Assassin's Creed [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij si famitsu behoorlijk streng dus dat klinkt wel goed :)
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    9,25! Lekker!
    Dit word zo zwaar leuk :+
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanmiddag bij de Media markt Zwolle zag ik nog een paar van die pre-order kits liggen. Voor €5 meegenomen en dan 16 november mooi dat spel spelen.
     
  4. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    michiel ,
    kun je nog wat leuke dinge vertellen over de game die nog je nog niet gezegd hebt? :p wat leuke weetjes?

    edit; heb je trouwens al je nieuwe verrsie geinstalleerd? je zei namelijk een dat je een nieuwe versie binnen had? zoja, vershille??
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  5. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    pff in al die drukte vergat ik helemaal om AC te pre-orderen zal ik snel ff doen.
     
  6. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister AC gepre-orderd bij FRS.:)
    Alleen ze vroegen helemaal geen gegevens of mijn naam,
    dan kan toch ook gewoon iemand anders 'mijn' gepre-orderde AC meenemen? :confused:
    Ik kreeg wel dat mooie blikken doosje mee, moet ik anders met dat doosje de winkel in gaan lopen?
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de dag van de release naar de winkel gaat met dat doosje krijg je korting.
     
  8. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt Tripple X:thumbs:
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb juist gehoord dat je GEEN korting krijgt. Het is alleen een actie waarbij je dus wat extra's koopt. Verder heb je dus geen pre-order van de game vast staan of een aanbetaling op de game dus...
     
  10. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd zo'n kit in ? :eek: dat je later gwoon die spel kan kopen of wat? xD
    Mja dan maar via musicstore voor 65 euries T_T
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  11. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld dat je AC dan pre-orderd en dan krijg je een erg mooi blikken doosje (vind ik) met daarin een bonus dvd en een stripje van AC.
     
  12. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van de winkel af, Bart Smit/Eplaza en FRS (en nog meer winkelketens) vragen er 5 euro voor maar die 5 euro krijg je als korting als je de game ook komt kopen bij hen.
     
  13. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik had die metal case gekocht omdat ze hem bij de winkel waar ik normaal gesproken mijn games haal niet kregen, dus het was voor mij een goodie dan ook daadwerkelijk echt nodig.
     
  14. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    15-16 nov vrij genomen dus zo snel de winkels open gaan kan ik AC halen en 4 dagen spelen:thumbs:
     
  15. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Jsh : haha zeker zo moet dat haha !

    Ga zelf ook vrij nemen :p op 15/16 Nov haha ! Nog even en we Kunne deze Topper in onze xbox360 Stoppen !
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    De MediaMarkt ook volgens mij.
    Is de kans trouwens groot dat we AC al ergens rond 14-15 november in de winkels kunnen vinden?
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nedgame verkoopt die pre-order kit voor fokking 10eu, en dan is het niet eens zo dat je 10eu korting krijgt op de game zelf! Echt genaaid daar!
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat weet je natuurlijk nooit zeker. En de meeste winkels krijgen de games steeds vaker pas op de dag van de release binnen. De kans is er wel natuurlijk, maar ik probeer er zelf nooit meer van uit te gaan. Hopen kan wel natuurlijk :9 Ik hoop namenlijk dat ik hem de 15e al weet te krijgen. Dat is mijn vrije dag :emo:
     
  19. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, hier bij de kleine gameboer was gister en ik hoorde zelfs al eergister Naruto Rise of a Ninja verkrijgbaar en dat is ook een Ubisoft game...mss dat ik hem dus wel eerder kan krijgen :D
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem zelf ook dit keer bij een gamespeciaalzaak besteld. Daar is je kans ook groter dat je hem eerder hebt. Omdat hun hem vaak direct van de leverancier krijgen, en de game niet eerst via een magazijn op een hoofdkantoor moet.

    Ik heb zelf de speciale editie besteld. Dit lijkt echt een top/must have game te gaan worden.. dus dan betaal ik wel 30 euro extra :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina