[Forzamotorsport 2]competitie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fm2comp, 16 okt 2007.

  1. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdagavond lijkt me goed. Als je gaat stappen is je eigen probleem.
    Op Vrijdagavond hoeft niemand naar school, besteed niemand tijd aan school, en hoef je helemaal niks anders te doen dan vrije tijds besteding. Tenzij je moet werken, maar dan heb je pech?
     
  2. fm2comp

    fm2comp Doe ook mee!

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat genoteerd. :)
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Vrijdagavond zeker, want zaterdag stappen zondag naar de klote :) dus doe maar vrijdagavond :thumbs:
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm erbij gezet, ik kan vrijwel nooit op vrijdagavond dus als dat 'm wordt dan kan ik sowieso niet hosten..
     
  5. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het eigenlijk niet uit, hoewel ik het 's avonds het vrouwtje lief moet aan kijken want die wilt dan meestal TV kijken.
    Maar zolang het niet tijdens GTST(zucht) is, moet dat geen probleem zijn :) en anders..........
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Om een herhaling van vorige keer te voorkomen wordt de eerste Raceday deze vrijdag, vrijdag-rijdag zeg maar.

    De stemmen zijn weliswaar gelijk maar ik vind die van de deelnemers toch belangrijker dan die van de organisatoren. Er zal dan wel iemand moeten hosten (ik kan zelf niet op vrijdagavond), als je kan plaats dan graag een reactie zodat er iemand kan worden aangewezen.

    Deze persoon zal de uitslag dan moeten doorgeven en de volgende settings voor de race gebruiken:

    Collisions - On
    Damage - Cosmetic
    Fuel & Tire Wear - Simulation (On)
    Grid Order - Random

    De rest spreekt wel voor zich, 21:00 lijkt me een goede tijd (ná GTST ;) ) dus laat maar weten wat je ervan vindt.
     
  7. Taker.

    Taker. Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan iig vrijdagavond niet helaas.
     
  8. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag Avond 9 uur is oké :)
    Wie host de server? :)
     
  9. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet Vrijdag.Ik denk dat de zaterdag avond rond een uurtje of 8 veel geschikter is .Geen School,geen werk,geen GTST en de stappers kunnen dan toch nog altijd op stap gaan,de race duurt toch maar max een uurtje.Kun je dus om 9 uur op stap gaan.Denk er nog eens over na!
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat is wel een mooie set idd, en om 9 uur stappen?? haha ga denk pas half 1 weg man :D maar anders hebben we maar een race van 2 man ofzo vrijdag dus dan zaterdag maar vind ik, en ik vind het wel leuk als de XFNL gasten er ook bij zitten en mika kimi, maar ik vind dat de grid order random niet zo strak plan, ben ik voor niks zo snel geweest.. ik wil de pole position :) of kan je niet instellen dat je zelf de start grid bepaald??
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat laatste niet mogelijk nee, alleen Random, op PI, omgekeerde True-Skill rank en nog iets dacht ik.

    Maar als er voor zaterdagavond meer stemmen zijn dan is dat prima, hopelijk kan .Mb. dan ook. Ik ben er zelf niet helemaal zeker van of het voor mij gaat lukken maar het maakt meer kans dan op vrijdagavond. Mocht ik (en Triple X) niet kunnen, wie heeft dan een goede verbinding en zou kunnen hosten?
     
  12. fm2comp

    fm2comp Doe ook mee!

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleinigheidje: De challenges krijgen nu ook een naam mee, titel van de huidige is "Warm Up". :cool:
     
  13. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen voor de race even 1 rondje boomslang instellen, we finishen in de volgorde van kwalificatie en de host zet voor de hoofdrace de instelling bij Gridorder op : Finish last race of lobbypoints. Zo starten we dus met de hoofdrace op de goede plaatsen. :)
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een goed idee, dan zullen we het op deze manier doen. :thumbs:

    -Edit-
    Het had twee tienden sneller gekund maar alsnog een kleine verbetering, 1:16.625
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  15. fm2comp

    fm2comp Doe ook mee!

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden zijn geupdate.
     
  16. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan in het weekend niet meedoen, maar ik zou het wel fijn vinden als je mijn tijd updated. Ik heb nu een 1:17.218.
     
  17. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan altijd wel in het weekend :thumbs:
     
  18. XFNL RR75

    XFNL RR75 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen ook gewoon het eerste rondje van start gaan.In dit rondje gaat ieder rijden achter elkaar in de juiste positie en doen een vliegende satrt waarbij de leider het tempo aangeeft en waar niet eerder als op de streep ingehaald mag worden,ben je meteen van de eerste bocht crashes af._O_
     
  19. fm2comp

    fm2comp Doe ook mee!

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Mochten we te vaak problemen krijgen bij de start (wat ik niet verwacht) dan is dat zeker een goede oplossing maar we zullen het eerst proberen met een normale start. :)

    Staat genoteerd. :b:

    PS: Morgen wordt de nieuwe challenge gepost, tot die tijd blijft de huidige open.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2007
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    In de beginpost staat al dat we eventueel een kleine prijs hebben voor de winnaar en bij deze wil ik die wel beschikbaar stellen.

    De overall winnaar (TT en race) krijgt deze wagen, ik heb 'm nog niet helemaal af kunnen maken maar ik denk dat ie zo ook wel best is.


    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina