1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation koopjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    de 60gig starterspack wordt op 10okt 499eu
     
  2. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waar ik een ps3 pack voor 499 kan kopen waarbij ik zelf kan bepalen welke 2 spellen erbij zitten? Zag wel hierboven een paar sites langskomen maar daar kan ik niks meer vinden.
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk het niet, want daar ben ik ook op zoek naar gegaan, maar heb geen enkel winkel kunnen vinden die het doet.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    heeft iemand al tomb raider gespot voor de psp?
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hebben mensen hier ook ervaringen met het kopen van ps3 spellen via ebay? Aangezien de games allemaal regiovrij zijn.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    kewl voor 20 euro is legend ook wel de moeite waard .. Prince of persia lijkt me ook wel wat ;)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zelf ook Prince of Persia Revalations. Zeker de moeite waard voor 20 euro.
     
  9. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Kameo al in een ander topic zei,
    De Bart smit heeft een nieuwe folder die vertelt dat je op 6 nov 15% koting op alles hebt, Console's spellen, assesoires.
    Altijd mooi.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heeft iemand dit vaker geprobeerd? Want dit maakt playstation icm play-asia erg goedkoop!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nieuwe dag, nieuwe reply ;)

    www.gamehubs.com

    Alle ps3 games voor 42 incl verzenden :)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Betrouwbaar?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zelfde soort site als Play-Asia.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zat net op een site waar iig meerdere mensen ook daadwerkelijk daar bestelden.

    Even wat links:

    http://forums.britxbox.co.uk/viewtopic.php?p=1228485&sid=dadeec3b344b98158cc0f53164a48be8

    dit is Deens, maar snap het nog deels ook 8)
    http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28360&PN=2


    van een andere site:

    http://www.planetmgc.com/vbforum/archive/index.php/index.php?t-7578.html

    Cypher17-08-2007, 03:44 PM
    This site has games dead cheap. I have never tried it but someone I know uses them all the time and he says I have dealt with this chap before on e-bay he has now opened his own online shop, he is very trustworthy and worth getting your games from his website is Gamehubs.com (http://www.gamehubs.com) And When I questioned him saying they seem too cheap to me has answered its all good, I have bought about 7-8 games from this chap, they are shipped from hong kong, very trustworthy guy, all games on there site are region free Gamehubs.com (http://www.gamehubs.com/index.php)

    This post sounds like an advert but it's not. How stupid does that sound??$$$

    --------------------------------------------------------------------------------



    Feit is dat je met paypal kan betalen en daar schijnen allerlei voorwaarden aan te zitten. Ik heb een ander bod via Ebay op Folklore, als die niet doorgaat probeer ik deze site en hou jullie op de hoogte.

    Anders eerst weer wachten op salaris ;)

    edit: @ Rivanov: alleen die verscheept niet naar Europa :mad:
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Alle Blu-Ray films waren bij de FRS 3 halen 2 betalen
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    @ Kevf: Sommige games wel. PGR4 heb ik ook van Play-Asia, paar dagen later stopte ze opeens met de uitlevering naar de EU. Maar dit is toch niet op alle spellen van toepassing? Anders wordt het dus voortaan Gamehubs.com, mocht die daadwerkelijk betrouwbaar zijn.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wacht liever even tot iemand hier of op een ander forum daar games heeft besteld :9

    Vind de site er niet superprofessioneel uitzien en buitenlandse quotes als 'een vriend van me zegt dat-ie daar 7-8 games heeft besteld en dat alles regio vrij is' vind ik uiterst onbetrouwbaar.

    Sowieso zijn die 360-games volgens mij niet allemaal regio vrij.
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de levering duurt volgens mij ook super lang. Ik bestel gewoon bij Bol.com, kost misschien een tientje of 2 meer maar dan weet ik ook zeker dat ik hem gelijk in huis heb. Want volgens mij duurt het echt 2-3 weken voordat de game bij die site geleverd is. Dat is mij t e lang :+
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb er net CoD4 besteld voor 44,- inclusief verzenden.

    Prima deal en direct een mail er achteraan hoe het kan dat hij die game al in stock heeft. Ook vermeld dat ik lid ben van een grote gamingcommunity en dat er hier meer mensen met die vraag rondliepen. Op die manier heb ik hopelijk een beetje druk neergelegd bij hem om goed te 'presteren'. Hou jullie op de hoogte :)
     
  20. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt! Het gaat om de 40 GB versie. Bart Smit houdt deze actie omdat ze een x aantal jaar bestaan.

    Dit is de link naar de folder: http://www.bartsmit.com/folders/showBrowseFolder4407.php .

    Ik ga hem halen, samen met Ratchet & Clank! De witte versie komt helaas nog lang niet naar Europa anders had ik die liever gewilt. Staat toch netter naast de 360 :) .
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina