De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

1. Beeldbuis.

18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

1,6%
  3. PC Monitor.

6,0%
  4. LCD HDready.

51,9%
  5. LCD FullHD.

15,8%
  6. Plasma 1024x768

2,6%
  7. Plasma 1366x768

3,1%
  8. Projectie tv.

0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

3,4%
  10. Anders

0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronald_

Ronald_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt:) maar ik heb nog een vraagje ik heb iemand via marktplaats gevonden die hem heeft maar ik las in de eerdere delen dat je moest opletten wie de maker van de tv was en dat je die van CMO niet moest hebben.... dus ik heb even aan de gene gevraagd of hij even kon kijken maar hij had hem ergens staan i.v.m. verhuizing.. maar hij had nog wel de volgende dingen opgeschreven:

model: LE26R71B A
    modelcode: LE26R71BX/XEC
    type no: BD26EO

heb ik hier genoeg aan ik weet niet waar ik naar moet kijken...:)

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    2 hele belangrijke verschillen in ieder geval:
    -de 700 heeft veel beter luidsprekers (maar als je surround gebruikt, dan heeft dat niet veel nut.
    -de 70 is nieuwer en ondersteunt 24p bij blu-ray en hd-dvd!
    (belangrijk, want sommige mensen zien bij tv's die geen 24p ondersteunen, haperingen in films. Het beeld loopt niet helemaal vloeiend)
    - ik meen (weet t niet meer 100% zeker) dat t verschil in contrast zoals je al zag, wordt veroorzaakt doordat t ene scherm een anti-reflectie laag op t scherm heeft zitten. Hierdoor heb je minder last van bijv. binnenkomend zonlicht en weerspiegelingen, maar heb je dus wel een lager contrastverhouding.
    - de 70 heeft 3 hdmi, de 700 maar 2
    - de 70 heeft een digitale audio-uitgang (komt waarschijnlijk alleen stereo uit, dat is nl altijd t geval.

Ik zie alleen maar voordelen voor de 70, behalve voor t geluid. Ikzelf gebruik de boxen van de tv NOOIT. Succes :thumbs:

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las dat de PY70 geen echte 24p support heeft, jij hebt deze tv toch ferry? Hoe is een HD of bluray film? Tell me :D

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Tof dat je de 40V3000 hebt! Die tv heb ik ook besteld. Waar heb jij hem gehaald? Ik krijg hem pas over 2 weken :mad: Kan echt niet wachten. En hoelang duurde het tot je de PS3 opgestuurd kreeg, heb je die sowieso al binnen?

Ik wil meer impressies :) Hoe ziet Blu-Ray materiaal eruit, gewone televisie kijken, of naar digitale televisie, gewoon DVD materiaal etc..

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    In neem aan dat het nog wel een tijdje duurt.

6. jsh

jsh sweet lemon drops

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de volgende advertentie zien staan:

LG 32 lc41
    82cm hd ready lcd met 1366x768 resolutie
    5000:1 contrast voor 500 euro
    nu ik zelf totaal geen verstand heb!!!!(van tv s;))
    wie kan mij vertellen of dit iets is,of is het zonde voor het geld??
    thanx

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    8) 2 weken?!?! Wat een kwelling.=(

Ik heb hem gehaald bij Expert, daar werkt het broertje van mijn vrouw, oftewel extra korting.\o/

Zoals op de vorige pagina te lezen is, heb ik hem dus nog niet binnen....

DVD kwaliteit is gewoon erg goed, maar ben toch wel benieuwd naar Blu-ray.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vind erg goed wel heel erg magertjes uitgedrukt.

Vind persoonlijk de upscaling van dvd's door de PS3 superieur.

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is lekker!

Maar je hebt hem dus al? Expert levert ze al uit? Want bij de It's komt hij (zogenaamd?) pas over 2 weken binnen. En ik wil hem zsm hebben :)

Hoe vind je standaard (digitale) tv ontvangst eruit zien? En hoe heb je dat aangesloten? Ben daar toch ook wel benieuwd naar.

Ik heb sinds gisteren ook een Toshiba HD-EX1 HD-DVD speler, en wat voor een, die al een heel mooi plaatje op mijn huidige 32" hd ready tv tovert. Dus kan echt niet wachten om Poseidon, Troy, The Prestige en andere mooie films in Full HD te kijken :cool: Ook deze speler upscaled standaard dvd's trouwens zeer goed.

10. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarvan wist ik het al ik bedoelde een andere winkel/webshop of merk die die dingen had... Maar hoeft al niet meer want heb ze net vanavond bij de ikea opgehaald :thumbs:

Oke thanks! Ik heb idd Surround systeem dus speakers op een tv is voor mij niet belangrijk!
    Dan is de 70 idd de beste optie:D

11. zorazori

zorazori Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Component 1080P

Na de lente update van dit jaar hebben we toch de mogelijkheid om 1080P door te sturen.
    Omdat we toen nog geen elite of andere modellen met HDMI hadden moet het ook mogelijk zijn via component.
    Nu heb ik zitten zoeken naar tv's die 1080P aannemen via component en kwam erachter dat samsung tv' heeft die dit doen.
    Is het al iemand gelukt om via component 1080P te krijgen en met welke tv aub?
    Volgens veel duitse site's zou het mogelijk zijn om door een component kabel 1080P te sturen.
    Mvg Marc

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jahoor! 1080P en I zijn nu al mogelijk

Ik kan hem component als vga aansluiten!(VGA is scherper vind ik )

ik heb de samsung LE37M8

13. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is hele foute informatie!
    Samsungs ouder dan de F71/M8x series hebben enorm veel last van overscan.
    VGA is de beste manier om een PC aan een Samsung TV te binden (zelfs met de nieuwe series).
    VGA is altijd 1:1 pixel mapping bij Samsung.

14. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus, het gaat vooral om de vlekken OP het scherm, vette fikken etc van vrienden die het niet kunnen laten om er even aan te zitten :'-(

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Daar ben ik het mee eens!!

Is er voor de Xbox 360 eigenlijk wel een HDMI kabel

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje

Ik heb een HD-ready TV (Dual TVL 2660) en er zit een DVI aansluiting op. Ik ben een beetje gaan zoeken op internet, maar vond niet veel.

Kwam wel op een site tegen dat er een DVI HDCP zou moeten zijn en volgens mij stond in het boekje dat het een DVI-D aansluiting was.

Kan ik via deze aansluiting een HDMI kabel aansluiten? Via een HDMI->DVI converter?

En welke moet ik dan hebben? een DVI-D single of duallink?

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    HDMI kabel is HDMI kabel. Maakt niet uit wat voor kabel je gebruikt. Bij de Elite zit er één standaard bij.

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    zoals je kunt lezen heeft hij de ps3 nog niet, en heeft hij het waarschijnlijk met de xbox360 of een dvd speler uitgetest :)

19. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    @ Onslaught
    dankjewel voor de info. Ga bijna een nieuwe PC bestellen, met lekker 7.1 setje en dus nog een VGA kabel :)

20. Boudewijf

Boudewijf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn televisie (beeldbuis) heeft het gisteren begeven, dus eindelijk het ultieme excuus om een lcd tv te gaan kopen!

Ben een student die +- 2 meter van zn scherm af zit, dus een cm of 65 (26 inch) lijkt me een mooie maat. mn budget is ongeveer 500 euro. afwijking naar onderen is altijd mogelijk, en 100 euro naar boven is op zich ook geen probleem (liever niet).

Heb zelf in dit topic eens rond zitten kijken maar kom niet echt op types uit. de grote vraag: zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven?
    Zal waarschijnlijk wel een HDready scherm worden (heb ik op zich ook wel vrede mee), maar zijn er nog meer dingen behalve de resolutie waar ik echt op moet letten?

alvast bedankt voor jullie hulp!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina