Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    en ook als je eerste staat kun je nog gewoon kampioenschappen blijven rijden.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja
     
  3. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden jullie ook zo gek online, al die engels en italianen blokken je met team races niets anders doen ze;p echt super irritant!

    [​IMG]

    Was sneller als hun en sterker! 3 italianen aan de kant die me blokte:+
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad.. online zuigt als je niet met een groep vrienden speelt. Er hoeft maar 1 persoon bij te zitten, en je race is totaal verneukt.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Gewoon zijn race terug verneuken... Ik speel altijd single championship (imiddels afgezakt naar Rank 8 :'-() en als ik de 1ste race getailfished wordt (gebeurd als ik niet 1ste start vrijwel altijd) dan is die gene het hele championship de lul :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2007
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Stefan en ik winnen zo vaak een 3 vs 2 match op Kudos. Is wel wat strategie voor nodig:+
     
  7. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gamertag is SPEED COP, en iedere keer als ik in de lobby zit word ik er uit gegooid.

    Hiervoor was mijn gamertag tryfosa en toen had ik allemaal horny amerikaantjes achter mij aan.

    Misschien toch meer moeite moeten doen voor een naam.
    Crap
     
  8. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van, en dan ook nog gaan janken dat ik ze een zetje geef :{
     
  9. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan rijd je wel tegen noobs want in principe zit je 9 van de 10 keer aan je kudos max, wat ik echt een belachelijke uitvinding vind in de career... time vs kudos is alleen te halen als je expres gaat crashen zodat je je combo verliest... rot is op 8)
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet als je snel max kudos haalt en dan de tegenstanders steeds beukt dat ze geen kudos meer krijgen. Die tactiek werkt voor ons 2 goed.
     
  11. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Met invitationals win je iig ook de Mercedes SLR en de Tesla Roadster. Meer kan ik me niet herinneren.

    Maar is het niet ergens voor nodig om enigszins uitdaging aan de game te hebben? Ondanks dat je niet meer kudo's krijgt en dat andere spelers het zien. Op normal is de career echt met twee vingers in de neus uit te spelen, en op easy helemaal schat ik in. En dit geeft naar mijn mening een veel mindere ervaring! Ik heb hem na een paar events maar op hardcore gezet.
    Op hardcore zijn sommige timed races (voor mij iig) tergend lastig, en in die races zul je ongetwijfeld 20 keer moeten restarten. Desondanks nogsteeds niet zo lastig als sommige cone challenges op platinum in PGR 2. Maar de rest van de races zijn precies goed op hardcore qua moeilijkheidsgraad. Op normal had ik echt het gevoel dat auto's die volgens statistieken sneller zouden moeten zijn de auto waar ik in reed, 'expres' langzamer gingen rijden om het je gemakkelijk te maken.
     
  12. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Met voetbal weet je nooit wat er gaat gebeuren, met PGR weet je dat je ooit nummer 1 zal worden. Met voetbal weet je dit elke wedstrijd niet. PGR heeft vele racetracks, thats it. I hate racers

    (ik hou ook niet van voetbal trouwens)

    Check mijn handtekening: thats the game
     
  13. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je racers haat... Wat doe je hier dan?
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hardcore is niet precies goed.

    Easy zou bedoeld moeten zijn voor mensen die af en toe een keer racen met vrienden en een kratje bier erbij, niet voor je gehandicapte zusje met lepra die dan nog steeds kan winnen

    Normal moet voor de normale gamers die niet bovenmatig getalenteerd zijn.

    Hardcore moet zijn voor de mensen die gamen als iets serieus zien en er zoveel mogelijk uit willen halen. Het zou een enorme uitdaging moeten zijn om hardcore te kunnen halen. Nu heb ik er geeneens zin in om het te gaan doen omdat je toch alles in 1x wint.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je niet kunt voetballen zal je niet winnen, en als je niet kan racen zal je ook nooit eerste worden.

    Beetje vreemde vergelijking. :confused:
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij doelt op het feit dat je altijd wel een keer Rank 1 wordt. Of dit nu na seizoen 3 is, of na seizoen 23. Je wordt het toch wel een keer.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ow. Ik dacht dat hij bedoelde 'als eerste over de finish in 1 race komen' .
    Over die rank heb ik geen idee, dus dat zal wel kloppen. :9
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik zo net nog niet, want de computer krijgt ook punten in die kampioenschappen. Stel je wordt 1e dan krijg je 40 punten, maar als je 2e word krijg je 35 punten. Als je nou 2e word verlies je dus 5 punten op de computer en loop je alleen maar meer achterstand op ten op zichte van de computer...
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar de computer doet niet altijd mee. Ik stond op een gegeven moment Rank 2 met 12 punten achter op Rank 1. Ik kreeg een major waarmee ik 50 punten verdiende. En toevallig deed in die Major de Rank 1 niet mee. Dus toen werd ik Rank 1.
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, jij snapt er echt niks van he :lol: Wat doe je eigenlijk in dit topic?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina