Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wide en dan range op 9 zetten. De camera draait dan mee. Zo speelde ik ook altijd met PES6 en PES5. Heb je veel meer overzicht voor mijn gevoel. Overigens heb ik dit zelf nog niet aangepast. Weet ook niet of het nu kan.

2. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha, wide en range 9, zal ook es kijken. Heb nu ook de radar in doorzichtig, is ook best te doen.
    Vanavond weer es gamen, zal es wat nederlanders uit dit forum toevoegen, want dan is de snelheid meestal goed.
    De zinnetjes zijn wel handig, zoals "good game" enzo.

3. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    ok dit is top dan wel natuurlijk alleen bij playermatch maar ik speel meestal toch alleen tegen vrienden.

thnx.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Omg, ik heb dat volgens mij nooit gedaan/geweten :eek: Had ik al die jaren nog beter kunnen presteren :9 Zou straks een even kijken. Bedankt iig.

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Range op 9? Heb ik niet gezien maar misschien eroverheen gekeken. (zit trouwens toch met fokking 4:3 vanwege 360-VGA-PC TFT monitor, een combi die in PES6 wel in 16:9 mode werkte, met zwarte balken boven/onder)

En doorzichtig radar ... ik kan dan nauwelijks meer iets zien (door doorzichtigheid is niet in te stellen op 360)

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik kan ook geen range 9 oid. vinden. Kan allen camera en "focus punt" (player/bal) kiezen.

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Die range is er volgens mij uitgehaald.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    leuk man PES2008 online, NOT:mad:. mag ik mij even uitlaten hierover.

Heel die online modus is zo corrupt als de t*ring. Beeld freezt vaakt, stats worden niet goed bijgehouden en het meest frusterende is dat ik gisteravond scoorde uit een free kick in 2 wedstrijden in ranked match en die achievement niet kreeg. toen was de maat vol en raak deze game voorlopig ff niet aan totdat er een patch is gekomen. crapzooi.

zo dat moest er ff uit:9

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oefen gewoon ff verde roffline, doe ik ook!! :thumbs:

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    heb er nog niet naar gekeken, maar dat zou ik wel jammer vinden. Vooral achter- en voorin had je dan net ff wat meer overzicht.

11. Armin_NL

Armin_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beaten all teams?

Beste mensen!

De achievements vind ik dit jaar wel beter vergeleken met vorig jaar, alleen ik vind ze wel onduidelijk aangegeven.. Zoals de leaque's bijvoorbeeld.. Het is dus niet de bedoeling om de 1ste te eindigen.. Maar om alle leaque teams te verslaan.. Maar nu had ik dus de eredivisie uitgespeeld.. en als 1ste geeindigd, maar kreeg dus geen achievement.. Das best kut want nu weet ik dus niet meer van wie verloren heb.. Mja.. Nog meer mensen die dit vinden? Of hetzelfde probleem ook hebben? Misschien een paar tips?

Gr Ralph :)

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Zowiezo moet je je eigen team nog verslaan... Je kan zeker niet meer terugzien wie je wel en niet hebt verslagen bij de callendar?

13. Armin_NL

Armin_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo.. jawel dat kan nog wel.. Alleen de eerste helft van het seizoen heb ik bijvoorbeeld gelijk gespeeld tegen NAC, Heerenveen, Ajax.. Die heb ik dus niet gewonnen.. Maar de tweede helft van het seizoen heb ik hun verslagen.. Dus dan zou je toch zeggen dat je ze allemaal verslagen hebt.. Ik speelde zelf met AZ.. En in exibition mode heb ik PSV gepakt en AZ verslagen.. Maar nog steeds geen achievement.. Ben ik iets vergeten?

Gr Ralph

14. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  15. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je online niet direct nog een keer tegen dezelfde persoon spelen?
    Er staat wel play again with same teams, maar je kan dit niet selecteren....

16. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben net met Ajax begonnen in de eredivisie. Ik zit pas in mijn 6e wedstrijd. Ik heb vanmiddag ook een paar wedstrijden online gedaan maar daar stop ik even mee. Tijdens de eerste wedstrijd kreeg de tegenstander een corner en ik trapte de bal over de middenlijn en ineens verspringt het beeld en zie ik de bal in mijn doel liggen en staat hij voor met 1-0. Bij de derde wedstrijd liep de tegenstander mijn strafschop gebied in en mijn verdediger stond te ver van hem vandaan. En zonder dat er iets gebeurt fluit de scheidsrechter en krijgt mijn tegenstander een strafschop. Hij wist zelf ook niet waarom hij die strafschop kreeg.
    Bij PES6 was het dat je eerst bijna met niemand een verbinding kon maken en nu dit. Totdat er een patch is speel ik hem niet meer online.

17. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Chill...8) Het rare is alleen, dat heeft bijna iedereen, dat het altijd in 1 iemand z'n nadeel is. Het is bijvoorbeeld niet zo dat jij eerst een tegendoelpunt uit het niets krijgt, en daarna een penalty voor. Echt alles is dan tegen je.:9

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zo erg is het hier nou ook weer niet :9 Maar speelbaar is anders :)

19. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
  20. ALojan

ALojan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het laggen valt vandaag erg mee!
    Je kan redelijk normaal spelen als je iemand kiest met drie groene streepjes.

Ik heb twee vragen...., hoe werken die divisies online.... en kun je niet nogmaals tegen dezelfde player spelen zonder weer naar het menu te moeten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina