Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emul1985

    emul1985 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Shiiiit!niet normaal ik wist wel dat je zat te wachten maar niet voor hoelang al :): Sterkte met bellen.=(echt niet normaal
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Even gebeld met de heren en wederom een bekende aan de telefoon (is onderhand niet meer zo raar), uiteraard zijn ze nog steeds mijn xbox kwijt echter ik word nu binnen 24 uur door de tweede lijn teruggebeld....

    en het wachten gaat door.....

    Het bizarre is ook dat mijn zogenaamde spoedprocedure nu zelf ook al langer duurt dan de reparatietijden van sommige mensen hier.
     
  3. Run or die

    Run or die O_o

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    =/ Ik vat die dudes van ms dus echt niet. Waarom geven ze niet meteen een gerepareerde Xbox als ze de kapotte af komen halen, aangezien je je eigen Xbox toch waarscheinlijk nooit meer terug zal zien...
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Als ik ergens een hekel aan heb is het wel als zij je gaan terugbellen. het enige wat je dan kan doen is afwachten...

    Je moet je stem ook wel ff verheffen tijdens het gesprek. Ik heb gister toch echt duidelijk mijn beklaag gedaan en die gast klonk alsof hij er ook echt wat mee ging doen.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wel eens bij een callcenter gewerkt?

    Want trust me, de mensen die je aan de telefoon krijgt kunnen een melding maken en meer niet ;)
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ja weet ik ook wel. Maar ze kunnen wel noteren dat je er achter aanzit.

    hij ging wel al speciaal voor me navragen voor een gratis spel. Ik denk dat als je flink zeikt aan die helpdeks dat je er toch nog wel met een paar extra accessoires vanaf kan komen ;)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    compensatie ben ik net ook nog achteraan gegaan, maar dat speelde die slim door naar de tweede lijn. Die komt dus niet zomaar van me af ;)
     
  8. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook een compensatie vragen voor als hij voor de 1e keer kapot gaat. Want dan weet ik het alvast als die van mij kapot gaat :p
     
  9. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering wat duurt dat lang zeg! die mokkel van microsoft zegt dat die binnen 15 werkdagen weer terug wordt gezonden! Maarik zie nog geen xbox van mij!
     
  10. Joeses

    Joeses Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox was vanochtend al in Frankfurt gearriveerd en is vanmiddag op plaats van bestemming gekomen (Weiterstad toch?) :thumbs:

    Misschien is die volgende week al terug!
    Hopelijk
     
  11. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mijn verhaal het was rond februarie/maart dat de mijne stuk ging in die periode was er een zogenaamde overgang in hun reparatie systeem.

    Dus ik gebelt stickers binnen gekregen en op laten halen en heb netjes 15 werkdagen gewacht.

    Op de 15e dag toch maar eens aan de bel getrokken over hoe of wat aangezien ik had gelezen dat sommige mensen ehm al binnen een week retour hadden.

    Dus na nog een week gewacht/gebelt te hebben zegge ze dat hij onderweg is.

    Na exact nog een week nogmaar eens gaan bellen toen vertelde ze me dat hij ipv opgestuurt gecancelt was door die mevr ik dacht WTF
    Ach fijn hij zou nu opgestuurt worden.

    Uit eindelijk heb ik dus dik 7 weken moeten wachten eer ik ehm eindelijk retour had.

    Overigens klacht ingedient en 2 jaar gratis live gekregen (terwijl ik net een jaar gekocht had :confused:)

    Was er echt heel erg boos om en kreeg dus later een enqeute heb alles minpunten gegeven en werd erover gebelt en heb me klacht laten horen.

    Kreeg 4 2100 puntekaartjes en nog een jaar live als zogenaamde vergoeding maar alsnog ben ik er boos om en hoop ook niet dat hij voorlopig stuk gaat want vrees dan al weer het ergste......
     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat er ook positieve punten waren aan een kapotte xbox, zie net dat ik een 5,9 op mn bedrijfseconomie tentamen heb gehaald! Dat was zonder ehhh... MET mn xbox niet gelukt :thumbs:
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    LoL :+

    Mijn baas is er ook erg blij mee, aangezien ik vaak thuis werk ;)
     
  14. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja wil hem 23 nov wel weer terug...

    Wat doe jij met je xbox als ie terug is? je hebt toch al een ps3?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    verkopen en heb hopelijk na het weekend een ps3 :)
     
  16. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij is gister voor de 2de keer overleden, maar heb hier in tegen stelling tot de vorige keer, weinig klachten over de helpdesk.
    Was zowaar binnen een kwartier klaar en had ik de labels binnen 12 uur binnen.
    De vorige keer en dat is ongeveer een jaar geleden duurde het wachten aan de telefoon al iets van een half uur.
    Morgen maar het pakketje maken en regelen dat hij gehaald wordt.
    Hopelijk is hij voor de release van GH 3 binnen.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Kevf.. heb jij geen rechtsbijstand verzekering of e.d ? want dit verhaal van jou loopt al een beste tijd.. en ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta want ik was zo o.a in alle staten met die fijne firma MS 8)

    Kan me overigens goed voorstellen dat je de rotzooi verkoopt en de overstap naar de ps3 neemt en hoop dat je daar mee succes mee hebt :)

     
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, mis je toffe games als Mass Effect. Maar ja Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction lijkt me ook erg vet. Ik zou wel ff rekening houden dat je niet de sixaxis controller krijgt maar de duoshock controller. Een controller zonder trilfunctie lijkt me niks...
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja hoor, na 2 jaar trouwe dienst hier ook een red ring of death.
    Het apparaat heeft het langer uitgehouden als verwacht. Zometeen maar eens bellen dan naar die klantenservice. Valt er nog iets te regelen ter compensatie?
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Onder de 2 jaar wel, maar ik weet niet of ze hem nog na 2 jaar ook vergoeden.

    Maar de Playstation 3 raakt ook oververhit, ik ken iemand uit mijn clan van Rfom die had zijn Ps3 te lang aanstaan en toen ging hij ook kapot. Dus je moet net zo voorzichtig zijn met het plaatsen van je Ps3 als met je Xbox 360, denk daar aan ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina