Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind het ook vervelend dat je niet altijd uit/thuis tenues kan selecteren.. want in exhibition wedstrijden kan het toch wel? Waarom zouden ze het dan niet toestaan in (Master) Leagues en Cups?

En nog een vraag: Als ik een ML wil beginnen, kies ik Create Original Team, en dan moet ik kiezen uit tientallen verschillende fictionele teams, bestaande uit ML United A t/m Z, Allstars van een aantal grote landen, en nog een aantal verzonnen clubs.
    Heb ik even gekeken, en al die teams blijken hetzelfde te zijn, wat ik best gek vind. Wat is dan het nut van al die verschillende clubs? Of is het alleen voor de namen en tenues enzo?

2. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Pff die a.i verdedigers uit je eigen team zijn echt een drama, lopen elke keer bij hun man weg en die krijgt dan de bal en maakt een doelpunt :confused:

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    lol :)
    Ik heb het gevoeld dat ze veel beter verdedigen dan in deel 6 :)

4. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Het kon moeilijk slechter gaan :'-(

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  5. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    moet je ff hier kijken

http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=183633

staan alleen de oficiele namen moet je ff uitvissen wie wie is, sommige kan je vervangen voor de orginele spelers die al in t spel zittten de andere moet je ff kijke wie ut is en aanpassen

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
  7. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    das lang nie genoeg ik kreeg hem pas toen ik nog zeker tien meter naar achter stond want vanaf waar jij schoot lukt het nog wel is .
    Wel lekker schot trouwens

8. Drogba

Drogba Guest

Dit wil ik ook wel eens weten, ik kan de meeste spelers wel even Registeren maar er blijven een hoop over die je zelf moet creëeren

9. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op pesfan.com forum staan wel werder en bochum

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    lol, daar maak je wel een punt :thumbs:

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt, was 26 meter. Maar volgens mij tellen ze niet schuin naar het doel toe. Zijn toch wat extra metertjes :)

12. Besman

Besman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel schuin ook want dat zie je ook als je bij trainen je vrije trap in steld.
    Mij is het wel gelukt was echt niet veel verder dan de middelijn zondag streper met gerrard_O_ die vent blijft heilig!
    Dus mijn tip is vergis je niet in 35 meter en om het te krijgen doe een match met een goed team tegen een slecht team en zet je instellingen op excellent dan vliegt hij er best gemakkelijk in van zo ver

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa ga ik dat maar is doen. Maar het lijkt nu al verder dan 26 meter. Zit nu maar 10 meter van de 16 af, lijkt wel meer. Ach ja hoop dat ie een keer van ver erin valt. Ga niet de hele dag proberen voor een adchievement!

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net een bizarre wedstrijd achter de rug met Juventus. Het begon al apart, in de eerste minuut werd een speler van mij getackeld door de scheids 8) (ik heb de replay bewaard, zal hem later wel uploaden). Voor het eind van de eerste helft stond het 1-0 voor mijn tegenstander, en al snel na rust werd het 2-0. Ik had de hoop al een beetje opgegeven, maar eigenlijk kwam na de 2-0 heel snel een counter van mijn kant, die er goed inging! 2-1 dus.

Het was ongeveer rond de 80ste minuut dat ik het gelijk wist te maken met een leuk steekpassje gevolgd door een loeihard schot in de kruising.

En toen begon het ;). In de 86ste minuut dacht ik de wedstrijd te besluiten, door op een zakelijke manier de 2-3 erin te knallen. Helaas gaf ik vlak daarna, in de 89ste minuut een corner weg. Deze werd in eerste instantie gemist, maar in de rebound helaas ingekopt. Ik probeerde vanaf de hervatting zo snel mogelijk me te manouvreren naar het goal van de tegenstander. Even niet te veel passen en gewoon richting doel stomen. Er volgde inderdaad een doelpoging, die werd weggetikt door de keeper en ook ik kreeg een corner. Nu móest hij wel erin gaan. De bal kwam precies tegen het hoofd van mijn speler en ik kopte hem...... op de lat! Daarna kreeg ik ook een rebound, maar deze werd door een verdediger achtergewerkt. Nog een corner. Helaas ving de keeper deze, en hij gooide uit, máár de scheids floot nog niet af.

Mijn spelers renden als een dolle achter de bal aan, en in mijn pogingen de bal te krijgen tackelde ik 'per ongeluk' een tegenstander iets te hard. Een gele kaart voor mij, vrije trap voor de tegenpartij. Deze vrije trap werd extreem goed benut. Hij werd genomen op de helft van de tegenstander, en kwam in de diepte aan op een tegenstander aan mijn doelkant. Het was 1 op 1 met de keeper, dus ik liet hem uitkomen. Net iets te ver, want hij tackelde net buiten het strafschopgebied. Rood voor de keeper, in de blessuretijd die al veel te lang uitliep! Ook dit werd een vrije trap voor mijn tegenstander, die gelukkig net naast ging. Ik trapte uit, en eindelijk blies die klotescheids af :+

15. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Zelfs toen ik een corner er in één keer indraaide was het nog maar 33 meter. Daarna maar vanaf de rand van de middencirkel blijven schieten, na vijf keer proberen was het raak!

16. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik mn cm 01-02 update oktober2007 om die stats aan te maken.. ik heb 1.fc nurnberg en alamania aachen, ga zometeen werder en hsv maken

thnx! ik had er overheen gekeken! :) edddittteeeeeeeee!!! ;)

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  17. Drogba

Drogba Guest

Geen link? Heb overal gekeken daar niks kunnen vinden.

18. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen die stomme smarties bovenin het scherm niet ophoepelen..
    De drie groene grafiekjes zeggen me al genoeg als ik een tegenstander selecteer...straks zetten ze op het scherm er ook nog bij van welke provider het is...grrr...hoe leger mn scherm hoe beter t overzicht

oja, wat is dat met ingooien ?
    die speler staat eerst een halve minuut een buikdans te doen !!
    gooi in man !!!

Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Bij die ingooien hebben ze inderdaad geen haast :{
    Geldt trouwens ook voor de doeltrappen van de keeper. Moet eerst weer die scheids op z'n fluit geblazen hebben :{
    Verder had ik nog gehoopt op een camera die nog wider is dan wide :9 Zodat ik vanaf m'n verdedigers t/m m'n aanvallers kan zien wie wat doet. Nu moet ik (weer) op gevoel van het radartje gaan passen :)
    En nee, ik ga geen birds eye als camera spelen :9

20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand even alle tranfsers in de openingspost zetten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina