Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet mogelijk om een gereden race in career mode opnieuw te doen.? :eek: Als ik nu even niet oplet, of ik rij gewoon niet goed,eindig ik als laatst en kan ik er niks meer aan doen. :x
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Tijdens de race kan je restarten. Na afloop niet meer.
    Maar no worries. Je speelt de game niet uit door alles te winnen, maar door Rank 1 te halen. Sommige races heb ik nooit gereden.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    1 ding snap ik niet:

    ongeveer 1 jaar geleden was er een ontwerp wedstrijd van peugoet.
    de auto die ontworpen was door de winnaar, zou in de pgr4 komen.
    maar ik zie de auto nergens...
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je speelt toch wel op easy he? Je krijgt daarbij namelijk met zoveel wk punten/kudo's als bij een hogere "moeilijk"heidsgraad. Ik heb ook de eerste twee seizoenen op hardcore gereden, maar dat was nergens voor nodig :)
     
  5. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    als je rank 1 bent heb je eigelijk carreer uitgespeeld?
     
  6. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik speel hem op easy. Maar als je tweede/derde of vierde eindigt, krijg je minder kudo's (en punten?) dan dat je op de eerste plek eindigt. Je gaat gelijk door naar stage 2, zodat een herkansing niet mogelijk is. En uiteindelijk wil je zoveel mogelijk kudo's behalen lijkt me. (o.a. voor nieuwe auto's en klimmen in rang)
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Rank 1 halen is inderdaad het "uitspelen" van de career. Ik weet ook niet of er een limiet zit aan het aantal seizoenen dat je kan spelen

    OMG!
    Op easy hoef je niet eens je tv aan te zetten! Geblinddoekt, en in z'n achteruit win je nog met 3 vingers in je neus. De AI staat letterlijk bijna stil om een bocht te maken.
    Dus ik neem aan dat je niet hoeft te vrezen om 3e/4e te eindigen (tenzij je in slaap bent gevallen, en dat je met 2 v/d 3 rondes achterstand moet beginnen :9)
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    volgens mij gaat het om het behalen van rank 1, en dan zijn er gewoon onijndig seizoenen om alsnog alle races te kunnen doen
     
  9. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nog toe heb ik nooit echt race spellen gedaan.. :p Dus even rustig wennen aan het rijden kon geen kwaad lijkt me zo. (ik kwak nu met het grootste gemak tegen de muur) Kan later altijd nog de moeilijkheidgraad opschroeven om de uitdaging erin te houden. Maar door een stuurfout eindigde ik gister op de tweede plek, in arcade kan je hem dan rustig nog een keer rijden. Maar ik was wel verrast dat ik zo door ging naar stage 2.. Ik weet echter niet wat de gevolgens zijn als je een race niet wint, of als je te vaak een race verliest..
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, ik zit nu in seizoen 3 en ik ben nu Rank 1. Alleen ik speel nog ff verder, omdat ik toch wel die Ferrari FXX wil, die je pas door een Invitational in seizoen 4 kan winnen.
     
  11. Skoezie

    Skoezie Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond de demo van dit spel niet echt veel aan, maar aangezien ik het spel via deze site gewonnen heb, lag hij gistermiddag op de mat. Uiteraard gelijk maar ff de 360 aan geslingerd. Nu ik wat langer gespeeld heb met wat andere banen en auto's moet ik toch m'n mening wel wat bijstellen. Zeker een vermakelijk spel met top graphics. :)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Serieus? :+
    Hmm, dan zal ik ook maar verder gaan spelen. Sinds ik Rank 1 ben speel ik totaal geen Career meer.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Slome :+

    Ben nu rank 4, dus nog 2 events en dan is de career ook klaar...Boring :')
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zelfde verhaal hier :9
    Ik moet nog een hele boel "iventational vehicles" unlocken :eek: Heb toch echt geen zin om de career nog aan te raken 8)

    Heeft geen gevolgen :) Gewoon zorgen dat je race 2 en 3 wel wint. Dan heb je (vaak) wel de 1e plek in dat toernooi. Je moet niet veel lager eindigen dan 2e/3e, want dan kan het wel eens krap gaan worden :)
    Maar zoals ik al zei, als je een beetje de controls onder de knie hebt, word je met gemak 1e :)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoeveel cars unlock je nog met die Invitationals? De Ferrari FXX zeker, en welke nog meer?
     
  16. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    En anders kan je neem ik aan ongestraft 'restart race' doen totdat je wel eerste bent..?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zolang je niet gefinished bent, kan dat zonder problemen :)

    Volgens mij ook nog een hoop brommers, maar die rijden kut, dus die hoef ik niet 8)
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee inderdaad. Ga dan alleen nog voor de FXX.
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje van mijn kant,

    Ik was bezig met de "win al three majors achievement"
    Maar door een n00b fout van mij,heb ik gister die qualification van die major niet gehaald.
    Dus mocht ik ook niet meer aan die major race meedoen.
    Kan pas weer "next season"
    Maar aangezien ik al op rank17 sta vroeg ik mij af of ik nog voor die achievement kan gaan?
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je kan daar makkelijk nog voor gaan. Ik sta nu 4de en heb al 9 majors achter de rug ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina