Kut gamestore kom ik er vanmorghe ja alleen de mensen die gereseveerd hebbe konden hem ophalen... Nou´ja dan haal ik hem morgen wel.
Net de video review van IGN gezien. Ben er nu toch over het denken om deze game te kopen (en dat terwijl ik me absoluut niet interesseer voor Naruto, Anime en alle andere Japanse crap )
Bastards! Ik kon hem nergens vinden..bij mediamarkt zei die gast : "misschien dat we m later op de dag krijgen maar we verkopen m dan nog echt pas morgen'..... Wat is dat nou voor sh!t
Hahaah ga ook maar even de stad in. Kijken of ie er is. Als ie er niet is dan maar even de tijd doden met wat naruto afleveringen. (zit nu bij 35 net als ze op weg gaan naar de toren om te kijken of ze nog een scroll kunnen vinden) Damn wat was Sasuke cool toen hij de ninja's van de village of sound aanviel. Wat een coole serie!
Hmmmz ben net in de stad geweest. morgen ligt ie er volgens iedereen. Waar ligt ie trouwens wel Atton. Is wel handig voor de mensen uit jouw buurt.
Nu ik de manga grotendeels heb gelezen heb ik eigelijk nog vrij weinig zin in de anime. Zeker met het huidige tempo van shippuudden. Ik heb echter wel veel zin in deze game, ik vind het zoals eerder gezegd erg jammer dat ik het zo druk heb met school.
ok dit is een wonder! ik kwam thuis van werk met naruto in mijn hand... ik zet mijn xbox aan heb ik de fucking RING OF DEATH!!!!! dus ik zet mijn xbox uit en begin als een dolle te schreewen.. ik zet hem weer aan en hij doet het weer gewoon? naja ben nu naruto aan het spelen en het is echt een top game
Rode lichten zijn niet meteen de Ring of Death. Kan ook gewoon zijn geweest dat je kabel er niet goed in zat misschien? Denk dat ik hem ook maar ga halen. Even kijken of ik ergens een nette prijs kan vinden. Koop hem het liefst in de winkel, maar 65 euro is iets teveel van het goeie.
nee ik als ik op de pc op internet zit, heb ik geen internet op mijn xbox \o/, maar moet zo toch even shikamaru downen dus over een uurtje staat die er wel in //edit damn ubisoft server ligt eruit?
Morgen moet ie eigenlijk overal wel in de winkel liggen dus'ja. Vaak zijn die games in de mediamarkt rond de 55,-.
Ik moet morgen nog tot 16:30 werken en dan heb ik weekend. Ik ga dan gelijk door naar de FRS om hem te kopen