand hier de "algemene" prijs voor een hd ready beamer te huren voor een 3 tal dagen?
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet 100%, maar ik zou er zeker niet meer dan € 150,- a € 175,- max. voor betalen voor 3 dagen.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    weet niet of je een ps3 hebt, maar die sluit je er dus moeilijk op aan.

    Verder veel goeds over de beamer gehoord, is 1tje uit het 'vertrouwde' rijtje zeg maar.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    PS3 zal er voorlopig niet komen. Ik zit nu even te kijken, ik zou graag mijn PC, 360 en een DVD speler op aan willen sluiten. Nu kan de PC dus met VGA, de 360 met component maar dan houd het dus op qua mogelijkheden, een dvd speler kan ik niet echt aansluiten en de meeste dvd spelers upscalen via hdmi...

    EDIT: Zo te lezen kan de 360 alleen dvd's upscalen met de HD-DVD add on, dus kan ik nu het beste die add-on gaan kopen of zeggen van ik sluit de xbox 360 aan met component en ga op me PC dvd's afspelen met VGA?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zover ik weet upscaled de 360 je dvd's ook met een vga-kabel, maar dat weet ik niet zeker. Maar waarom zou je naast je 360 er nog een dvd-speler op aan willen sluiten?
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat de 360 DVD's niet echt op hun best laat zien. Maar ik kan alleen terug vinden dat de 360 alleen upscaled met HD-DVD add-on, en dan alleen via VGA idd.

    Maar misschien is het toch een leuk idee om een HTPC te bouwen, aangezien het toch ook erg gaaf is om series en films in echt HD te kunnen kijken. Kga is even kijken wat de opties zijn.

    EDIT: Ik denk dat ik de TW200 koop en eerst maar is begin met gewoon alles op de 360 te doen via VGA en dan kijk ik nog hoe ik het verder ga aanpakken, zo te zien upscaled de 360 gewoon.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  19. ruby_lexie

    ruby_lexie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi there,

    Ik ben op zoek naar een 10m lange HDMI kabel met een zo klein mogelijke connector, zodat deze door een loze leiding kan die ik aan heb laten leggen.

    Ik heb begrepen dat 10m een haalbare afstand is voor een HDMI kabel, maar dat er wel heel veel verschil in kwaliteit is. Daar heeft vast iemand ervaring mee.

    Het betreft overigens een panasonic pt-ax100e projector die nu op een XBOX 360 met component aansluiting is aangesloten. Deze wil ik straks met een HDMI kabel aansluiten en tevens toekomstige apparatuur met deze HDMI kabel aansluiten.

    Alvast bedankt.
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina