Halo 3:Ranked Team slayer gamertags

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door joost23, 22 okt 2007.

  1. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me meestal aan een slecht team bij teamslayer, dus daarom open ik dit topic. Laat je gamertag achter + teamslayer skill level +highest skill en voeg elkaar toe, zo kunnen we misschien met xboxworld mensen goede teams samenstellen.
    Zodat je gewoon altijd een goed team kan samenstellen als je online bent en het belangrijkste gewoon lol kan hebben met een team nederlanders.

    Dus ik begin zelf even,
    Gamertag: JoostbB NL
    Teamslayer skill: 19
    Highest skill: 42

    Ben helaas de komende 2 weken niet veel online ivm tentamens, maar het leek me gewoon een goed plan om hier meer te starten, zie jullie op live:thumbs:
     
  2. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    kick, inmiddels 37 met teamslayer en highest skill 43
     
  3. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jouw al toegevoegd;)
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Jullie mogen mij ook toevoegen, mij lijkt het leuk om een goed team slayer team samen te stellen zodat we een beetje kunnen winnen. Ik zit nu vast rond 33 omdat ik de hele tijd met een slecht team opgezadeld word.

    Team slayer = 33
    Slayer = 35
    Objectives = 8(nog niet veel gespeeld)

    zerocha0s1234
     
  5. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je toegevoegd
     
  6. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Mr MikeMan

    Level 34
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Joost, sorry dat ik niet reageerde toen je wou spelen, maar ben aan het leren voor tentamens en ik speel als ontspanning af en toe even een potje Slayer, geen tijd om Team Slayer te gaan doen.
    Vanaf donderdag heb ik alle tijd:)
     
  8. etienn0vic

    etienn0vic Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag: x Etienne 29 x
    Teamslayer skill: 39
    Highest Skill: 39

    Ben vanavond hele avond beschikbaar, dus voeg me maar toe. Ik heb wel zin om met wat goede spelers te spelen.
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heet Vriendloos, en ik heb skill level 41 met team slayer nu. Ik moet vanavond wel werken en zal dus niet online zijn, maar morgen en overmorgen avond kunnen we wel samen spelen.

    En ik erger me erook aan om steeds met die newbs te spelen -_-
     
  10. CocaBusiness

    CocaBusiness Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    CocaBusiness. Ik ben alleen in het weekend online.
    highest skill 44 lone wolves
    team slayer 26 dacht ik.
    zo te zien zijn jullie allemaal een stuk hoger bdus zie maar of je wil spelen.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als jullie praten vind ik het sowieso al een plus, teammaten die om de 3 sec dood gaan en nooit zeggen waar de tegenstander zit zijn namelijk vrij irritant :).

    Gamertag: COOKIE X
    Team slayer skill: 40
    Highest skill: 41 (lone wolves)

    Als iemand me wil adden, zeg het dan ff in een message via live :)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Gamertag: iRoy
    Team slayer skill: +- 18
    Highest skill: +- 18

    Tjah, nog niet veel tijd gehad om te spelen, en met vrienden vooral Big Team Battle gedaan. Maar Team Slayers blijven vet :D
     
  13. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag: rawdiee
    Team slayer skill: 37.....(reden kan je wel raden lijkt me anders antwoord ik hier niet)
    Highest skill: 40 (team slayer)

    Voeg maar toe als je wilt;)
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Haha etien, ik snap niet waarom je zo stoer doet als je goeie spelers zoekt. Als je nou voortaan niet zo puberaal doet en lief vraagt of ik jou wil helpen met je level, heb je die lvl50 zo te pakken hoor!:'-(

    Maargoed omdat ik dus merk dat er vraag is naar een hoog level biedt ik mijn bolderkar te leen aan. Ik ben lvl38 en ik wil best wel helpen voor naar de 50. Om deel te nemen in de bolderkar stuur dan FR naar: TsS Enthalpy.
    De eerste 3 FR's worden geaccepteerd en toegelaten tot de kar. De rit begint donderdagavond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2007
  15. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen probleem heb zelf ook tentamens tot donderdag, heb de meeste van jullie toegevoegd :thumbs:
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    TsS heeft aardig wat goede spelers dus ben benieuwd :) Speel zelf af en toe met the don omdat ik hem al een tijdje kon van school dus ben benieuwd naar de rest.
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Vermenigvuldig don zn skills met 8 en je hebt een globale indicatie van mijn skills. Denk er wel aan dat ik altijd een blinddoek om heb om het eerlijker te maken voor de tegenpartij.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2007
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Towel, Prachtkerel. Maar moet je voorstellen dat Towel, aka TsS Enthalpy niet eens het eerste team van TsS heeft bereikt, omdat hij te slecht was!! :b::lol: Dat geeft een beetje een indicatie van mijn skillz ;)
     
  19. Towel

    Towel Guest

    Pssst, laat dat aub achterwegen, niet iedereen hoeft dat te weten:x. Dat ik geplaatst ben in het silvere team wegens skillgebrek voor het gouden team is al erg genoeg.
     
  20. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben trouwens ook wel in voor een potje-met nederlands sprekende teammaten.

    voor team slayer en evt. ook big team battle!

    Ben regelmatig s'avonds online


    live naam: tromp 299
     

Deel Deze Pagina