Very High, loopt wel maar rond, en op drukke momenten onder, de 20 fps. Oh, en dit is natuurlijk zonder AA. Op high draait ie echt lekker soepeltjes
Nah, dat is met zijn verse 8800 GT. Geeft we weeral zin om er 1 te kopen maar denk dat ik meer plezier ga hebben dan met een Wii .
ik ben een beetje aan het klooien geweest met sandbox2. dit is echt de fijnste map editor waar ik ooit mee gewerkt heb!
Ik heb een core duo 6600, Geforce 8800GTX en 4GB Ram alles waterkgekoeld maar als ik very high zet met 1680x1050 (zoiets) is het echt een dia show. High is nutteloos want dat is gewoon DirextX 9.. het gaat juist om die DirectX 10 features in Crysis.
1. De huidige generatie DX10 kaarten zuigen in DX10. 2. Er zit misschien een fps cap op van zodra je very high op zet. 3. 1680x1050 is al een vrij hoge resolutie. 3 Mogelijkheden die er voor kunnen zorgen dat je zo'n slechte prestaties hebt op very high .
In de demo is het verschil tussen DX9 en 10 nou ook niet zo groot. Mij zijn eigenlijk alleen een aantal lichteffecten opgevallen, maar meer ook niet. Ik denk dat we tot de uiteindelijke versie moeten wachten om een goed oordeel te vellen.
Waarschijnlijk hebben ze enkele effecten weggelaten in de demo? Op de foto's is er wel een duidelijk verschil, maar of het speelbaar zal zijn is wat ander Trouwens, ik heb mijn drivers geupdate en Crysis draait nu al veel beter. Als de uiteinfelijke versie nog beter draait, dan zal ik voltjes High kunnen draaien op een resolutie van 1240*1024. Zo slecht is dat nog niet . Nu nog hopen dat voor Crysis uitkomt de 7.11 er al is
De release staat inderdaad op 16 november. Ik hoop dat ze de DX10 ondersteuning nog iets verbeteren zodat de huidige kaarten (lees: 8800 serie) het aardig kunnen spelen op Very High. Ik ben echter bang dat dit niet gaat gebeuren...
Je moet wel niet vergeten dat de DX10 performance niet volledig in de handen ligt van Crytek. Nvidia zal de DX10 performance in de drivers ook nog moeten/kunnen verbeteren en de 8-reeks is sowieso al geen uitblinker in DX10.
Je moet echter niet vergeten dat Crytek en Nvidia nauw samenwerken aan Crysis. Maar je hebt inderdaad gelijk dat het voornamelijk in de handen van Nvidia ligt.