1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze dat dan niet aankondigen?
     
  2. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het weer
    alleen matchmaking doet het niet:eek:
     
  3. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, hey zit jij al lang bij BBE ? heb nog tegen jullie gespeeld met halo via xbox connect
     
  4. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    ja vanaf het begin al }:]
     
  5. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    nog zin in een paar CTF BG's dit weekend? 8)
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik mis de "capture the flag" games....
    Zo vaak VIP.... Niemand wil die game variant spelen... Waarom zo weinig CTF??
     
  7. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Als iemand zin heeft om af en toe te spelen, of eventueel een team te vormen. Voeg me maar toe: zerocha0s1234. Bij voorkeur 30+.
     
  8. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik voeg je wel ff toe, ben nu highest skill 43
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is wel op een kut tijd :9
    Om 8 uur sochtends voor ons :)
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil infection ook zo graag doen maar ik vind nooit een infection game :'-(
     
  11. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    kewl, kan ik eindelijk die laatste medailles halen!
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Om 8 uur 's ochtends? :eek:
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nou, ik denk niet dat het je lukt om: mmmm brains te halen.
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, klopt. Net als Hell's Janitor niet.

    Maar 3 zeker wel.

    8 uur 's morgens Cookie? Duurt toch 27 uur die Marathon van hun?
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Toenet tijdens een team slayer match zat een gast de hele tijd te zeuren over hoe slecht ik wel niet was en hij zo goed was. Wat gebeurde was dat ik bovenaan eindigde door eigenhandig 2x het hele vijandige team uit te moorden en hij laatste met 5 kills, revenge heet dat. Ik haat zulke mensen.
     
  16. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier alle FFA achievements gekregen zonder eens 'te teamen' met andere? gaat zó moeilijk hier.. zeker die met 2 kills met 1 laser.. :mad:
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt HE-LE-MAAL GEKKK van die mensen in LoneWolves!!
    Het is zooo fokking onmogelijk!!

    Stel je komt (door een of andere reden) met maar 4 mensen in de game, of zelfs met 5 mensen heb je dit dilemma al...
    De eerste optie is: Slayer op Snowbound.

    Wat moet je dan doen?!
    Snowbound lijkt een leuke map, maar dat is het zeker weten neit! JE hebt 1 fokking iemand die de shotgun/invis in het begin heeft.. Deze heeft zowiezo een stuk of 5 kills.

    En als de invis weg is, is het enige wat rest bij deze map: Campers die bij de 'poortjes' zitten met een shotgun. FOKKING GAY.

    Maar toch, als je dan vote.. Krijg je fokking King of de Hill of nog erger: ODDBALL!!

    Oddball is me toch een fokking hel! Degene met de bal gaat bij zo'n poortje staan en is ongeveer niet te verslaan.
    Ik ben dan altijd degene die m maar gaat flanken, hem zwaar verzwakt. Maar hierdoor gaat hij naar de andere kant van het poortje en de tegenstander krijgt de ball..
    Of hij staat in een bubble shield, nog leuker! Onmogelijk te killen want iedereen die in de buurt komt krijgt een mep met de bal.

    En dan heb ik het nog niet over al die fokking KUTnoobs die je gaan killen wanneer je helemaal vanaf dat fokking kuteind van het level naar de bal probeert te lopen (wie bedenkt die klote spawns bij oddball/king of the hill?!)..
    En dat is nou juist wat ook king of the hill zo kut maakt: Ze gaan je neerknallen terwijl je al die tijd gewoon rustig vlak achter ze liep en ze met rust liet, totdat het gevecht om de hill begon (iemand anders stond namelijk met een stuk of 40 punten verschil voor.. HEY! Miss moeten we die eerst even killen?!).

    Of het gezannik van: Vote de slayer, dan krijgt 1 iemand alle punten bij oddball/hill.
    Hoevaak dit wel mislukt, deamn!
    Ik veto dan nooit maar doe wel gezellig mee,aangezien hij dan haast altijd wordt ge veto-d.
    Zijn mensen nou echt zo dom dat ze niet weten dat wanneer jij 1 iemand alle Hill punten wil laten hebben, je niet bij hem in de hill kunt gaan staan?!!

    IK WORD GEK !!
    Mij zul je hier niet vaak meer tegenkomen, doe mij maar mooi rumble pit. Met teminste 6 spelers ipv die miezerige 4 of 5.. En beetje chille game modes, vooral slayer en soms wat swords ofzow.. Deamn wat is dit kut geworden zeg!

    Edit: @Xink.. Ik heb ze allemaal zonder nep valsspelen. Heb zelfs al 2x een double kill met laser gehad bij Lone Wolves
     
  18. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^^

    L O L
     
  19. ravenclaw

    ravenclaw 360% pure

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    aan red devil nl ben het helemaal met je eens 100% ik speel bijna alleen nog rumble pit en wat snowbound betreft wat een f*cking level
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Snowbound is idd gaar, zou stuk beter zijn als ze de poorten in de base weg zouden halen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina