Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Die is inderdaad moeilijk om mee te rijden, het beste is denk ik om er veel mee te oefenen.

2. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb misschien ook wat veel power in die achterwielen zitten, waardoor 't onmogelijk is grip te houden. Overigens heb ik ook nog wel eens de neiging 't gaspedaaltje te diep in te drukken (right trigger that is). O-)

3. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem bij die amerikaanse krengen , te veel power op de achterwielen.
    Een tip: gedoseerd gas geven als je weg rijdt en uit de bocht komt.
    En als het egt niet lukt even een race met TCS aan rijden:thumbs:

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik denk dat het toch de camera plaatsing is waardoor je het snelheids gevoel mist, een beetje meer snelheid had er wel in gemogen. Zo lijkt het net of je 80 rijd terwijl je eigenlijk 150 rijd.

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het in FM2 goed gedaan alhoewel je het nergens perfect zal krijgen. Op TV is het precies hetzelfde, daarop lijken F1 wagens helemaal niet zo snel te gaan terwijl het verschil enorm is als je het live bekijkt.

6. Tim_S

Tim_S Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit ook te maken heeft met de afstanden van objecten langs de banen. Als je namelijk dicht bij de vangrail rijd heb je wel dat snelheidsgevoel. Als je op open banen rijd niet.

Dit merk je in het echt ook op de snelweg, As er een brug komt, waardoor de weg smaller wordt valt je dat ook gelijk op voor de autorijders onder ons.

7. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik erg jammer vind is dat je geen cockpit view hebt! :mad:

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niet egt makkelijk te doen bij zo'm +300 auto's , Dat zou ten koste gaan van andere dingen.

9. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké dat is waar. Maar als ze dat als DLC zouden uitbrengen zou wel supervet zijn!_O_

10. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets komt niet als DLC, hoop er maar niet op.
    Dat is veel te veel werk voor Turn 10

11. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat snap ik ook dat dat niet komt, dan wordt de Content echt veelste groot.
    Hoe is de Motegi Ring eigenlijk? Beetje oké ofnie??

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mjaw, het gaat. het is geen spa francorchamps, suzuka of nurburgring. maar die oval is wel aardig. het bochtencircuit is gewoonweg veel te saai: te kleine rechte stukken, geen uitdagende snelle bochten. grafisch is het in orde, maar toch is het te saai voor mij.

13. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even terug te komen op mijn Corvette: Volgens de 'hulp-tekst' in het tune menu, moet je bij overstuur de vering aan de voorkant stijver maken. Lijkt mij logisch, aangezien je hierdoor het gewicht beter verdeeld over de 4 banden en dus betere grip behoud op de achterwielen.
    Op het Forza forum lees ik juist dat ze de vering aan de achterkant stijver zetten. Mis ik iets ofzo...?

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je al bij antirollbar alles aan de achterkant weggehaald en aan de voorkant van de auto toegevoegd? dat helpt namelijk het meest tegen overstuur

15. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de achievement moeilijk te halen bij forza 2?

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is allemaal een kwestie van tijd, niet echt moeite, wanneer je ze haalt.

17. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op een of andere manier vind ik het gewoon een kutgame, heb hem dinsdag omgeruild voor PGR4, wél een toppertje\o/

18. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben je gek???? forza2>pgr4. gpr is echt arcade shit. als je arcade wilt, speel je toch gewoon test drive unlimited??

19. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    TDU is zeker geen Arcade!

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    tdu is wél arcade...

Het verschil tussen arcade en simulatie zit 'm in het feit of je je auto realistisch kunt afstellen (en dan echt "bijna" alles), je op circuits rijdt, je auto stuk gaat.. en dat het gedrag van de auto op de weg op zijn minst realistisch lijkt... dat laatste is volgens mij alleen mogelijk als je zelf auto/brommer/motor of kart gereden hebt...

Simulatie heeft niets te maken met moeilijkheids groot of het detail aan de auto en baan...

TDU is een super mooi spel.. qua design is het simulatie de auto's zijn top nagemaakt.. maar het rijgedrag maakt t voor mij, en de meeste racers, geen sim..

enigste wat nog verder realistisch kan (maar daar heb je ook andere racegames voor, bv f1/gtr spellen) is echte weersomstandigheden, echte brandstof hoeveelheid keuze.. de keuze om je banden tijdens het racen te verwisselen voor regen of droog etc etc...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina