The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    hoe kom je snel aan geld...? bij mij is het altijd op:confused:

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Je lichaam verkopen.

Nee grapje, I dunno, ik vraag me soms hetzelfde af...

3. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    veel dungeons plunderen, daar vind je altijd wel goede shit, en koop een huis, dan kun je alles bewaren en verkopen als je geen geld hebt of je merchentile hoger is.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Moet je je alchemy skills heel hoog upgraden. Dus ook alle Master apparaten zien te krijgen. En dan kan je gewoon in de winkels, of ergens anders gewoon allemaal alchemy producten kopen. Dat mengen, en dan krijg je een poision, en die kan je voor meer geld verkopen. Tikt vaak lekker als je ff bezig bent.

@ Yellow, was het maar een week? :mad: Dát wist ik niet. :9 M'n XBox was toen toch naar de reparatie-boer...

5. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    dat werkt echt niet meer zo goed als vroeger, maar het werkt wel

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met je high lvl character naar caves gaan, die zitten dan immers vol met bandits and marauders die ebony en glass armor en wapens bij zich hebben

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kasteel is 150 Points. Niet gratis meer dus..

8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is Knights Of The Nine dan? Is dat ook een expansion zoals Tribunal en Bloodmoon bij Morrowind en Shivering Isles bij Oblivion of iets anders?

Wat kun je hier precies mee dan?

9. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, als laag lvl character vind je niks en als hoog level wel veel inderdaad, super vet gedaan dat dat zo is, niets ligt daar vast.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Vette armor krijgen, een tien uur durende quesr volgen en een hele leuke knusse hide out waar jij en je partners lekker kunnen slapen. ;):9

11. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom net van de Mediamarkt weer, daar heb ik Oblivion GOTY gehaald voor €35. Als ik Shivering Isles en Knights of The Nine download, ben ik meer kwijt aan het kopen van Live Points.

Maar hoe zit het nu, kan ik gewoon doorspelen met mijn eigen saved game van mn gewone Oblivion editie? En kan ik ook gewoon gebruik maken van mn Battlehorn Castle download, die ik al heb op mn HDD?

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    35 is een mooi prijsje! Als ik hem zo ook zou tegenkomen zal ik die ook kopen en dan m'n normale Oblivion verkopen/ruilen op Xbazaar :)

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Er stond €38,99 op het etiket, maar hij scande €34,99 en heb ik er ook voor moeten betalen.

Maar Shivering Isles is 2400 live points, wat al haast op €30 uitkomt en dan moet ik er Knights Of The Nine nog bij halen, die 800 points kost volgens mij, dan is dit ongeveer even duur, zal er denk ik om spannen, maar dit scheelt ten eerste moeite, hier heb je toch wat extra's echt in handen ipv een download, hier zit de extra kaart bij van Shivering Isles en deze kun je volgens mij ook gewoon bij een maat gebruiken om de expansions te installeren.

14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik wel echt slecht vind aan de main quest, ik heb een armor van over de 80 armor rating en dan speel je het spel uit en krijg je zo een belabberde armor waar je niks aan hebt, en niet eens een zwaard. vind ik wel jammer, als er nou 1 zwaard was dat het beste was en je die dan kreeg maar neeeee.

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dat armor is idd slecht, wel leuk om te showen, niet dat de NPCs erg onder de indruk zijn maar toch. :+
    35 euro is heel netjes trouwens, wil ik het ook nog wel voor hebben, heb nu de LE versie, maar was nog zonder die downloads.
    30 euro voor een download is natuurlijk belachelijk. :emo:

16. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    hahah nacho libre te cool (slechte film maar jack black rules)

ga hem ook wel halen denk

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Iemand?

En welke geheime kamer? Ik ben alleen de weinkelder gang tegengekomen.

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    haha heb net een fire spell gemaakt...
    die ontploffing is best wel heel groot :D.. maximale area die je kan krijge.
    zal wel voor een filmpje kijken ofso.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Er is nog een geheime kamer in de trainingsroom en een in je private chambers. Waar precies vertel ik niet, kan je het echt niet vinden dan moet je het maar zeggen. :+

En die standbeelden staan in die hele grote hal, wanneer je binnenkomt in je kasteel zie je rechts en links die trappen, ga daar niet op maar loop door, blijf gewoon doorlopen tot het niet meer kan en dan kom je uit bij een hele grote hal en daar staan allemaal witte ronde dingen op de grond waar je standbeeld hoord geplaatsd te zijn. [Duurt ook dacht ik 24 uur tot dat die standbeeld is gemaakt]

20. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat met die beelden kan iemand me dat uitleggen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina